וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "העובדה שאנחנו לא בגמר האלופות - מושא ללעג"

מנג'ר יונייטד המתוסכל בטוח שלקבוצתו הגיע לשחק על הגביע: "היינו הכי טובים. שבוע רע עלול לעלות לנו בעונה כולה"

עבור מנצ'סטר יונייטד, מתברר כי ההבדל בין עונה היסטורית שהיתה יכולה לכלול דאבל אדיר בליגה ובאירופה עם סגל בינוני למדי, הוא דק מאוד. עד לא מזמן התסריט של זכיה באליפות וטיפוס לשלבים גבוהים בליגת האלופות היה נראה בהחלט אפשרי, אלא ששבוע אחד מסויט בשלהי אפריל גרם לשדים האדומים לאבד את ווין רוני, לנשור מליגת האלופות ולהפסיד לצ'לסי במשחק העונה.

"זה היה שבוע רע עבורנו. שבוע רע אחד בעונה אולי יעלה לנו בעונה כולה", אמר היום (שישי) אלכס פרגוסון המתוסכל, שעלול לסיים את העונה הנוכחית עם תואר אחד "בלבד" - גביע הליגה, אותו הניפה יונייטד בפברואר האחרון. "אנחנו מאוכזבים שלא זכינו בתארים אחרים, אבל האכזבה הגדולה מכולן היתה בליגת האלופות. העבודה שאנחנו לא בגמר היא פשוט מושא ללעג. היינו הקבוצה הטובה ביותר, והנפילה הביאה לאכזבה שבאה לידי ביטוי במחצית הראשונה נגד צ'לסי".

"היתה לנו הזדמנות מצוינת", המשיך פרגוסון בדיבוריו המעט משונים על העפלה לגמר האירופי, "היינו צריכים להיות בגמר נגד אינטר. זה היה משחק קשה, כי אינטר בהחלט השתפרה המון העונה, אבל באמת חבל שלא הגענו לגמר, כי היינו מתענגים על כך". לבסוף, התייחס המנג'ר הסקוטי גם לעונה הבאה, שמאיימת להיות מרתקת מתמיד: "השנה הבאה תהיה יותר תחרותית, עם טוטנהאם, שהגיעה לליגת האלופות, ומנצ'סטר סיטי, לה יש המון כסף והיא תוכל לבנות קבוצה חדשה אם תרצה. האתגר תמיד שם, ובעוד שצ'לסי, ארסנל וליברפול הם חברות קבועות בחבורת הצמרת, טוטנהאם ומנצ'סטר סיטי יהיו שם גם כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully