וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: עוד צעד לליון בדרך לתואר

האלופה ניצחה 0:2 בנאנסי והגדילה את הפער בפסגה לשש נקודות, בעקבות תוצאות תיקו 0:0 של פ.ס.ז' בגרנובל ושל טולוז נגד ואלנסיין

המחזור ה-25 עשה שירות מצוין עבור האלופה ליון, שניצחה הערב (שבת) 0:2 בנאנסי והגדילה את הפער בפסגה לשש נקודות, מספר ימים לפני שתארח את ברצלונה בשמינית גמר ליגת האלופות. הפער עשוי להצטמק עם השלמת המחזור מחר, אך תוצאות התיקו המאופסות של פ.ס.ז' בגרנובל ושל טולוז עם ואלנסיין, היוו בשורה מצוינת עבור הקבוצה של קלוד פואל.

נאנסי - ליון 2:0

רגע לפני משחק שמינית הגמר הראשון בליגת האלופות נגד ברצלונה, יצאה הדאבליסטית לבקר בנאנסי, כשבעונה שעברה היה זה קרב בין המוליכה לסגניתה. ליון עלתה בהרכב משני, ללא קארים בנזמה וז'וניניו שזכו למנוחה ובלי רשימה ארוכה של פצועים ומושעים.

גם בלי האומן הכדורים הנייחים, כבשה ליון מקרן דרום אמריקאית. דלגאדו הארגנטינאי הגביה וכריס הברזילאי כבש מקרוב בדקה ה-19. בדקת הסיום הבקיע בנזמה את השני, לאחר שעלה קודם לכן מהספסל. ליון שוב חוגגת בחוץ, כפי שעשתה במחזורים הקודמים, ומנציחה את יתרונה על פני האחרות.

גרנובל - פריס סן ז'רמן 0:0

עם ארבעה ניצחונות ליגה רצופים ו-0:2 מרשים בגביע אופ"א על וולפסבורג, פ.ס.ז' ציפתה להמשיך לשמור על מקומה השני ואולי לצמק את הפער מליון, במידה וזו תמעד. כנראה שהעייפות הייתה בעוכריהם של האורחים, כשבעיקר מדובר על החלק הקדמי בראשות גיום הוארו ולודוביק ז'ולי, שהתקשו להגיע למצבים ואיבדו נקודות יקרות ואולי גם את המקום השני מחר.

טולוז - ואלנסיין 0:0

שתי קבוצות בכושר נהדר נפגשו בסטאד מוניסיפל. טולוז מהמקום הרביעי ספגה רק פעם אחת ב-2009 והגיעה עם תשעה משחקים ללא הפסד, בעוד יריבתה מהתחתית נוצחה רק פעם אחת מאמצע נובמבר והשבוע נחלצה מהקו האדום לראשונה זה זמן רב. ואלנסיין סגרה נהדר את כוכב טולוז, אנדרה פייר ג'יניאק, והצליחה לשמור על התוצאה עד לסיום.

נאנט - קון 1:1
לנאנט: כריס בקאמנגה (44). לקון: אנתוני דרואן (3)

לוריין - סושו 2:1
ללוריין: קווין גמיירו (23). לסושו: וצלאב סברקוס (66), מבלוט ארדינג (90)

לה האבר - אוקזר 2:1
ללה האבר: ז'אן מישל לסאז' (37). לאוקזר: תומאס קאלנברג (1), ולטר בירסה (76)

ניס - ראן 1:0
אוליבייה תומר (69)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully