וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד תחתים שוער דני אלמוני

השדים האדומים יחתימו את אנדרס לינדגארד (26) תמורת 3.5 מ' ליש"ט. שמייכל מפקפק: "יונייטד חייבת שוער איכותי ומנוסה"

מנצ'סטר יונייטד תודיע בקרוב על החתמתו של שוער נבחרת דנמרק, אנדרס לינדגארד (26, 1.93), כך מדווחים כלי תקשורת באנגליה. השוער שמשחק בקבוצת אלסונד הנורבגית סיכם את תנאיו במועדון ויירכש תמורת כ-3.5 מיליון ליש"ט. העסקה תיסגר סופית ב-48 השעות הקרובות, כאשר ראשי המועדון הנורבגי כבר נמצאים באנגליה. אם העסקה אכן תיחתם, לינדגארד יצטרף ליונייטד בינואר.

השוער היה תחת מעקב של אנשי השדים האדומים בתקופה האחרונה כשמאמן השוערים אריק סטיל ראה אותו מספר פעמים בנורבגיה. על פי דיווחים, ביונייטד רואים בלינדגארד כיורש אפשרי לאדווין ואן דר סאר בן ה-40.

מדובר בצעד מפתיע מאוד נוכח ההיסטוריה של לינדגארד. השוער גבה הקומה היה מחליף במדי קבוצת נעוריו אודנסה ופרץ רק בשנה שעברה לאחר שעבר לאלסונד. המעבר עשה טוב לשוער שהספיק לאחרונה לרשום גם ארבע הופעות במדי נבחרת דנמרק כולל ב-0:0 עם צ'כיה באמצע השבוע.

אגב, למרות צירופו הצפוי של לינדגארד באנגליה מעריכים שיונייטד לא ירדה סופית גם מדויד דה חאה. השוער הספרדי של אתלטיקו מדריד (20) נמצא גם הוא תחת מעקב של אלכס פרגוסון, אבל עלותו גבוהה כמעט פי חמישה מעלותו של הדני.

פטר שמייכל, שוער העבר האגדי של הקבוצה, מפקפק בכדאיות המהלך, כמו גם ביכולתו של בן ארצו לינגראד להשתלב במועדון בכיר כמו יונייטד. כשנשאל אם לינגראד מתאים ליונייטד, ענה שמייכל בפשטות: "לא. אנחנו מדברים פה על מנצ'סטר יונייטד. אפשר לבחון כישרונות צעירים ומבטיחים, אבל בסופו של דבר אתה רוצה שהשוער הראשון שלך יהיה כזה שיוכל לספק את מיטב היכולת שלו ב-80 אחוז מהמשחקים. יותר מדי שוערים עברו ביונייטד, ובשביל שהמועדון יצליח לזכות בתארים ובאליפויות, הוא חייב שהשוער הראשון שלו יהיה מהטובים בעולם ועם הניסיון הנכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully