וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ניצחון גדול לגרנט וצ'לסי, 0:4 על ווסטהאם

גרנט ביקש מהעיתונאים לחכות עם הסכין, וניצח עם צ'לסי את ווסטהאם 0:4. יונייטד ניצחה 0:3 את פולהאם, רק 1:1 לארסנל מול אסטון וילה

מנג'ר צ'לסי אברהם גרנט יצא אתמול (שישי) נגד התקשורת האנגלית, והאשים אותה בשקרים. גרנט מאוד לא אהב את הפירסומים ב"סאן", לפיהם פרנק רייקארד יעמוד על הקווים של צ'לסי בעונה הבאה.

התקשורת דיווחה כי הפסד של צ'לסי לווסטהאם עלול לסיים את דרכו של גרנט כמאמן הקבוצה לאחר ההפסד בגמר גביע הליגה לטוטנהאם, והשחקנים שלו הגיבו עם ניצחון גדול באפטון פארק - 0:4. בתוך חמש דקות במחצית הראשונה הבקיעה צ'לסי שלושה שערים, מפנדל של פרנק למפארד (17), ג'ו קול (20) ומיכאל באלאק (22). למפארד ראה כרטיס אדום בדקה ה-32 לאחר שדחף את לואיס בואה מורטה, אבל הכחולים לא עצרו, ובדקה ה-64 השתלט אשלי קול על ריקושט וכבש מזווית קשה מאוד - 0:4.

לפני המשחק אמר גרנט במסיבת עיתונאים: "אני חייב לומר לכם משהו מהלב. אני מכבד את כל התקשורת האנגלית, למרות שאתם לא נותנים לי קרדיט מהיום שהגעתי לכאן. לא התנהגתם כראוי והלכתם רחוק מדי, במקום לחכות בסבלנות חודשיים או שלושה. לא אמרתי שום דבר, אלא שמאז אני שומע כל הזמן שקרים".

גרנט התייחס בעיקר לדברים שנכתבו בעיתונות בשבוע שחלף מאז ההפסד לטוטנהאם בגמר גביע הליגה ואמר: "אם אתם כותבים עובדות, כמו מה שקרה בין ג'ון טרי להאנק טן קאטה - אין לי מה להוסיף. הבעיה היא שכתבתם על דברים אחרים, שלא קרו מעולם, אתם לא נותנים כבוד. אתם מנסים לפגוע בקבוצה ובשחקנים בגלל שהפסדנו במשחק אחד. אולי נפסיד מחר או ביום רביעי, אבל תחכו קצת עם הסכין".

מנצ'סטר יונייטד לא התקשתה בחוץ מול פולהאם, ניצחה 0:3 ארסנל ניצלה רק בזמן פציעות באיצטדיון האמירויות, סיימה ב-1:1 עם אסטון וילה ושמרה על הפסגה. טוטנהאם חדורת האדרנלין מהזכיה בגביע הליגה חזרה לקרקע, לאחר שבירמינגהאם הביסה אותה 1:4.

ארסנל - אסטון וילה 1:1

מוליכת הליגה אירחה את אחת הקבוצות המוצלחות של חודש פברואר, והחשש לא היה רק תאורטי. המנג'ר ארסן ונגר כאב מאוד את פגיעתו של הברזילאי-קרואטי אדוארדו דה-סילבה, ששבר את רגלו וגמר את העונה. ונגר יצא בביקורת כלפי השופטים בפרמיירליג ואמר: "קבוצות שמבצעות פי שלוש יותר עבירות מהיריבות שלהן, צריכות להיענש". מי שנענש בינתיים הוא ונגר עצמו וגם המגן פיליפ סנדרוס, שהבקיע שער עצמי בדקה ה-27 לאחר מסירת רוחב של גבריאל אגבונלהור מצד ימין, והעלה את וילה ליתרון 0:1. היתרון נשמר כמעט עד לסיום, אבל החלוץ ניקולאס בנטנר הבקיע שלוש דקות בתוך תוספת הזמן ושמר על הפסגה לארסנל - 1:1.

פולהאם - מנצ'סטר יונייטד 3:0

אלכס פרגוסון ניצל את מסיבת העיתונאים לקראת משחק החוץ מול פולהאם, כדי לפרגן לחלוץ הפורה שלו כריסטיאנו רונאלדו, שכבש בינתיים 21 פעמים. "זה ממש מדהים ואני חושב שאם למישהו היה ספק אם הוא יוכל לשחזר את ההישגים שלו מהעונה שעברה, הרי שהוא עונה לכולם".

ריאן גיגס לא נרשם בסגל המשחק, אבל למזלו של פרגוסון יש לו את אואן הארגריבס, שכבש בדקה ה-15 בבעיטה חופשית. בדקה ה-45 הראתה יונייטד את הבדלי האיכויות, כשבמבצע משולב מסר נאני לפול סקולס, שהגביה מימין וג'י סונג פארק נגח משלושה מטרים בחוזקה למרכז השער - 0:2. יונייטד לא ממש התאמצה בטרם כבשה את השער השלישי, בדקה ה-71. ג'ון אושיי ניסה למסור למרכז, הכדור פגע בקווין דייויס ושינה כיוון - 0:3. האכזבה מצד יונייטד הגיעה מאיצטדיון האמירויות, כשהשוויון של ארסנל השאיר אותה במקום השני.

שאר המשחקים

מידלסברו - רדינג 1:0

לרדינג הייתה מטרה ברורה והיא לקטוע רצף של שמונה הפסדים, שהורידו אותה מתחת לקו האדום. המשחק נראה הולך לתיקו מאופס שישרת את המטרה, ואז בא ג'יימס הארפר ששילש את השמחה בבעיטה מקרוב - 0:1 בדקה ה-90, ושלוש נקודות מלאות לרדינג.

ניוקאסל - בלקבורן 1:0

כמו בריברסייד, כך גם בסט. ג'יימס' פארק. החבר'ה של קווין קיגאן שוב איכזבו, כשמאט דרבישייר הבקיע בזמן פציעות, והעתיד של המאמן לא נראה מזהיר במיוחד.

ברמינגהאם - טוטנהאם 1:4

התרנגולים חזרו לפרמיירליג עם תואר מחזיקי גביע הליגה, וחטפו חתיכת סטירת לחי. אחרי השבוע הסוער שעבר עליה בעקבות פציעת אדוארדו דה סילבה מארסנל, בירמינגהאם ניתבה הפעם את האגרסיות לכיוון חיובי. מיכאל פורסל הבקיע שלושער (7, 59, 81), סבסטיאן לארסון השלים (55) וג'רמיין ג'נאס רק צימק בדקה ה-90.

דרבי - סנדרלנד 0:0

דרבי כבר משלימה עם ירידתה לליגת השמנה, אבל לקבוצה הצפונית של רוי קין היה ועוד איך על מה לשחק. אלא שהמפגש הסתיים בלי שערים, וסנדרלנד עדיין לא בורחת מהקו האדום.

מנצ'סטר סיטי - וויגאן 0:0

קבוצתו של סוון גוראן אריקסון המשיכה בצניחה החופשית שלה מהשבועות האחרונים, וגם במבצרה הביתי היא לא הצליחה להכניע את האורחת הקטנה מהתחתית ויצאה עם נקודה בודדת בלבד.

בליגה הראשונה סיימה שפילד וונסדיי ב-0:0 את משחק החוץ מול בארנסלי. בן סהר נכנס בדקה ה-54.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully