וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ניצן שירזי אושפז ועלול לעזוב

המאמן ינותח ביום שלישי במטרה להגיע לאבחון מדויק של מצבו הרפואי. "יש מהמורות בחיים, מקווה שאחזור לאימון בקרוב"

דרמה בהפועל תל אביב. המאמן ניצן שירזי אושפז הבוקר (שני) בבית החולים איכילוב ועשוי להיעדר מתפקידו כמאמן הקבוצה בחודשים הקרובים. שירזי סובל מבעיה רפואית כבר תקופה ארוכה ובימים האחרונים הבעיה אף החריפה. המאמן עבר בדיקת MRI ובדיקות נוספות ומחר (שלישי) ינותח במטרה להגיע לאבחון מדויק של מצבו הרפואי.

שירזי, שאינו מרותק למיטתו, מסר: "אין צורך לדבר במונחים דרמטיים. אני בן אדם שמאמין בשם וברופאים המצוינים שמטפלים בי פה. יש לפעמים מהמורות בחיים ואני מקווה שבקרוב אחזור לאימון ולשגרה הרגילה. תודה לכל מי שדורש בשלומי. זה מאוד מרגש".

בהפועל תל אביב מבצעים הערכת מצב מחודשת לגבי הצוות המקצועי, וכרגע צפוי עוזר המאמן שביט אלימלך לתפוס את תפקידו של שירזי. כזכור, אמש ניהל אלימלך את המשחק נגד הפועל חיפה (0:2) כאשר שירזי ישב לצידו על הספסל, אך לא קם להעביר הוראות ואף לא דיבר עם התקשורת בסיום.

מהפועל תל אביב נמסר: "מועדון הפועל תל אביב מאחל בריאות שלמה למאמן ניצן שירזי ומאמין ומקווה כי הוא יחזור במהרה לאימון הקבוצה באופן סדיר. בעת היעדרו ימלא את מקומו עוזר המאמן שביט אלימלך".

שירזי (41), אחיו של שחקן העבר חזי שירזי, החל את קריירת האימון שלו בבני יהודה בעונת 2004/05. לאחר שבילה מספר שנים בקבוצת נעוריו התפטר המאמן ועבר למכבי פתח תקוה, בשורותיה העביר את עונת 2007/08. בקיץ 2008 שוב התפטר שירזי, ובפברואר 2010 הגיע להפועל חיפה כמנהל מקצועי.

תוך זמן קצר החליף את שלומי דורה בתפקיד המאמן והצעיד את האדומים מהכרמל למקום העשירי בעונת 2010/11, אלא שאת העונה הקודמת פתחה הפועל חיפה בצורה רעה, כאשר צברה שבע נקודות בלבד בתום 13 המחזורים הראשונים. שירזי החליט להתפטר, ואת מקומו תפס טל בנין. שירזי המשיך להפועל תל אביב בסוף עידן טלי טביב, והוליך את הקבוצה לזכייה בגביע המדינה ולמקום השני. את העונה הנוכחית פתחו האדומים עם שש נקודות משני מחזורי ליגה וכן העפילו לשלב הבתים של הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully