וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצלדר: "מגיע לברצלונה לזכות באליפות"

אחרי ההפסד בוולנסיה, הגרמני של ריאל יודע שבארסה נוגעת בכתר. מרסלו: "עדיף לשכוח את היום הזה". היגואין: "עלינו לשמור על הכבוד"

אחרי התבוסה המחפירה ב"אל קלאסיקו" והעפלתה הדרמטית של ברצלונה לגמר ליגת האלופות, משהו נשבר ברוחה של ריאל מדריד הגאה. הקבוצה שניצחה ללא הפסקה והפגינה אופי אדיר במהלך החודשים האחרונים, התרסקה אמש (שבת) בוולנסיה, כשהובסה 3:0. אלופת ספרד יודעת שניצחון של ברצלונה הערב על ויאריאל בקאמפ נואו (19:55, ערוץ 5+), יעביר את הכתר סופית ורשמית אל ראשה של הקטאלנית הסקסית.

לאחר ההפסד לוולנסיה שחקני ריאל היו מדוכדכים וקימצו במילים. "עלינו לחשוב על המשחק הבא", אמר מרסלו הברזילאי בסיום, "כל עוד יש לנו סיכוי תאורטי, עלינו להמשיך להילחם. ניסינו לנצח, אבל המשחק לא התפתח בכיוון הרצוי. ולנסיה הייתה פנטסטית, עדיף לשכוח את היום הזה".

גונזלו היגואין, שיש לו חלק נכבד באופן בו ריאל שמרה על הפער מברצלונה לאורך העונה, השלים עם אבדן הכתר: "אין מה לומר. ניסינו כמיטב יכולתנו, עכשיו עלינו להגן על כבוד החולצה של ריאל מדריד בשלושת המשחקים הבאים". הבלם הגרמני כריסטוף מצלדר לא הסתיר את אכזבתו, ואמר ל"אס" הספרדי: "היינו גרועים, אבל עלינו לשמור על תדמית המועדון עד הסוף". כשנשאל מצלדר האם ימשיך בסטיאגו ברנבאו, אמר הגרמני כי הוא מאוד רוצה להמשיך ולשחק "במועדון הטוב בעולם". מצלדר לא חסך שבחים מברצלונה, והודה כי היא הראויה לתואר. "הם שיחקו כדורגל מרשים לאורך כל העונה, ומגיע להם לזכות באליפות. במשך כמה חודשים אנחנו הפגנו יכולת טובה, אבל בסופו של דבר לא סיימנו טוב את העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully