וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "אין לי שום יחסים עם כריסטיאנו רונאלדו"

כוכב ברצלונה סיפר: "אני מכבד אותו, אבל אף פעם לא רבנו. זה הכל המצאות של התקשורת". הפורטוגלי פייבוריט לכדור הזהב

שבועיים לפני ההכרזה על בחירת שחקן השנה של אופ"א הודיע אתמול (שלישי) הארגון על שלושת הפיינליסטים הסופיים שלו לפרס - כריסטיאנו רונאלדו, ליאונל מסי ואנדרס אינייסטה.

שמות כמו איקר קסיאס, צ'אבי ואנדראה פירלו נותרו בחוץ לטובת השלישייה עטורת התארים, כשבין 29 שחקנים ברשימת המועמדים הראשונית שלא עברו את הסינון השני נמצא גם לס דייויס, חלוץ באנגור סיטי, שייאלץ לחכות בסבלנות לשנה הבאה.

הבוקר כבר פרסם 'מארקה' סקר מקיף שערך בין גולשי האינטרנט שלו, שגילה שהפעם רונאלדו הוא המועמד המוביל לזכייה עם 17,000 הצבעות, לפני מסי עם 15,000 ואינייסטה עם 4,000 בלבד. אלא שהבחירה שייכת לעיתונאים ברחבי היבשת, שהצבעותיהם ייחשפו ב-30 בחודש במונאקו בערב הגאלה שלפני משחק הסופרקאפ האירופי בין צ'לסי לאתלטיקו מדריד.

הערב דיבר מסי דווקא על המועמדים לתואר הנכסף ואולי עדיין לא ידע שהרשימה הסופית הצטמצמה לשלושה שחקנים בכלל: "יש את כריסטיאנו רונאלדו וקסיאס, שהם מצוינים, אבל באופן אישי הייתי רוצה שצ'אבי או אינייסטה יזכו". על יחסיו עם יריבו הגדול ביותר, לכאורה, אמר מסי: "אני לא כועס על רונאלדו בשום צורה, זה הכל אתם בתקשורת ממציאים. מעולם לא רבנו. אני מכבד אותו, אבל אין לי יחסים איתו כמו שאין לי יחסים עם הרבה שחקנים אחרים בעלם".

עדכון ראשון: 8:06

יוסאין בולט כבר החליט: "רונאלדו שחקן טוב יותר ממסי"

כדורגל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully