וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 0:2 את ולנסיה

הבלאנקוס שוב בתמונת האליפות אחרי שהיגואין (25) ורונאלדו (78) החזירו את הפער מבארסה לנקודה חמישה מחזורים לסיום

אחרי הקלאסיקו כולנו חשבנו שהנה האליפות של ברצלונה סלולה. פער שלוש הנקודות עשה את שלו, ורק לפני שבוע קשה היה לדמיין שהמאבק על האליפות ייפתח. ברצלונה הוכיחה לכולנו אתמול (שבת) שכולנו טועים אחרי שסיימה רק ב-0:0 בדרבי מול אספניול, והנה ריאל מדריד שוב עם ניצחון 0:2, הפעם בקרב הצמרת מול ולנסיה, חוזרת לעניינים. הפער עומד כעת רק על נקודה וחמשת המחזורים האחרונים הולכים להיות מרתקים במיוחד.

בזמן שהשתיים מתקוטטות ביניהן על האליפות, קרבות מסקרנים נוספים התקיימו בספרד גם בחלק התחתון. הערב (ראשון) נערכו חמישה משחקים נוספים שמשפיעים על זהות היורדות לפני שהעניינים ממשיכים להתחמם. טנריפה הדהימה בביתה את חטאפה עם 2:3 קטלני שעליו חתום בעיקר נינו, שהפגיז שלושער. בילבאו נותרה במקום השביעי אחרי 0:0 מאכזב מבחינתה נגד סראגוסה. חרז האחרונה חילצה 2:2 בקרב התחתית נגד סנטאנדר ומלאגה וויאדוליד נפרדו ב-0:0.

ריאל מדריד - ולנסיה 0:2

אחרי ה-1:2 הלא משכנע על אלמריה ביום חמישי, קיוותה ריאל להמשיך עם ניצחון שני רצוף בעקבות הקלאסיקו העגום. היכולת לא הייתה הרבה יותר משכנעת, אבל לפחות מבחינת התוצאה מנואל פלגריני יכול לרשום לעצמו עוד ניצחון במאבק עם הקטלאנים.

במחצית הראשונה ריאל תקפה הרבה יותר, הגיעה למספר מצבים, אבל סזאר, שוער ולנסיה, דאג לשמור על התוצאה. העטלפים, שחושקים במקום השלישי ומקדימים בחמש נקודות את סביליה, נאלצו לראות כדור ברשת בדקה ה-25 כשטעות בהגנה של ברונו, שאיבד לגוטי, הובילה לשער. גוטי העביר מסירה מהירה לגונזאלו היגואין, אחד ממאכזבי הקלאסיקו, והחלוץ המושמץ בעט מדויק לפינה הימנית פנימה.

במחצית השנייה ריאל דעכה, אבל גם ולנסיה מצידה מיעטה לסכן את השער של איקר קסיאס. בדקה ה-72 שלח דויד סילבה בעיטה מדהימה, שלמזלו של קסיאס פגשה רק את משקוף השער וריאל ניצלה משוויון באחת ההזדמנויות הבודדות של ולנסיה. ריאל הייתה כאמור אנמית מאוד ברוב שלבי המחצית השנייה, וולנסיה התקרבה עוד ועוד לשער שוויון.

אלא שבדקה ה-78 הבלאנקוס עלו ליתרון מבטיח כדי לבסס את הניצחון. מרסלו פרפר את ברונו באגף שמאל, חדר לרחבה והוציא רוחב מצוין. כל שכריסטיאנו רונאלדו היה צריך זה לשלוח מ-10 מטרים לרשת - שער מספר 20 בליגה לפורטוגלי. במחזור הבא מחכה לריאל סראגוסה, שעדיין נאבקת על החיים שלה, מה שבוודאי יקשה עוד יותר על ריאל, אבל לפחות יש לה על מה לשחק.

טנריפה - חטאפה 2:3

ללא ספק תוצאת המחזור שייכת לטנריפה, מקרקעית הטבלה, שהצליחה להנחיל הפסד לחטאפה, שעוד קיוותה לשפר את העמדה שלה בטבלה. שחקניו של מיצ'ל ממשיכים להיאבק על מקום בליגה האירופית, אבל התרחקו ממנו בעקבות ההפסד הערב, שמגיע דווקא אחרי שני ניצחונות רצופים. פדרו לאון דווקא כבש ראשון (11) לזכות חטאפה, אבל נינו הפך עם צמד (30, 69). פרנסיסקו קאסקרו השווה ל-2:2 רבע שעה לסיום, אבל דקה אחרי כך השלים נינו שלושער חלומי, שאמנם משאיר את הקבוצה שלו מתחת לקו האדום, אבל פותח לגמרי את המאבק שלה בתחתית.

חרז - סנטאנדר 2:2

חרז האחרונה, שמבינה שרק נס יציל אותה בליגה הראשונה, הצליחה לסבך את סנטאנדר עוד יותר בתחתית, כשכפתה עליה תיקו מספר 12 העונה. פביאן אורלאנה העלה את חרז ליתרון אחרי שש דקות, מוחמד צ'יטה (44) ועוד אחד שלו בפנדל (58) הפכו ל-1:2, אבל ויקטור סאנצ'ז כבש את שער השוויון בדקה ה-73.

בילבאו - סראגוסה 0:0

בילבאו יכולה הייתה לעשות צעד חשוב בדרך להבטיח את מקומה בליגה האירופית בעונה הבאה, אבל התיקו הביתי נגד סראגוסה משאיר אותה רק במקום השביעי. במשך 90 דקות בילבאו הייתה מסוכנת יותר, אבל לא מצאה את השער ואיפשרה לסראגוסה לצבור עוד נקודה במאבק על ההישארות.

תוצאות נוספות:

לה קורוניה - אלמריה 0:0

מלאגה - ויאדוליד 0:0

עדכון ראשון: 19:48
עדכון אחרון: 23:50

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully