וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה 0:3 את הרקולס

שערים של פדרו ומסי העניקו לאלופה ניצחון ליגה 15 ברציפות. אוואט ומאיורקה הובסו 4:0 ע"י חיחון. 3:3 גדול בין דפור לסביליה

אחרי הצעד המשמעותי שעשו ברצלונה וריאל מדריד לעבר מפגש ראשון ביניהן בגמר גביע המלך מאז 1990, חזרו בסוף השבוע בספרד להתמקד בליגה. העיניים בשבת הופנו למשחקה של ברצלונה, שנקמה בהרקולס, הקבוצה היחידה שניצחה אותה העונה בליגה, עם 0:3 קליל והשוותה את שיא הניצחונות הרצופים של ריאל מדריד מ-1960/61 העומד על 15. עוד לפני כן, מאיורקה ודודו אוואט הושפלו במגרשם הביתי 4:0 על ידי ספורטינג חיחון מהתחתית.

המשחק שסגר את הערב היה המותח והדרמטי מכולם. דפורטיבו לה קורוניה אירחה את סביליה, וכבר הוליכה 0:2 על האנדלוסים, שנותרו בעשרה שחקנים לאחר הרחקת שוערם אנדרס פאלופ. אבל סביליה הצליחה לחולל מהפך גדול ועלתה ל-2:3 בטרם לאורה כבש בדקה ה-88 לזכות דפור וחילק את הנקודות עם 3:3 גדול.

הרקולס - ברצלונה 3:0

רצף של 28 המשחקים ללא הפסד של ברצלונה, שנקטע במשחק חסר החשיבות בגביע המלך מול בטיס, התחיל במפגש הראשון מול הרקולס. העולה החדשה הגיעה אז לקאמפ נואו והדהימה את האלופה עם 0:2. הערב בארסה סגרה חשבון עם 0:3 ועל הדרך גם השוותה את שיא הניצחונות הרצופים בליגה, 15 ברציפות, בו החזיקה ריאל מדריד במשך 50 שנה והגדילה את הפער בצמרת חזרה לשבע נקודות. בנוסף, זה היה ניצחון החוץ העשירי בעשרה משחקים העונה.

הרקולס שיחקה טוב והצליחה להגיע למספר הזדמנויות במחצית הראשונה, אך החמיצה כשההזדמנות הגדולה מכולן הייתה בדקה ה-21. נלסון ואלדז מסר כדור נפלא לדויד טרזגה, שמחמישה מטר בעט מהאוויר רק לרשת החיצונית. בדקה ה-43 ברצלונה הענישה את הרקולס על ההחמצה הזו. צ'אבי קיבל מסירה מרחק 25 מטר מהשער, הכניס כדור עומק לפדרו, שמצד ימין של הרחבה בעט לפינה הקרובה ופנימה. משחק שישי ברציפות שהקשר/חלוץ בן ה-23 כובש, והפעם גם קצת בשל סגירה לא טובה של שוער הרקולס חואן קלטאיוד.

בדקה ה-87 מצאה בארסה גם השני משער טיפוסי במיוחד של ליאונל מסי בבעיטה עם רגל שמאל ממרכז הרחבה אחרי בישול של דני אלבס. עברה בסך הכל דקה ומסי שוב כבש. גם הפעם זה הגיע אחרי בישול של אלבס, אלא שעכשיו זו הייתה מסירת רוחב ודחיקה של הארגנטינאי מקו השער.

מאיורקה - ספורטינג חיחון 4:0

בשבוע שעבר, מאיורקה הייתה קרובה להפתיע את ריאל מדריד, ואולי דווקא בגלל היכולת הטובה בברנבאו, הקבוצה של מיכאל לאודרופ עלתה שאננה למפגש עם היריבה מהתחתית. עד הערב ספג דודו אוואט ארבעה שערים בלבד במשחקי הבית, כמות שהוכפלה בעקבות ההופעה המבישה של חבריו. חיחון פתחה בסערה ואחרי שלוש דקות נגח דייגו קסטרו את הראשון. קווין כבש לשערו הוא בדקה ה-61 ושש דקות מאוחר יותר כבש המחליף אנדרה קסטרו את השלישי דקה אחרי שנכנס. אותו אנדרה קסטרו הוסיף לעצמו גם בישול בדקה ה-87, כשנאצ'ו נובו סיים ערב מביך למארחים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

דפורטיבו לה קורוניה - סביליה 3:3

משחק סוער וקצבי היה בריאזור. המארחים רצו להימנע מהפסד רביעי רצוף, ואילו האנדלוסים ידעו בעקבות ההפסד הביתי לריאל מדריד במשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר הגביע שמצפה להם עבודה קשה אם ברצונם להגיע לאירופה דרך הליגה. דפור, שלפני המשחק הייתה רחוקה רק ארבע נקודות מהקו האדום, פתחה מצוין עם שער אדיר של לסאד בדקה ה-14, לאחר שבעט פצצה לפינה הימנית העליונה והעלה את קבוצתו ל-0:1. היתרון נשמר גם במחצית, ובמחצית השנייה נותרה סביליה בעשרה שחקנים לאחר ששוערה אנדרס פאלופ הורחק בכרטיס אדום בעקבות תפיסת כדור ביד מחוץ לרחבה. חאבי ואראס נכנס לשער האורחים.

בדקה ה-62 לה קורוניה הכפילה את יתרונה ועלתה ל-0:2 בזכות מסירה של אדריאן ללסאד, שכבש מול שער ריק. אבל סביליה חזרה מהר לענייינים וכעבור דקה צימק אלבארו נגרדו ל-2:1, שכבש בצ'יפ לפינה הימנית. השער החדיר ביטחון בסביליה והשוויון הגיע בדקה ה-73. שוער דפור דניאל אראנזוביה השמיט כדור שנבעט לעברו, הצרפתי ג'וליאן אסקודה עט על המציאה ובעט פנימה כדי לקבוע 2:2. גמור? ממש לא. הדרמה נמשכה בדקה ה-79 כשסביליה השלימה מהפך מהמם ועלתה ל-2:3 בזכות נגרדו, שעצר את הכדור בחזה ובעט פנימה את השני שלו במשחק. דפור, הנואשת לנקודות, הפעילה לחץ על שער האורחים ובדקה ה-88 באה על שכרה כשהשוותה ל-3:3. הכדור הגיע למגן הימני לאורה ברחבה, והוא בעט בחוזקה פנימה והרים את האוהדים בריאזור, שחגגו רק נקודה, אבל לפחות ראו משחק גדול וכן את קטיעת רצף ההפסדים של קבוצתם.

משחקים נוספים (שבת, 19:00):

לבנטה - חטאפה 0:2
ללבנטה: ואלדו (47), פליפה קאייסדו (54)

מלאגה - סראגוסה 2:1
למלאגה: דודה (16). לסראגוסה: ניקולאס ברטולו (40), פלורן סינמה פונגול (87)

ריאל סוסיאדד - אלמריה 0:2
לסוסיאדד: יון אנסוטגי (45), ראול טאמודו (78)

עדכון אחרון: 20:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully