וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: האוהדים קיבלו את שובר הפיצוי מההנהלה

26.3.2012 / 17:40

כפי שהבטיחו בקבוצה לאחר מספר תצוגות נפל העונה, האוהדים פוצו בסכום משחק אחד. אוהד: "כל המנוי הוא הפסד גדול"

לפני כחודש וחצי, יומיים לאחר ההפסד להפועל ירושלים מהליגה הלאומית ואיתו ההדחה המבישה ממשחקי גביע המדינה, פירסמה הנהלת מכבי תל אביב הודעה רשמית ובה הבטחה לפצות את האוהדים בגין תצוגות הנפל של הקבוצה באותה תקופה, הן בגביע והן בליגה.

בשבועות האחרונים, גילו אוהדי הקבוצה, שלהבטחות המועדון אכן היה כיסוי, זאת לאחר שקיבלו לתיבות הדואר שלהם את השוברים המובטחים ועליהם מופיעות חמש האפשרויות שיכולים האוהדים לקבל. פיצוי כספי בגובה הנקוב בשובר, מימוש בחנות החברה המאמצת, שובר קנייה בחנות האוהדים בקרית שלום, שובר קנייה במשרד הכרטיסים 'לאן' או תרומת הסכום הנקוב לפעילות קהילתית.

"אני רואה בכל המנוי הזה הפסד גדול אחד", אמר אחד האוהדים, שקיבל את שובר הפיצוי, לוואלה! ספורט, "הפיצוי נחמד, אבל זה לא ישפיע על החלטתי לא לקנות מנוי, עד שלא נראה שינוי אמיתי", הוסיף האוהד.

"התצוגות אותן הפגינה הקבוצה לאחרונה, לא עמדו בציפיות ובסטנדרטים הנדרשים. כאות הוקרה לתמיכה של אוהדינו המסורים, החליט המועדון לפצות את אוהדי הקבוצה המחזיקים בכרטיס מנוי עונתי. על פי החלטת המועדון, בעלי המנויים יזכו לפיצוי בסכום השווה לכרטיס משחק אחד. חישוב הפיצוי ייעשה ביחס ישיר לסכום אותו שילם כל אוהד עבור המנוי לעונת 2011/12", נכתב אז בהודעה שפורסמה באתר הרשמי של המועדון.

כזכור, בוואלה! ספורט פורסם כי הנהלת הקבוצה כינסה את השחקנים ודרשה מהם לקחת חלק בפיצוי הכספי שיינתן לאוהדים, אולם בסופו של דבר נטלה על עצמה ההנהלה את מלוא סכום הפיצוי. אם לוקחים בחשבון שהעונה נמכרו כ-7,800 מנויים, ניתן להסיק מכך שעלות הפיצוי של המועדון לאוהדים, נאמדת בכמה מאות אלפי שקלים. שחקני הקבוצה קיבלו היום (שני) יום חופשי ומחר ישובו להתאמן לקראת המשחק הקרוב נגד בני סכנין, שייערך בבלומפילד.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully