וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה הביסה את סביליה 0:5

ברצלונה המשיכה לשפר את מאזן השערים שלה כשהביסה את סביליה 0:5, ונצמדה לריאל מדריד שניצחה 1:3 את הרקולס

אחרי שבשבועות האחרונים התחילה הליגה לתפוס כיוון ברור ומוכר כששתי הגדולות ובעיקר שני הגדולים (כריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי) דורסים כל מה שזז, נמשכה הערב (שבת) המגמה עם המחזור התשיעי בליגה הספרדית. ריאל מדריד שמרה על הפסגה עם ניצחון 1:3 קשה על הרקולס המפתיעה, כשכריסטיאנו רונאלדו שוב כיכב עם צמד. ולנסיה נפרדה ב-1:1 מאכזב עם סראגוסה האחרונה, ואת הערב סגרה ברצלונה, שלא התחשבה בסביליה ודרסה אותה 0:5, כשגם וייה ומסי, בדיוק כמו רונאלדו, מבקיעים בצמדים.

ברצלונה - סביליה 0:5

קבוצתו של גרגוריו מאנזנו הגיעה לקאמפ נואו כשהיא מחזיקה במאזן נאה של חמישה ניצחונות בששת המשחקים האחרונים, אבל לא יכלה לברצלונה, שהשיגה את ניצחונה השלישי ברציפות ונצמדה לריאל מדריד בראש הטבלה, כשהיא מפגרת בנקודה בלבד. הטון של המשחק ניתן כבר בדקה ה-3, כשפדרו הרים כדור מצויין לרחבה ומצא את לא אחר מאשר ליונל מסי, שכבש את הראשון. סביליה ניסתה לחזור, אבל שוב לא הצליחה להשתלט על מסי בדקה ה-23, והפעם הארגנטינאי בישל לחברו, דויד וייה. האורחים ידעו שהם במצב קשה, אבל דקה לפני המחצית מצבם החמיר, כשקונקו ראה את הכרטיס הצהוב השני שלו במשחק, והותיר את קבוצתו בנחיתות מספרית.

ברצלונה המשיכה לשלוט במשחק גם בפתיחת המחצית השניה, כשהיא מתקרבת אט אט לשערם של האורחים, ובדקה ה-53 היא נהנתה מטעות גדולה של רומריק, שניסה לנגוח בחזרה אל שוערו, אבל הכדור הגיע היישר אל דני אלבס שברחבה. האחרון דחק בקלות מקרוב את השלישי של ברצלונה, אך לא חגג מתוך כבוד לקבוצתו לשעבר. בדקה ה-63 כבש מסי את שערו השני, ועשה זאת בסטייל, כשגנב כדור במרכז המגרש, רץ עד לקצה הרחבה כשהוא מתעלם מהמגינים שמסביבו וירה כדור שטוח אל הפינה השמאלית כדי לקבוע 0:4, ולכבוש את שערו ה-7 ב-7 משחקים בליגה.

בדקה ה-80 היה קרוב וייה לכבוש את שערו השני במשחק והחמישי של קבוצתו כשהצליח לעבור את שוער האורחים, אבל הכדור שבעט הורחק מהקו על ידי הגנת סביליה. הקהל המקומי נהנה מחגיגת הכדורגל כשרק קבוצה אחת היתה על המגרש באותן דקות. מסי שוב אימלל את ההגנה ברחבה שהצליחה להרחיק, אבל רגע אחרי זה שלח מסי את הכדור אל בוסקטס, זה העביר אותו לוייה שהתפנה בקצה הרחבה, ושלח כדור שטוח נהדר שנעצר רק ברשת, דקה לפני הסיום. ברצלונה חוגגת ניצחון ענק על קבוצה לא פשוטה כלל, וממשיכה להראות שפתיחת העונה החלשה יחסית שלה היא נחלת העבר.

הרקולס - ריאל מדריד 3:1

קוטלת הענקיות איימה להפיל ברשת גם את ריאל מדריד, אבל לז'וזה מוריניו יש העונה את המלאך השומר אנחל די מריה, ששוב הציל אותו מהפסד הבכורה שלו במועדון, וכמובן את כריסטיאנו רונאלדו הלוהט שחגג צמד והעלה את מאזנו העונה ל-12 שערים. אחרי ה-0:0 המביך בגביע מול מורסיה, ריאל ידעה לנטרל מוקש מסוכן אותו לא הצליחה לעבור ברצלונה, שהפסידה 2:0 להרקולס הקטנה בתחילת העונה.

ריאל הציגה חוד קטלני שהבקיע 22 שערים והגנה שספגה רק ארבעה, אך כבר אחרי שלוש דקות דויד טרזגה שינה לה את המאזן. המגן הימני דויד קורטס הגביה מצד ימין והחלוץ הצרפתי הוותיק נגח ממרכז הרחבה פנימה והשאיר את מוריניו בהלם על הספסל. ריאל לחצה בכל הכוח, אבל המארחים שמרו על יתרונם עד להפסקה.

במחצית השנייה שחקני הרקולס נפלו מהרגליים, והלחץ המאסיבי של ריאל עשה את העבודה עם שוויון של אנחל די מריה בדקה ה-52, לאחר השמטה של חואן קלטאיוד. כריסטיאנו רונאלדו טיווח את שערו של קלטאיוד פעם אחר פעם, ושמונה דקות לסיום השיג את מבוקשו כשכבש מקרוב אחרי ניסיון ראשון של המחליף קארים בנזמה. בדקה ה-86 הפורטוגלי סגר עניין, כששוב בנזמה על תקן המבשל. ריאל תסגור עוד שבוע בפסגה.

ולנסיה - סראגוסה 1:1

קבוצתו של חוזה אורליו גיי אמנם הגיעה כשהיא מדוכדכת ובמקום האחרון בליגה, אבל זה לא מנע ממנה להדהים את אוהדי ולנסיה המקומיים, ולפתוח בסערה את המשחק, כשיירי רוסיק מצא את מאוריציו לנצארו במרכז הרחבה, וזה שלח את הכדור אל הרשת כדי להעלות את סראגוסה ליתרון מפתיע. ולנסיה החלה להפעיל לחץ על שערם של האורחים, אבל דובלאס מנע את שער השיוויון. שתי דקות לפני שהאורחים ירדו עם היתרון אל המחצית, הגיע שער השיוויון, כשאותו לנצארו שוב כובש, אבל הפעם לשערו שלו.

במחצית השניה המשיכו המארחים את המומנטום, והגיעו לשלושה מצבים טובים, אבל הבעיטות של מאטה ונבארו נהדפו. הלחץ של ולנסיה גרם לסראגוסה ללכת אחורה, ובדקה ה-68 ספגה נועלת הטבלה מכה כואבת לאחר שאנדר הררה ראה כרטיס אדום לאחר עבירה חריפה, והותיר את קבוצתו ב-10 שחקנים. עד לסיום ניסתה ולנסיה למצוא את שער הניצחון אך ללא הועיל, כשגם האורחים לא היו רחוקים מלהפתיע ולצאת עם 3 נקודות במתפרצת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully