וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "השנה הגדולות הן אשדוד וקרית שמונה"

בהפועל ת"א מבינים שהם מעדו מול קבוצה גדולה (חוטבא: "מגיעות להם מחמאות") ומקווים שהשבוע בלי קשטן לא ייצור מומנטום שלילי

הפועל תל אביב התעוררה הבוקר (שלישי) ברגשות מעורבים אחרי ההפסד במשחק העונה מול עירוני קרית שמונה. מצד אחד, האדומים ידעו עוד לפני המשחק כי העובדה שהקבוצה הגיעה ללא ארבע שחקני מפתח מקטינה את הסיכוי לחזור עם ניצחון מקרית שמונה, ולכן בהפועל הסתפקו גם בתיקו. מצד שני, בהפועל מתחילים להבין כי היריבות בצמרת העונה הן לא מכבי חיפה או מכבי תל אביב, ושההפסדים גם למ.ס אשדוד וגם לקרית שמונה אמש עלולים להיות משמעותיים להמשך הליגה, ולכן חיזוק בינואר הוא הכרחי.

"השנה קרית שמונה ואשדוד הן הגדולות, ולא חיפה או מכבי", אומר המגן נעאל חוטבא. "הן קבוצות מאוד חזקות, אבל אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולהמשיך הלאה מהמשחק הזה".

"לא הבקענו שערים, זה מה שלא עבד במשחק", ניסה להסביר המגן את ההפסד. "זה נכון שהיינו פחות טובים מקרית שמונה, אבל הגענו למצבים שלנו. במשחקים כאלה אם לא מבקיעים, סופגים, וזה מה שקרה בסוף. צריך לתת מילה טובה לקרית שמונה, היא סגרה אותנו טוב, אבל היו לנו ארבעה מצבים של 100 אחוז ובסוף קיבלנו גול סתמי והפסדנו. הגענו למשחק הזה מוכנים כמו מול מכבי חיפה והדרבי, וידענו שצפוי לנו משחק מאוד קשה במגרש קשה, וחבל שלא הצלחנו לחזור עם תוצאה טובה".

בהפועל אין ממש זמן לחשוב על ההפסד אמש, מאחר שבקבוצה עומדים נושאים בוערים יותר על הפרק. הראשון הוא השבעה אליה ייכנס המאמן דרור קשטן השבוע, מה שיגרום לו להפסיד את המשחקים מול לגיה ורשה בליגה האירופית ומכבי פתח תקוה בליגת העל. בהפועל מקווים כי היעדרות המאמן לא תביא להיווצרות של מומנטום שלילי ורוצים לעבור השבוע הזה בשלום.

כשקשטן ישוב הוא יצטרך לטפל במספר עניינים מקצועיים. המאמן יצטרך לחשוב האם הוא ידרוש חיזוק זר בהגנה במקום אחד הבלמים הפצועים - מריו פצ'לקה או ביוואן פרנסמן. אם אכן יחליט לעשות כך, קשטן ייקח בחשבון שבמקרה שטוטו תמוז יעזוב כבר בינואר לאירופה, האופציה היא לחפש לו מחליף בשוק הישראלי ושני המועמדים היחידים שבאים בחשבון הם טל בן חיים ומוחמד גדיר, וזאת כשידוע שגם מהראן לאלה רוצה לעזוב כבר בינואר. היום, לאחר שבועיים של משא ומתן מאסיבי בין סוכנו של תמוז, רונן קצב לבין אלי טביב לגבי מחירו של השחקן, השיחות התפוצצו והצדדים יפנו לבוררות, כפי שכבר היה צפוי בעבר.

מלבד זה, קשטן גם צפוי להחליט בעניין אביחי ידין, ונראה כי ימיו של הקשר מתקצרים בקבוצה. אתמול שוב עקבו אחרי הקשר נציגים מהליגה הגרמנית, אך אם לא תוגש הצעה רשמית להפועל על הקשר, יהיה מעניין לראות האם המאמן הוותיק והעקשן ישים את דברים בצד ו"יסבול" את ידין עד סוף העונה.

בהפועל גם מודעים לעובדה שהשחקנים ממורמרים מאחר שטרם קיבלו את מענקי ההעפלה לליגה האירופית, אך נראה שכרגע בהנהלת הקבוצה לא ממש ממהרים לסגור את העניין הזה. הקבוצה תערוך היום אימון קל וכבר מחר הסתיימו הכנותיה לקראת המשחק ביום חמישי, אליו צפויים לחזור גם גל שיש וגם טוטו תמוז.

צפו בניצחון של קרית שמונה על הפועל תל אביב במשחק העונה

קשטן בסיום המשחק: "השוער נתן לקרית שמונה את הניצחון"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully