וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: חבייר של כבוד

זאנטי השווה את שיא ההופעות של פאקטי במדי אינטר (634), ב-0:3 על רג'ינה. נאפולי ודונאדוני נפרדו ממילאן ב-0:0. ניצחונות לגנואה ופיורנטינה

המחזור ה-29 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) כשההצגה של יובנטוס ב-1:4 ברומא עדיין מהדהדת בראשם של האוהדים ואולי מחזירה מחשבות על מאבק אליפות. אינטר ראתה, לא התרשמה והשתעשעה בבית עם 0:3 על רג'ינה, במשחק ה-634 של חבייר זאנטי במדי הקבוצה. הפער שוב עומד בצמרת על שבע נקודות. המחזור נחתם עם המפגש בין נאפולי ומאמנה החדש, רוברטו דונאדוני, שפגש את קבוצתו לשעבר בה עשה חיל בתור שחקן, מילאן. שתי הקבוצות סיימו ב-0:0.

המאבק על המקום הרביעי עדיין לוהט. גנואה גברה 0:2 על אודינזה הסחוטה ממשחקי גביע אופ"א, ואילו פיורנטינה נשארה במרחק שתי נקודות ממנה אחרי 0:1 קטן על סיינה בדרבי הטוסקני. חלוצי סמפדוריה, ג'יאמפאולו פאציני ואנטוניו קסאנו, כבשו ב-1:3 של קבוצתם בטורינו ושלחו מסר למאמן הנבחרת מרצ'לו ליפי.

אינטר - רג'ינה 0:3

הנראזורי לא נבהלו לרגע מהניצחון הגדול של יובנטוס באולימפיקו וצמצום הפער זמנית לארבע נקודות, ושייטו לעבר ניצחון ביתי קל על נועלת הטבלה רג'ינה. עם כל הכבוד למשחק שהתנהל בסן סירו, עיקר תשומת הלב הופנתה לקפטן הארגנטינאי חבייר זאנטי, שהופיע בפעם ה-634 במדי אינטר והשווה את שיאו של ג'יאקינטו פאקטי האגדי.

ללא וולטר סמואל המושעה וכריסטיאן קיבו הפצוע, פתח אסטבן קמביאסו כבלם לצידו של נלסון "טייסון" ריבאס. שש דקות הספיקו לקמביאסו לכבוש אחרי בישול נפלא בעקב של דז'אן סטנקוביץ'. ארבע דקות חלפו וכבר 0:2, מפנדל של זלאטן איברהימוביץ' אחרי הכשלה על מנסיני. השבדי הראה את גדולתו בדקה ה-58, אז הקשית באומנות מעל השוער של רג'ינה בשער השלישי וה-19 העונה בליגה. ז'וזה מוריניו וחבורתו בדרך לאליפות נוספת.

גנואה - אודינזה 0:2

מעודדת מהזימון של דייגו מיליטו לסגל נבחרת ארגנטינה ומהדיווחים על צירופו של הבלם סלבטורה בוקטי לסגל האיטלקי, אירחה גנואה את אודינזה במטרה לשמור על מקומה הרביעי. הרוסובלו קיבלו בשורות טובות עם ההפסד של רומא אמש, ויריבה נוחה בדמות אודינזה הייתה בדיוק מה שהם צריכים.

האורחים הגיעו בהרכב משני כשהמאמן פסקוואלה מרינו שומר על כוכביו לקראת המשך הקמפיין באופ"א, אבל החזיקו מעמד עד הדקה ה-60, בה הבקיע ג'וזפה סקולי בנגיחה. 13 דקות לאחר מכן הורחק הצ'יליאני של אודינזה, אלכסיס סאנצ'ז, ומיליטו הכפיל את היתרון של גנואה בתוספת הזמן. גנואה ממשיכה לעבוד קשה ולאסוף נקודות.

נאפולי - מילאן 0:0

התכולים מעיר הנמל אירחו באיצטדיון סאן פאולו את הרוסונרי במשחק המרכזי שנעל את המחזור. רוברטו דונאדוני נפגש נגד הקבוצה בה עשה חיל ואת מרבית הקריירה המרשימה שלו. נאפולי הגיעה ליותר מצבים והייתה קרובה יותר מאר הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי להבקיע, אבל בסיום המשחק שתי הקבוצות אספו כל אחת נקודה, השנייה של דונאדוני במשחקו השני בקבוצה הדרומית. מילאן כבר במרחק גדול מאוד מהמוליכות, אינטר ויובנטוס, והיא עם 55 נקודות במקום השלישי. נאפולי עלתה למקום ה-11 והיא עם 37 נקודות.

פיורנטינה - סיינה 0:1

גם הויולה, בדיוק כמו גנואה, חולמת על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה. חמש הנקודות שאספה פיורנטינה בחמשת המחזורים האחרונים, פגמו מעט במצבה בטבלה, אך הניצחון בדרבי של טוסקנה ישפר ודאי את התחושות בארטמיו פרנקי. עד הדקה ה-57 המארחים לא בעטו אפילו כדור אחד לעבר המסגרת של ג'אנלוקה קורצ'י, אבל בדקה ה-72 אדריאן מוטו הרומני כבר פרץ את הסכר עם שער מנצח. פיורנטינה חולפת על פני רומא ומתייצבת במקום החמישי.

טורינו - סמפדוריה 3:1

הרבה נכתב ודובר בשבועות האחרונים על השילוב בחוד ההתקפה של סמפדוריה, בין אנטוניו קסאנו לג'אמפאולו פאציני. חלוץ הרכש מפיורנטינה הבקיע שבעה שערים בתשעת משחקיו בקבוצה, ובניגוד לקסאנו צפוי להיות בסגל הלאומי של מרצ'לו ליפי. שמונה דקות המתין פאציני הקטלני עד שמצא את הרשת של טורינו. בדקה ה-24 גם קסאנו נכנס לפעולה, עם בישול לפאולו סמארקו, אבל חמש דקות אחר כך רולנדו ביאנקי צימק. בדקה ה-69 קסאנו שלח מסר למאמן הנבחרת עם שער מצוין שחתם את ניצחון החוץ של סמפ.

לצ'ה - אטאלנטה 2:2
ללצ'ה: פאביו קאזרטה (9 ו-90 בפנדל), לאטאלנטה: סימונה פדואין (29 ו-48).

בולוניה - קליארי 1:0
רוברט אקוואפרסקה (45).

קייבו - פאלרמו 0:1
לוסיאנו (45).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully