וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: שתיים רבות וליון לוקחת

ליון מחקה פיגור ביתי מול ניס ועלתה למקום הראשון. שתי המאיימות העיקריות על ההגמוניה, בורדו ומארסיי, נפרדו בתיקו 1:1

קאמבק גדול של האלופה ליון, כולל צמד שערים של ז'וניניו בכדורים נייחים, הקפיץ אותה בחזרה למקום הראשון על חשבונה של מארסיי, שסיימה בתיקו 1:1 במשחק הצמרת בבורדו. טולוז הפתיעה את לה מאן 1:2 וגם מונאקו במנצחות עם 0:2 על לוריין.

ליון - ניס 2:3

ניס הגיעה לסטאד דה ז'רלאן והדהימה בפתיחה את האלופה, שפתחה עם פרד ואנטוני מונייה הצעיר בחוד ההתקפה על חשבון קארים בנזמה. חביב באמוגו (3) הכניע לראשונה העונה את חברו לשעבר, הוגו לוריס, ולוק רמי קבע 2:0 בדקה ה-20 מול הקבוצה בה גדל. כאן נכנס לפעולה ז'וניניו, שבשתי בעיטות חופשיות החזיר את ליון למשחק והשתיק את המבקרים שטענו שהוא מתקשה בכיבוש שערים. הדרמה הגיעה לשיאה חמש דקות בתוך תוספת הזמן, כשקארים בנזמה המחליף הבקיע מהנקודה הלבנה את שער הניצחון, אחרי נגיעת יד מפוקפקת של ונסן הוניון. סיריל רול הורחק במהלך ההתפרצות של שחקני ניס על השופט.

בורדו - מארסיי 1:1

שתי המתחרות הגדולות של ליון סיימו את משחקן בתוצאת תיקו שמשרתת בעיקר את האלופה. מארסיי, ללא חאטם בן ארפה הפצוע, עלתה ליתרון מוקדם משער של בקארי קונה הנפלא. בורדו, בהנהגתו של יוהאן גורקוף המצוי בכושר מצוין בתקופה האחרונה, הצליחה לחזור למשחק לעיני הקהל הביתי בזכות שער של חלוץ נבחרת מרוקו, מרואן שאמאק. 31 שנים לא ניצחה מארסיי באיצטיון שבאן דלמאס, ואת הנאחס הזה היא תוכל לנסות ולשבור רק בעונה הבאה.

לה מאן - טולוז 2:1

אחרי שלושה ניצחונות רצופים ודווקא מול אחת מקבוצות החוץ הגרועות בליגה בשנתיים האחרונות, רשמה לה מאן את הפסדה הביתי השני העונה. פודה מאנסרה (11) והרכש הנורבגי דניאל בראטן (19) כבשו את שני השערים המוקדמים לזכות האורחים. לה מאן חזרה בדקה ה-35 עם שער של אנטוני לה-טאלק, אבל לא השכילה להשוות עד לסיום.

משחקים נוספים:

אוקזר - נאנסי 1:1
לאוקזר: קווין לז'ון (55). לנאנסי: מונסף זרקה (69)

מונאקו - לוריין 0:2
למונאקו: צ'ו יונג פארק (25), פרדריק נימאני (70)

ראן - לה האבר 1:1
לראן: ג'ימי בריאן (27). ללה האבר: ז'אן מישל לסאז' (32)

ואלנסיין - גרנובל 1:1
לואלנסיין: גרגורי פוז'ול (86). לגרנובל: לורן קורטואה (89)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully