וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלרנס סידורף נפרד ממילאן: "עוזב משפחה"

הקשר הודיע רשמית על פרידה מהמועדון אחרי 10 שנים: "הגיע הזמן לחוויה חדשה". החולצה מספר 10 תעבור לזלאטן

קלרנס סידורף קיים היום (חמישי) מסיבת עיתונאים והודיע, כצפוי, רשמית שהוא עוזב את מילאן אחרי 10 שנים במועדון. "אני עוזב משפחה", אמר ההולנדי בן ה-36. "מחר אחשוב על העתיד שלי. העברתי חצי מהקריירה שלי במילאן ורק לאחרונה החלטתי לעזוב את הקבוצה. אני עצוב מאוד כי מילאן היא כמו משפחה, אבל אמשיך את הקריירה שלי במקום אחר".

סידורף המשיך: "יכולנו לסכם על חוזה חדש, אבל בחרתי לעזוב בשביל עתידי. חשוב לחשוב על החיים אחרי הכדורגל, אבל כרגע אני רוצה חוויה חדשה כי זה הזמן לשינוי. תמיד אזכור את השנים ששיחקתי במילאן. היו לי כאן 10 שנים נפלאות ואני רוצה להודות לכולם".

הקשר, שהוזכר בימים האחרונים כמועמד להצטרף לבוטאפוגו הברזילאית, טען כי לא החליט היכן ישחק: "קיבלתי הרבה הצעות למרות שאני בן 36 ואני צריך לשקול כמה דברים. כסף אף פעם לא היה העניין, אדבר עם המשפחה לפני שאקבל החלטה". בסידורף מעוניינות גם קבוצות מסין ומאיחוד האמירויות. סגן הנשיא אדריאנו גליאני סיפר כי החולצה מספר 10 של סידורף תעבור בעונה הבאה לזלאטן איברהימוביץ'.

סידורף, שהגיע למילאן בקיץ 2002, שיחק לפני כן באייאקס, סמפדוריה, ריאל מדריד ואינטר. הוא זכה בקריירה בחמש אליפויות, ארבע פעמים בליגת האלופות ונבחר פעמיים לנבחרת העונה של אופ"א.

במקביל לעזיבה של סידורף, מילאן הודיעה רשמית על צירופם של בלם קייבו פרצ'סקו אצ'רבי (23) שחתם לחמש שנים וקשר גנואה, קווין קונסטנט (25), שהושאל לעונה אחת. הגנאי סולי מונטארי נותח ברצועות הברך וישוב למגרשים תוך חצי שנה.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully