וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון על הטעות של ג'רארד: "זו הייתה מתנה נהדרת"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד זועם על קפטן ליברפול, ששגה ואפשר לדרוגבה להבקיע. באי מדווחים שהודג'סון מועמד לרשת את בניטז

באנגליה עדיין לא יודעים כיצד לעכל ממש את ההפסד של ליברפול. בממלכה יודעים שהאדומים של רפא בניטז לא התכוונו להפסיד בכוונה של ממש, מצד שני הם לא מאוד התאמצו להציג את משחק חייהם. צ'לסי ניצחה 0:2 ואחרי הניצחון של מנצ'סטר יונייטד על סנדרלנד (0:1) ההכרעה תעבור למחזור האחרון, אלא שקשה מאוד לראות את הכחולים של קרלו אנצלוטי מפספסים הזדמנות פז לחזור להניף את תואר האליפות, לראשונה מאז 2005/6.

זה היה רק עניין של זמן עד שמנג'ר מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון יתפוצץ. המנג'ר הסקוטי הוותיק האשים את סטיבן ג'רארד על כך שהעניק "מתנה" לצ'לסי. "ראיתי את זה אחרי המשחק שלנו, זו הייתה מתנה נהדרת. אי אפשר לעשות כלום נגד זה, חייבים להמשיך".

דידייה דרוגבה, שניצל את המסירה של ג'רארד שהחזיר כדור לא טוב לפפה ריינה וכבש, דווקא סבור שזו הייתה טעות. "ג'רארד שגה באופן חמור. למזלי, הייתי באזור והבקעתי. זה היה שער חשוב כי קיבלנו אחריו הרבה ביטחון".

פרשן הדיילי מירור דייויד מרדוק כתב בטור שלו: "עבור ליברפול לא היה סימן שאלה. האוהדים של ליברפול לא התקשו להכריע בשאלה האם לספוג הפסד בית אחד או להפוך את מנצ'סטר יונייטד למועדון הכי מצליח בהיסטוריה של אנגליהף. כעת, כולם ידברו על סטיבן ג'רארד ותיאוריות קונספירציה לגבי המסירה שלו לפפה ריינה, שהובילה לשער הראשון של צ'לסי, אבל זה בסך הכל מסתיר את האמת...ליברפול פשוט לא טובה מספיק".

ביום שאחרי בממלכה מתעסקים גם בסוף עידן בליברפול. רוב הפרשנים סבורים שרפא בניטז קרוב לגמור את הקדנציה שלו באנפילד והוא אמור לעזוב אותה. מי ששמו עלה בימים האחרונים כמועמד להחליף אותו הוא מנג'ר פולהאם רוי הודג'סון. המאמן האנגלי עושה עבודה מרשימה ביותר בפולהאם, ולראייה העובדה שהוליך אותה העונה, בניגוד לליברפול שהודחה בחצי הגמר, עד גמר הליגה האירופית שם תפגוש את אתלטיקו מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully