וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוסטר לוקח אוויר

מאמן ריאל מרוצה אחרי הניצחון על רקראטיבו, ומסביר מה מפריע לקבוצתו: "קשה עם כל כך הרבה פצועים". סלגאדו: "חייבים להירגע ולהיות מאוחדים"

ברנד שוסטר נשם אתמול (שבת) לרווחה כשנשמעה שריקת הסיום בסנטיאגו ברנבאו. ריאל מדריד ניצחה 0:1 את רקראטיבו הואלבה, ואולי זה מה שיפחית מעט את הלחץ סביב המאמן הגרמני. הניצחון העלה את ריאל למקום השני בליגה הספרדית, מעל ויאראיל שהובסה 3:0 על ידי ויאדוליד. המשמעות: ברצלונה באופק, ועל כן אפשר להיות קצת יותר רגועים. אבל ריאל בכל זאת יצאה עם נזק, כי היא תחסר בתקופה הקרובה את גונזלו היגואין, שנפצע במהלך המשחק. "היגואין סובל מנקע בקרסולו", התייחס ברנד שוסטר למצבו של הארגנטינאי, "אני מקווה שהוא ישוב בקרוב, כי קשה לנו עם כל כך הרבה פצועים". זה פוגע בנו, ואיננו יכולים להתחרות בכל החזיתות".

"היה חשוב לנו לנצח מהרבה סיבות, אבל לא מאלה שאתם מניתם", אמר שוסטר לעיתונאים בסיום המשחק, אבל זה לא מנע היום מהעיתון הבריטי "ניוז אוף דה וורלד" לפרסם שהבלאנקוס סימנו את מאמן ליברפול, רפא בניטז. "קשה לנו למצוא הסברים למצב, כי כל הפציעות שלנו נגרמות תוך כדי משחקים".

"זה היה ניצחון חשוב כי היה מתח", אמר מגן הקבוצה מיצ'ל סלגאדו, "אנחנו חייבים להירגע ולהיות מאוחדים כפי שהיינו בשנתיים הקודמות. הקבוצה שלנו חזקה". לפני המשחק הבטיח נשיא המועדון, רמון קלדרון, בונוס לשחקנים וצוות האימון בשווי 120 אלף יורו, בתנאי שהקבוצה תנצח בחמשת משחקיה הבאים. אז ניצחון אחד כבר יש, ורמון נשמע מרוצה. "בעונה שעברה היינו הקבוצה שכבשה הכי הרבה, ספגה בכי מעט וקבעה שיא נקודות. זה קרה רק לפני כמה חודשים, לא לפני עשר שנים". כלומר, שוסטר יכול להיות רגוע, ונראה שגם בניטז יכול להתרכז בליברפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully