וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: אסי דומב ימונה בשני למאמן הפועל תל אביב

לאור הפערים הכספיים עם בן שמעון, התקבלה החלטה עקרונית במועדון למנות את עוזרו, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. הכוונה היא למנות מנג'ר מקצועי מעל דומב, אך זה יתאפשר רק אם יימצא הכסף לכך. רמון ותאומים מתנגדים למהלך

עוזר מאמן הפועל תל אביב אסי דומב. ברני ארדוב
אתגר גדול בפניו. דומב/ברני ארדוב

אסי דומב צפוי להתמנות ביום שני כמאמנה הבא של הפועל תל אביב במקומו של רן בן שמעון. לאור הפערים עם בן שמעון, התקבלה החלטה עקרונית למנות את עוזרו בעונה החולפת, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. הכוונה בשלב הזה היא למנות מנג'ר מקצועי מעל דומב אך דבר זה יתאפשר רק אם ההנהלה תמצא את המשאבים לכך.

דומב, שנמצא בקשרים טובים עם הנהלת האדומים, עומד בקריטריונים שההנהלה הציבה לעצמה - למנות מאמן צעיר, בשכר נמוך, וזה חלק מתכנית ההבראה של המועדון בעונה הבאה. בכל מקרה מחר אמורה להיות פגישה בין בן שמעון לחיים רמון, שבה אמורים הצדדים לסכם על עזיבתו של המאמן. באופן רשמי בהפועל טוענים כי אם יגיעו לעמק השווה עם בן שמעון ייתכן שהוא ימשיך להיות המאמן, אך כרגע שני הצדדים טוענים כי הסיכויים שהוא ימשיך נמוכים מאוד.

למרות המהלך למינויו של דומב, המתנגדים למינויו בשל חוסר נסיונו הם חיים רמון ומשה תאומים שלוחצים להחתים את אלי כהן "השריף". לכן אם בסופו של דבר דומב לא ימונה, כהן יהפוך למועמד המוביל.

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
יעזוב אחרי עונה אחת. בן שמעון/יוסי ציפקיס

אחרי קריירה ארוכה כשחקן שהחלה ב-1991 במכבי נתניה והסתיימה בהפועל רמת גן ב-2010, אסי דומב עבר לקריירת אימון אותה הוא החל בהפועל תל אביב שם שימש כסקאוט בעונת 2010/11 אך פוטר ממנה בתום העונה. באוקטובר 2011 דומב מונה למאמן קבוצת הנוער של הפועל כפר סבא ועונה לאחר מכן שימש כמאמן הקבוצה הבוגרת של המועדון. בתחילת ינואר 2013 דומב שוב מונה לתפקיד עוזרו של יוסי אבוקסיס בהפועל תל אביב ולאחר פיטוריו של האחרון, המשיך דומב כעוזרו של פרדי דוד ובעונה החולפת היה עוזרו של רן בן שמעון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
  • עוד באותו נושא:
  • אסי דומב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully