וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גבאי יפעל להוצאת צדקו לאור, רמת השרון רומסת את זכויותיו"

19.1.2014 / 14:41

הבלם, ששוחרר מרמת השרון לאחר שהואשם בהימורים, יוצא להגנה על שמו הטוב, ואף פנה לארגון השחקנים לקבלת סיוע. עורך דינו מסר: "הוא חש כשעיר לעזאזל, ולא יוכל לעבור על סדר היום נוכח ההכפשות והכתמתו על ידי ראשי הקבוצה. מטילים עליו אשמה לא לו"

ברני ארדוב

לא שקט בהפועל ניר רמת השרון. אחרי שחרורו של הבלם מאיר גבאי, שבא בעקבות האשמות קשות שיו"ר הקבוצה, דני לאופר, הטיח בו, כעת מגיעה תגובתו הרשמית של עורך דינו של השחקן, שמובאת כאן לראשונה, בו הוא מכחיש את כל החשדות נגדו. גבאי יוצא למסע להגנה על שמו הטוב. גבאי פנה לארגון השחקנים בראשות אריה אלטר. הארגון עומד מאחורי השחקן ואלטר הבהיר כי לאחר מספר בדיקות שיעשו עם השחקן, כולל בדיקת פוליגרף, ייתנו לו את כל הגב הדרוש מול רמת השרון. גבאי ייחקר מחר פעם נוספת בוויצמן יער ואז גם יעבור בדיקת פוליגרף. גם עשהאל בן שבת יתושאל על ידי החוקרים.

רמת השרון: מאיר גבאי שוחרר, לאופר: "הוא מהמר בבטים"

מאיר גבאי שחקן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
מכחיש את כל החשדות. מאיר גבאי/ברני ארדוב

"מרשי מר מאיר גבאי מכחיש את כל הפרסומים לגביו. הוא חש כשעיר לעזאזל", מסר עורך דינו של גבאי, אריאל בן חור, ממשרדו של ליאור שחטר. "קבוצת הכדורגל עירוני רמת השרון מנסה מסיבות שאינן ברורות להטיל על כתפיו אשמה אשר לא לו תוך שהקבוצה רומסת ברגל גסה את זכויותיו כאדם וכשחקן תוך הפרת הסכם ובניגוד להוראות הדין בכלל ותקנון ההתאחדות לכדורגל בפרטי. מרשי לא יוכל לעבור לסדר היום נוכח ההכפשות והכתמתו על ידי ראשי עירוני רמת השרון והוא יפעל להוצאת צדקו לאור בהקדם האפשרי לרבות בדיקת פוליגרף".

כזכור, אמש לפני האימון המסכם של הקבוצה קרא לאופר לגבאי והודיע לו כי הוא משוחרר מהקבוצה, בעקבות מידע מבוסס שיש לו, לפיו השחקן מהמר בבטים. לאופר אף הודיע לכל השחקנים כי מי שיהמר בבטים ישוחרר מהקבוצה. גבאי כבר שמע את ההאשמות הללו לפני מספר ימים והכחיש אותן ולטענתו גם בשיחה עם לאופר הכחיש אותן. לאחר שהדברים יצאו לתקשורת, השחקן זעם והתקשר ללאופר והבהיר לו כי לא יעבור עך כך בשתיקה וכי הוא פועל באמצעות עורך דינו ובאמצעים משפטיים בלבד.

בצל הפרשה, רמת השרון תגיע הערב (ראשון, 20:15, ספורט 1) לטדי למפגש מול בית"ר ירושלים במשחק מאוד משמעותי עבורה. הקבוצה מגיעה בהרכב טלאים כאשר ביממה האחרונה השחרור של גבאי הוא הנושא שמעסיק את כולם. שחקן ברמת השרון אמר הבוקר: "אחלה טיימינג בחרו לעשות את זה. עד שהצלחנו להרגיע, נקווה שזה לא יגמור אותנו היום בטדי".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"רמת השרון רומסת את זכויותיו". דני לאופר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אריה אלטר: "נלווה אותו ונעזור לו"

מנכ"ל ארגון השחקנים אריה אלטר התארח היום (ראשון) באולפן "תמונת מחזור" בוואלה! ספורט והתייחס לפרשת גבאי: "שוחחתי עם דני (לאופר) הבוקר להבין את המהות, למה זה נעשה בצורה הזו ובטיימינג הזה. שוחחתי גם עם השחקן ואני חייב לומר שכל זמן שלא יוכח אחרת אני מאחורי השחקן והוא יקבל את כל התמיכה. מבחינתנו כרגע השחקן נקי לחלוטין. גם מבחינת רמת השרון לאופר לא אמר שהשחקן נחשד בהטיית משחקים, אלא הוא חושב שיש מצב שהשחקן השתתף בהימורים בלתי חוקיים. מבחינתי זה חמור מאוד כי אתה יכול לגמור את השחקן גם כאדם. נלקח כאן צעד מחמיר. הוצאת את השחקן ותלית אותו בכיכר העיר".

איך אתה מתכוון להגן על השחקן?

"הוא יצטרך לעבור בדיקה במכונת אמת. נהיה איתו, נלווה אותו ונעזור לו. זה חשוב כי אדם במצב הזה מרגיש לבד. הוא מרגיש שכל הלחץ עליו. נהיה בום בתקשורת וזה לא אנושי. אני יודע איך לתת את התמיכה והעזרה מכל החבינות ולהכין אותו למה שצריך. שוחחתי איתו והוא אמר לי בצורה הכי ברורה: 'אני חף מפשע' ואני מאמין לו ומאמין שהוא יעבור את הבדיקה בהצלחה. אז נסתכל על הדברים בעין אחרת".

אלטר הוסיף: "הוא (גבאי) אמר לי בצורה מפורשת: 'אני נקי. לא הימרתי על משחקים ולא בבטים. אני לא יודע מה רוצים ממני'. אתה מרגיש את המצוקה בקול שלו ובהתנהלות שלו. אפגוש אותו ונדאג לתת לו את כל הסיוע. אני מאמין שייצא נקי".

אריה אלטר באולפן תמונת מחזור. ברני ארדוב
תומך בגבאי. אלטר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully