וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "השוער נתן לקרית שמונה את הניצחון"

12.12.2011 / 22:59

מאמן הפועל ת"א לא חשב שההפסד במשחק העונה היה מוצדק: "הם ניצלו מצב אחד והבקיעו, אנחנו החמצנו שלושה"

ברני ארדוב

אכזבה ענקית שררה הערב (שני) במחנה הפועל תל אביב, לאחר שמחזיקת הגביע הפסידה 1:0 במשחק העונה לעירוני קרית שמונה. הקבוצה של דרור קשטן החלה את המחזור ה-14 כשהיא מוליכה את הטבלה, אלא שאלופת הסיבוב הראשון היא דווקא החבורה הנהדרת מהצפון - בלי ספק הפתעת העונה עד כה. האדומים נראו רע מאוד הערב, לא היו רחוקים מהפסד בהפרש גדול יותר, ומעבר לאיבוד הנקודות עצמו, בהחלט ייתכן כי המפלה הערב תיתן את אותותיה גם בפן המנטלי. בשבוע הבא תקווה סגנית האלופה להתאושש כשתארח את בני יהודה.

"אני חושב שלא התפתח משחק ברמה גבוהה", אמר דרור קשטן בסיום. "רוב המשחק התנהל במרכז השדה מצד שתי הקבוצות. קרית שמונה ניצלו הזדמנות אחת והבקיעו ואנחנו לא ניצלנו את שלושת המצבים שאנחנו הגענו. למעשה, שלוש הנקודות שיש לקרית שמונה הגיעו בזכות השוער שלה. לא היה המשחק שהקהל ציפה לו. אני לא תולה אף פעם את העניין בשחקנים כאלה או אחרים שחסרים. השחקנים ששיחקו היו צריכים לתת את התפוקה. היו קטעים טובים ופחות טובים, אבל במשחק כזה אחוזי ניצול ההזדמנויות משנים את פני המשחק".

מחמוד עבאס, שנכנס כמחליף בתחילת המחצית השניה סיכם: "היה לנו חוסר מזל בסוף עם ההחמצות של אלרואי כהן ועומר דמארי. בסך הכל יש ימים פחות טובים וקרית שמונה היתה טובה לאורך כל המשחק. עכשיו אנחנו מסתכלים קדימה ורוצים לחזור למסלול הניצחונות. אנחנו תמיד מסתכלים רק על עצמנו, צריך לשכוח את המשחק הזה ולהתרכז כבר בשבוע הבא".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully