וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב נפרדו ב-0:0

שתי הקבוצות המסובכות נראו רע מאוד ונפרדו בתוצאה ההולמת ביותר למשחק הזה. אריאל הרוש הציל את הירושלמים

ספורט 5

נו, אז כנראה שהמחזור ה-26 בליגת העל לא ייזכר כאחד הגדולים שהיו בליגה הזו בשנים האחרונות. הערב (שני) נסגר המחזור עם המשחק המרכזי, שהפגיש בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב. השתיים הפיקו משחק בינוני במיוחד, שהסתיים ב-0:0. המשחק השלישי שמסתיים ללא שערים במחזור הזה, שהוליד 13 שערים בלבד. בעקבות התיקו, בית"ר ירושלים נותרה במקום ה-13 עם 25 נקודות, כמו של הפועל חיפה, לה יש יחס שערים עדיף, ושתיים יותר מהפועל באר שבע שנמצאת מתחת לקו האדום. מכבי תל אביב, שרשמה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון ושלישי בלי שער זכות, יכולה להתנחם בעלייה למקום התשיעי עם 35 נקודות, אם זה מנחם מישהו בקרית שלום.

חלוץ מכבי תל אביב ברק יצחקי מגיב אחרי החמצה. קובי אליהו
ערב עגום בטדי. יצחקי/קובי אליהו

אז אמנם אלי כהן השריף החליף את יובל נעים ונכון שבית"ר לפחות עצרה רצף שלילי של שלושה הפסדי ליגה, אבל הקבוצה מהבירה נראתה רע. אפילו רע מאוד. אם במחצית הראשונה ההתלהבות והרצון עוד החזיקו אותם במשחק מול מכבי האנמית, במחצית השנייה המארחת פשוט לא הייתה קיימת. בית"ר צריכה להיות מרוצה מהנקודה, כיוון שהיא הייתה יכולה לרדת מנוצחת ובהפרש גבוה. בטח אחרי המחצית השנייה החד צדדית. השריף הבין היום שעם חומר השחקנים שנשאר לו בבית"ר ירושלים, יהיה קשה מאוד להישאר בליגת העל. זה בכל מקרה ייחשב להישג גדול.

גם מכבי תל אביב לא יכולה להיות מרוצה מדי. אמנם הצהובים (הערב בלבן) שלטו, הניעו את הכדור מצוין במחצית השנייה ואפילו הגיעו להרבה הזדמנויות, אבל החוד שלהם לא היה מספיק טוב כשברק יצחקי, אלירן עטר, מואנס דאבור וגם רוברטו קולאוטי פשוט לא היו מספיק חדים מול אריאל הרוש. מכבי, שכבר סיימה פחות או יותר את העונה, חייבת להגיע לפלייאוף העליון. כמו שהיא נראית בזמן האחרון, גם זה לא יהיה פשוט.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מהלך המשחק

דקה 6: זיו איבד כדור לריקן, פרת קדימה ובעט חזק מ-22 מטר. חיימוב קלט.

דקה 10: לוגסי הגביה קרן, הרוש יצא ותפס אוויר, אך שחקני מכבי לא הצליחו לנצל את זה.

דקה 15: ריקן הגביה מאגף ימין לסטיבן כהן, שנגח מ-12 מטר, חיימוב הציל.

דקה 16: יצחקי הגביה לקהת, שנגח אך הכדור פגע בפיליאבסקי ויצא לקרן.

דקה 48: דאבור שלח כדור עומק ליצחקי, שניצל את האיטיות של בן יוסף ונותר לבד מול הרוש, אך בעט היישר לגופו של השוער שהדף.

דקה 55: קרן של לוגסי מצאה את קהת בפינה הקרובה, אך הקשר הצעיר נגח מארבעה מטר החוצה.

דקה 57: לוגסי קיבל מיצחקי מסירה קצרה והגביה לפינה הרחוקה, אך זה היה חזק מדי והנגיחה של קהת הלכה החוצה.

דקה 62: עטר וזיו החליפו מסירות כפולות, האחרון בעט מ-16 מטר לפינה הרחוקה, הרוש הדף עד יצחקי. הוא העביר לאלברמן, שבעט לשמיים.

דקה 64: יצחקי פרץ על קו הבסיס, יישר למרכז שם המתין לוגסי שבעט אך נבלם. הכדור חזר לקשר הצעיר, שהעביר לדאבור, שבעט חלש משמונה מטר היישר לידיו של הרוש.

דקה 71: הגבהה מצוינת של זיו מאגף שמאל מצאה את דאבור בפינה הקרובה, אך הוא נגח לקורה והחוצה.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אבי ריקן, אנדריי פיליאבסקי, תומר בן יוסף, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל, ברק משה (דן איינבינדר, 71), דריו פרננדס, סטיבן כהן (שי חדד, 75), עמית בן שושן, לאונרדו פאסוס (עדן נחמני, 90).

מכבי תל אביב: גיא חיימוב, עומר ורד, רוברטו פונצ'ץ, סאבו פאביצ'ביץ' (קלמי סבן, 87), יואב זיו, משה לוגסי, גל אלברמן, רועי קהת (רוברטו קולאוטי, 72), מואנס דאבור, ברק יצחקי (דור מיכה, 79), אלירן עטר.

שחקן מצטיין: אריאל הרוש/גיא חיימוב

קשה מאוד לבחור שחקן טוב במשחק החלש הזה. אבל אם יש מי שראויים למילה טובה הערב הם שני השוערים. אריאל הרוש היה טוב במחצית השנייה וחיפה על ההגנה החלשה של בית"ר, והציל במו ידיו ורגליו נקודה יקרה לקבוצת התחתית שלו. גיא חיימוב אמנם לא היה תחת סיכון גדול במחצית הראשונה, אבל היה במקום כשמכבי הייתה צריכה אותו. וזה לא קל אחרי תקופה ארוכה על הספסל.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully