וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראניירי: "אין לנו כוונה להיכנע"

יובנטוס ומילאן מתכוננות לקרב ביניהן ולהמשך מאבק האליפות מול אינטר. ג'ובינקו חגג שער בכורה. קאקה לא התכוון ליצור בעיות במילאן

מילאן ויובנטוס התקשו מאוד במשחקיהן אתמול (ראשון), אבל השיגו ניצחונות קשים שהשאירו את הפער מאינטר בעינו, שש נקודות. שתי הקבוצות ייפגשו ביניהן בסוף השבוע בקרב ראש ובראש, כשאינטר תקבל הזדמנות לברוח לליגה במשחק ביתי מול האחרונה בטבלה, קייבו.

יובנטוס הפצועה יצאה ללצ'ה ונזקקה לשער נגיחה של אמאורי עמוק בתוך תוספת הזמן כדי לרשום ניצחון 1:2. "זה היה משחק קשה, לצ'ה טובה מאוד בסגירת שטחים", אמר המאמן, קלאודיו ראניירי. לגבי סיכויי הזכייה באליפות אמר ראניירי: "אנחנו מאמינים בסקודטו. אני לא חושב שאינטר הרגה את הליגה, למרות שאי אפשר להכחיש שהם קבוצה חזקה מאוד. לא הגעתי לכאן בשביל המקום השני, ואין לנו כוונה להיכנע", הוסיף ראניירי ל"קוריירה דלו ספורט".

עוד קודם לכן כבש סבסטיאן ג'ובינקו את שערו הראשון במדי הגברת הזקנה. היורש של אלסנדרו דל פיירו ניצל את היעדרו של הנסיך, כדי לכבוש שער בבעיטה חופשית. כשנשאל על הבעיטה ענה ג'ובינקו: "למזלי, אני משחק עם דל פיירו ולומד ממנו מה שאני יכול". ביובנטוס קיבלו בשורות רעות: הבלם ניקולה לגרוטלייה המושעה לא יוכל ליטול חלק במשחק מול מילאן. אולף מלברג השבדי יחליפו בהרכב.

קאקה מתנצל

גם מילאן לא הרשימה בביתה מול קטאניה, אבל שער של קאקה בדקה ה-65 קבע 0:1 קטן לרוסונרי. "זה היה קשה. אנחנו לא בתקופה טובה, והניצחון היה חשוב", אמר קרלו אנצ'לוטי. "הגענו להמון מצבים, אבל לא הצלחנו להבקיע. אלבנו ביזארי היה מצוין ורשם הצלות גדולות", הוסיף קאקה.

קאקה התייחס לאמירה שלו מסוף השבוע, לפיה הוא אינו מצליח למצוא שפה משותפת במגרש עם רונאלדיניו. "לא התכוונתי ליצור בעיות בקבוצה. החברים שלי לקבוצה והמאמן יודעים שאני הראשון להקריב למען הצלחת המועדון. רק ציינתי שאהיה יותר אפקטיבי בחוד, אבל אני יכול להתרגל לשחק בקישור". אנצ'לוטי אגב, ציין כי הוא לא מתרגש מהדברים שאמר קאקה.

ג'נארו גאטוסו ייעדר מהמשחק מול יובנטוס. קאקה התייחב לכך ואמר: "המשחק מול יובנטוס יהיה קשה, ובמיוחד כשאנחנו משחקים בלי גאטוסו. הוא חיוני עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully