וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נדחה המשחק בין גנואה לאינטר ביום ראשון

הגשמים העזים בעיר הנמל לא יאפשרו את קיום המפגש. פאלרמו תנסה לשמור על מאזן ביתי מושלם מול בולוניה (ש', 19:00, 5)

יממה לפני פתיחת המחזור ה-11 בסריה A, הודיעה ההתאחדות האיטלקית על דחייתו של המשחק בין גנואה לאינטר שהיה אמור להיערך ביום ראשון בצהריים. הגשמים העזים שיורדים בגנואה בימים האחרונים, שכבר גבו את חייו של אדם אחד והובילו לפציעתם של עשרות, צפויים להימשך גם בשבת ובראשון, ומחשש לשלום הצופים הוחלט לא לקיים את המשחק במועדו.

מחר ייפתח המחזור עם שני משחקים. ב-19:00, תארח פאלרמו של ערן זהבי את בולוניה, במשחק אותו היא חייבת לנצח על מנת להמשיך ולהישאר דבוקה לחבורת הצמרת. המשחק השני ייערך בנובארה, לשם תגיע רומא של לואיס אנריקה, שהפסידה בשלושה מתוך ארבעת המחזורים האחרונים, כולל בדרבי ללאציו ובשבוע שעבר למילאן.

ערן זהבי שחקן פאלרמו. GettyImages
ינסה להמשיך ולשמור על המאזן המושלם בבית. זהבי/GettyImages

פאלרמו - בולוניה (19:00, ספורט5)

בשבוע שעבר ספגה פאלרמו הפסד 1:0 מרגליה של אודינזה, והקבוצה מסיציליה מפגינה העונה דפוס קבוע: בחמשת משחקי החוץ שלה עד כה היא צברה נקודה אחת בלבד ללא שער זכות, בזמן שבארבעת משחקי הבית שלה השיגה ארבעה ניצחונות ולא ספגה שער חובה. על פי דיווחים באיטליה, זהבי אמור לשמור על מקומו בהרכב של דביס מאנג'ה. בולוניה מגיעה אחרי תקופה לא רעה, בה השיגה שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים, אך יש לציין שאלו הם שלושת הניצחונות היחידים שלה העונה. אגב, חמשת המפגשים הישירים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בניצחונות לקבוצה המארחת.

נובארה - רומא (21:45)

מכיוון שזו העונה הראשונה של נובארה בסריה A מזה 55 שנה, מדובר גם במפגש הראשון בין שתי הקבוצות בשנים האחרונות. העולה החדשה הצנועה מפיימונטה מדורגת במקום ה-18 כשלזכותה עומד רק ניצחון אחד, שהושג במחזור השלישי דווקא מול אינטר, השכנה ממילאנו הסמוכה. רומא הנוצצת של המאמן לואיס אנריקה נראית לא טוב בכלל, ונקודת האור בקבוצה עד כה היא יכולתו של החלוץ פאבלו אוסבלדו, שכבש עד כה ארבעה שערים, האחרון שבהם בהפסד בדרבי דלה קפיטלה לפני ארבעה מחזורים. המאמן הספרדי קיבל השבוע גיבוי מלא מהמנג'ר פרנקו באלדיני והמנהל הספורטיבי וולטר סבאטיני, אבל ברור שהפסד לקבוצה הקטנה עשוי לשנות את התמונה.


כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully