וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "אלישע עבר תקופה קשה, לא כל מאמן היה יוצא מזה"

27.2.2012 / 9:23

במכבי חיפה מכריזים על יציאה מהמשבר, אלישע לוי: "זה התהליך עליו דיברתי". במועדון עדיין מחפשים קשר זר

תקופה לא קלה עברה על מכבי חיפה מאז הרביעייה שספגה בראשון לציון לפני כחודשיים. המאמן אלישע לוי שדיבר על אפשרות שהקבוצה תתייצב בטווח הארוך, רשם עוד ניצחון אתמול (ראשון), הפעם 0:1 על בית"ר ירושלים, והקבוצה ממשיכה להתקרב למטרה העיקרית שלה העונה, כרטיס לאירופה. "זה התהליך עליו דיברתי תקופה ארוכה", אמר אלישע לוי לוואלה! ספורט, "דברים כאלה לוקחים זמן, אני שמח שהקבוצה מתייצבת". גורם במועדון אמר אתמול: "כדאי שאנשים יתחילו לקחת ברצינות את מכבי חיפה. אלישע עבר תקופה קשה, לא כל מאמן היה יוצא ממנה". השוער ניר דוידוביץ', שחזר אתמול לשער ורשם שתי הצלות גדולות, אמר: "ניתן הכל כדי להגיע לאירופה. אנחנו משתפרים מבחינת היכולת וצוברים נקודות במטרה לסיים את העונה עם טעם מתוק. לא הייתי בטוח שאני חוזר לשער כי שראנוב עשה עבודה מצוינת מול בני יהודה. יש תחרות ראויה על חולצת ההרכב, אך זו החלטה של מאמן ואכבד כל אחת כזאת עד סוף העונה".

הניצחון קירב את חיפה מרחק שבע נקודות מהשניה, הפועל תל אביב, ומרחק חמש נקודות מהשלישית מ.ס אשדוד. בקופה נותרו עוד 30 נקודות. עד תום הסיבוב תשחק חיפה מול הפועל עכו (חוץ), הפועל תל אביב (בית) והפועל חיפה (חוץ).

לקראת סיום המשחק אירע עימות מילולי בין יניב קטן וערן לוי, כאשר עדי שמיעה טענו כי הוחלפו קללות בין השניים. בבית"ר טענו כי הקהל של חיפה התגרה בשחקן, בחיפה טענו כי קטן ניסה לדאוג לכך שלא תיווצר מהומה.

כפי שפורסם בשבוע שעבר, במועדון מחפשים קשר אחורי זר, כנראה במקום סיידו יאיא שעשוי לעזוב בתום העונה. גם אתמול נמתחה ביקורת על הקשר ועל איבודי הכדור שלו במרכז המגרש. חיפה מחפשת גם קשר אחורי ישראלי במרכז השדה, כשקובי מויאל הוזכר באחת האופציות במקרה שבית"ר ירושלים תמכור אותו. עד כה הוזכרו גם חן עזרא ועומרי בן הרוש ממכבי נתניה כמועמדים להצטרף לקבוצה.

בחיפה מרוצים מאוד מהשילוב בהתקפה בין אלון תורג'מן למוחמד גדיר ואתמול אמר לוי על השניים: "גדיר חזר וצבר ביטחון, גם הוא וגם תורג'מן צעירים ומאוד שאפתניים, והם עושים עבודה מצויינת". מהחלוץ דניאל צסארץ קיימת אכזבה. "לא מדובר בפציעה חמורה, אלא במתיחה קטנה. הוא יחזור בקרוב לסגל", אמרו אתמול בחיפה על החלוץ הקרואטי, שנראה כי הדרך שלו לחזור להרכב תהיה ארוכה מאוד.

טואטחה ייבדק בשלישי, דגני ופלאח בכוננות

המגן טאלב טואטחה יעבור ביום שלישי בדיקת MRI שתקבע האם הוא אכן סובל מבקע. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המגן ביקש לעבור ניתוח בקע מיידי בגרמניה, מה שהפתיע מאוד את הצוות הרפואי. רק לאחר הבדיקה יוחלט המשך הטיפול בו. כזכור, אם אכן ינותח, ייעדר תקופה ארוכה יחסית ויחזור רק לקראת תום העונה. אם התוצאה תהיה חיובית, הוא ינותח כבר עכשיו ואוראל דגני ישמש כמגן השמאלי עד חזרתו, כשמחליפו יהיה סארי פלאח.

בחיפה כעסו אתמול על התנהגות אוהדי בית"ר ירושלים, שארבעה מהם נעצרו בחשד להפרת סדר והדלקת רימוני עשן. ביום רביעי תארח הקבוצה את דינמו קייב למשחק אימון (כפר גלים, 11:00).

צפו במכבי חיפה מנצחת 0:1 את בית"ר ירושלים

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully