וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: יאיא פטי הורחק משלושה משחקים על תנאי

עונש קל לבלם בגין היריקה לעבר דבאלישווילי. ספג גם קנס. אלחדיף: "יש מקום להנחה שהיו דברים שעוררו את חמתו"

מ.ס אשדוד יכולה לנשום לרווחה. הבלם יאיא פטי הורחק משלושה משחקים על תנאי ונקנס ב-8,000 שקלים בעקבות תקרית היריקה על ולדימיר דבאלישווילי בסיום המשחק מול מכבי חיפה (1:1) ביום רביעי שעבר. המשמעות: פטי יוכל לשחק כבר בשבת במשחק החוץ של אשדוד מול מכבי פתח תקוה.

פטי הועמד לדין על סמך צילומי הטלוויזיה והורשע בסעיף של התנהגות בלתי הולמת. בית הדין הטיל עליו הרחקה על תנאי משלושה משחקים למשך שנה אם יורשע בעבירה של פגיעה מכוונת ו/או התנהגות בלתי הולמת. בית הדין התחשב בעברו הנקי של פטי וקיבל את טענתו שהגיב להתגרות מצד דבאלישווילי. אשדוד, אגב, דרשה שגם דבאלישווילי יועמד לדין, אך תובע ההתאחדות לא נענה.

בנימוקיו כתב אב בית הדין, עו"ד חיים אלחדיף: "כאשר נראים שני שחקנים צועדים לאותו כיוון תוך כדי דין ודברים וצד אחד יורק לעבר השני ודוחף אותו והאחרים באים ומפרידים - האשמה של מי שירק ודחף היא ברורה לעין. גם אם אצא מנקודת הנחה שהיתה התגרות מילולית מצד דבאלשווילי, התגובה הפיסית והמעליבה (היריקה לעברו) מהוות על פי תקנון המשמעת עבירות משמעתיות.

"יש מקום להנחה שהיו דברים שעוררו את חמתו של הנאשם. שפת הגוף ומראה היציבה הראתה בעליל שהוחלפו דברים לא נעימים אך לא אוכל לשפוט את עוצמתם. שחקנים המשתתפים בליגת העל חייבים בהתנהגות ספורטיבית הולמת וזכותו של התובע להעמיד לדין, כפי שעושים בכל עולם הכדורגל, כאשר המצלמה הרשמית של המשחק קולטת עבירות משמעת".

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully