וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "זה לא כדורגל של קבוצה שיורדת ליגה"

מאמן בני יהודה השתחרר אחרי ה-0:1 על בית"ר. קדוסי: "העונה לוקחת לי הרבה שנים מהחיים". רוני לוי: "אנו לא מספיק נחושים"

one

בני יהודה יכולה סוף סוף לנשום קצת. הזהובים חגגו הערב (ראשון) ניצחון חשוב בבלומפילד 0:1 על בית"ר ירושלים וטיפסו מעל הקו האדום כשהם מקדימים בשתי נקודות את מכבי פתח תקוה והפועל ניר רמת השרון. אוהד קדוסי כבש את שער הניצחון בדקה ה-56 אחרי בישול של אמיר עגייב. הזהובים שמרו על המאזן המושלם בפלייאוף, בעוד בית"ר ירושלים שעדיין לא הבטיחה לחלוטין את הישארותה נותרת ללא ניצחון חוץ בעידן רוני לוי.

אוהד קדוסי שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
שער חמישי העונה. קדוסי/ברני ארדוב

"הרבה אוויר השתחרר אצלנו", הודה יוסי אבוקסיס בסיום. "זה מלחיץ מאוד למרות שהתוצאות של אתמול היו טובות לטובתנו. ירדנו מתחת לקו האדום לפני המשחק. עכשיו יש שני משחקים שנצטרך להביא בהם את המקסימום ואם נשחק בהם כמו בשני המשחקים האחרונים, יהיה טוב. אם לא, שוב נהיה בצרות".

על המשחק של קבוצתו אמר המאמן: "לא מעניין אותנו כדורגל יפה, למרות שהיו היום חלקים של כדורגל יפה. אנחנו לא משחקים כדורגל של קבוצה שיורדת ליגה. מחר בבוקר, כשהשחקנים ייראו את הטבלה, הם יירדו לבד לקרקע. אוהד קדוסי עושה את העבודה שלו, כמו כולם. כמובן שאנחנו זקוקים לשערים שלו, ואת זה הוא יודע לעשות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
"לא מעניין אותנו כדורגל יפה". יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

אוהד קדוסי: "השתחרר המון לחץ, ויש עוד הרבה לחץ שצריך להשתחרר. עד עכשיו התחלנו את הפלייאוף התחתון ברגל ימין ואני מקווה שנמשיך לעשות את העבודה. העונה הזו מחזירה אותי לחיים, אבל גם לוקחת לי הרבה שנים מהחיים. שיחקנו טוב, נלחמנו על כל כדור, ביטלנו כמעט לגמרי את בית"ר".

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"אנחנו באמצע שיחות על העונה הבאה, ונראה לאן זה יוביל". רוני לוי/ברני ארדוב

מאמן בית"ר ירושלים, רוני לוי, היה מתוסכל בסיום: "לצערי בני יהודה הייתה יותר טובה היום. לא היינו מספיק נחושים, לא סיכנו את השער בכלל. יש לנו בעיה קשה מאוד בסיכון שער היריב. אנחנו משחקים הכי התקפי עם הכלים שיש לנו וזה לא מספיק, כנראה שיש בעיה. אני שמח שלפחות אנחנו עדיין נמצאים במרחק ביטחון מהמקום בו יורדים ליגה כי במצב אחר היה אפשר להסתבך. צריך לסיים את העונה בצורה טובה. שלומי אזולאי שחקן מצוין עם הרבה יכולות שסובל מהרבה דברים. באיזשהו יום זה ישתחרר לו כי הוא שחקן באמת איכותי. בעניין האישי שלי, אנחנו באמצע שיחות בינינו על העונה הבאה, ונראה לאן זה יוביל".

גל כהן, איציק עזוז שחקני בני יהודה חוגגים בסיום. ברני ארדוב
גל כהן, איציק עזוז שחקני בני יהודה חוגגים בסיום/ברני ארדוב
דור מלול, עומר אצילי שחקני בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
דור מלול, עומר אצילי שחקני בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully