וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: הסיטי עוד פאדיחה

אפילו מול ווסט ברומיץ' לא הצליחה מנ' סיטי להתאושש ונוצחה 2:1 אחרי שער בתוספת הזמן. שער דרמטי של דאף קנה 1:2 לניוקאסל על טוטנהאם

היום (ראשון) נמשך המחזור ה-18 בליגה האנגלית. במשחק מוקדם אירחה ווסט ברומיץ' אלביון את מנצ'סטר סיטי המידרדרת בקרב תחתית וניצחה אותה 1:2 עם שער דרמטי בדקה ה-92. ניוקאסל אירחה את טוטנהאם, וגם היא, כמו ווסט ברומיץ', נהנתה משער לקראת הסיום (דמיאן דאף) כדי לנצח באותה תוצאה את טוטנהאם ולצבור נקודות חשובות להמשך הליגה.

ווסט ברומיץ' - מנצ'סטר סיטי 1:2

האחרונה בטבלה ווסט ברומיץ' אלביון את הקבוצה המידרדרת של מנצ'סטר סיטי לקרב תחתית וניצחה אותה 1:2, שמסבך את הקבוצה של מארק יוז. רוביניו וטל בן חיים לא נכללו בסגל. שתי הקבוצות הגיעו למשחק הזה בכושר לא טוב ומתחת לקו האדום. ווסט ברומיץ' לא ניצחה בעשרת משחקיה האחרונים וניצבה במקום האחרון, בעוד הסיטי השיגו ניצחון בודד בשמונה משחקיה האחרונים והידרדרה אחרי פתיחת עונה טובה עד למקום ה-18.

המחצית הראשונה היתה מאוזנת, כשההזדמנות הגדולה ביותר היתה מרגלי רומן בדנאר שבעט מול שער חשוף לקורה והחוצה. בדקה ה-69 יצאה אלביון למתפרצת. ג'יימס מוריסון הכניס כדור ללוק מור ברחבה והאחרון לא נכנע מול השוער. בדקה ה-84 הגיעה השיוויון המרהיב. ויסנטה קומפאני נגח לאחר קרן, והכדור הגיע למחליף פליפה קאיסדו עם הגב לשער במרחק 6 מטרים ממנו. האקוודורי הצעיר לא התבלבל ושלח עקב חזק שפגע בשחקן ווסט ברום, פגע בקורה ונכנס לשער. שער שלא רואים כל יום. המשחק מפתח והתקפה רדפה התתקפה. בדקה ה-92 הגיע שער הניצחון הדרמטי של אלביון. ג'אני זויברלון הרים כדור ובדנאר נותר לא מכוסה ומ-6 מטרים נגח לשער באין מפריע. ווסט ברום נותרה במקום האחרון למרות הניצחון, הסיטי נותרה מתחת לקו האדום.

ניוקאסל - טוטנהאם 1:2

הזברות אירחו את הקבוצה של הארי רדנאפ בסנט ג'יימסס פארק במטרה של שתיהן לצבור מרחק מהקו האדום. בדקה ה-12 צ'ארלס אנזוגביה העלה אותם ליתרון, 17 דקות מאוחר יותר לוקה מודריץ' איזן. הקשר הקרואטי הדינמי כבש את שער הבכורה שלו בקבוצה ביום חמישי האחרון ב-2:2 נגד ספרטק מוסקבה בגביע אופ"א. שלושה ימים אחר כך הגיע כבר השני שלו. אבל זה לא הספיק לנקודה לתרנגולים, לאחר שבדקת הסיום של המשחק דמיאן דאף הבקיע את שער הניצחון. שלוש נקודות חשובות לג'ורדיז בקרב התחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully