וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג - הפועל ת"א: גוטמן רוצה לחזור לסבלנות

מאמן הפועל ת"א הרגיע את האווירה אחרי הפיצוץ אמש. לאלה חוזר לסגל. מנכ"ל רמת גן לשחקנים: אם תתבזו יהיו כאן קנסות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* גם בעונה שעברה נפגשו שתי הקבוצות במחזור ה-15 ובמחזור ה-30, ובסך הכל בשלושת המפגשים האחרונים ניצחה הפועל תל אביב שלוש פעמים עם יחס שערים של 1:10.

* וינסנט אניימה, שייעדר פעם נוספת מסגל הדאבליסטית, כבש שני פנדלים מול האורדונים בעונה שעברה.

* הפועל תל אביב הפסידה משחק חוץ אחד בלבד העונה, מול בית"ר ירושלים בטדי.

*מתוך 30 השערים שהבקיעו שחקניו של אלי גוטמן בסיבוב השני בליגה, 21 שיכיים לבן שהר וטוטו תמוז.

* תמוז עצמו כבש 17 שערים העונה, כמות זהה לזו שכבשו כל שחקני הפועל רמת גן.

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

הפועל תל אביב ערכה היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מול הפועל רמת גן. אחרי שבוע עמוס באירועים, שחקני הקבוצה, שציפו לאסיפה קשה מצידו של אלי גוטמן, הופתעו לגלות שהמאמן הגיע די רגוע למתחם האימונים, וביקש מהם: "חייבת לחזור לנו הסבלנות, אנחנו חייבים להניע את הכדור כמו שהיינו רגילים ולחזור לעקרונות המשחק שלנו".

גוטמן ניסה להמריץ את שחקניו כשהשתמש במנצ'סטר יונייטד כדוגמה: "אתם יכולים להסתכל עליהם וללמוד, הרעב שלהם אף פעם לא מספיק והם באים נחושים ומוכנים לכל משחק. אפילו שגם הם סובלים כמונו מפציעות. בתחילת העונה פרגוסון אמר לרוני שרצה לעזוב שהוא טועה אם הוא חושב שהפרה מעבר לכביש נהנית יותר. אני צריך פה שחקנים נאמנים למועדון שרוצים להיות פה. נכון שאניימה, בן דיין, שכטר ובונדר פצועים, אבל זה לא צריך להשפיע לנו על המשחק. יש פה מספיק שחקנים טובים והוכחתם את זה כבר השנה".

גוטמן יעלה באותו הרכב שפתח בשבוע שעבר, פרט לחזרתו של ואליד באדיר במקומו של ביוואן פרנסמן המורחק. והמשמעות היא ששי אבוטבול ימשיך כקשר האחורי לצידו של אביחי ידין, וערן זהבי שוב יתופקד כקשר שמאלי וסלים טועמה ימתין על הספסל. מהראן לאלה יחזור לסגל לראשונה בליגה העונה.

התקשורת האוסטרית דיווחה הבוקר (שישי) כי שמו של גוטמן הוזכר כמועמד לאמן את ראפיד וינה. העיתון "קרונה" טוען כי גוטמן הוא אחד מרשימה של מאמנים זרים שהגישו מועמדות לתפקיד. שמות אחרים שהוזכרו הם רונאלד קומאן ההולנדי, קו אדריאנסה הוותיק והגרמנים מרקוס שופ ורודי במר. גם המאמן השוויצרי מרטין אנדרמט מעוניין במשרה. מספר כלי תקשורת באוסטריה קשרו את שמו של גוטמן גם למשרה הפנויה ברד בול זלצבורג. כזכור, כמאמן הפועל תל אביב השיג גוטמן ניצחון על שתי הקבוצות האוסטריות.

הפועל רמת גן:

ברמת גן חוששים מתבוסה קשה מחר והמנכ"ל אלון קיטלמן, שבדרך כלל לא מדבר באסיפות הקבוצה, איים על השחקנים: "אני מאוד מקווה שלא יהיה ביזיון מחר במשחק ואם נתבזה יהיו כאן קנסות". במועדון איבדו כמובן כל תקווה לשרוד העונה בליגת העל והראש כבר נמצא בהכנות לקראת העונה הבאה.

בחלק המקצועי יחסר המאמן ירון הוכנבוים את הקשר הפצוע ג'ונתן אסוס, את הקשר המורחק דמיטאר טלקיסקי שספג השבוע עונש הרחקה משלושה משחקים בגין העלבת שופט. היום פורסמו ידיעות כי אנורתוזיס הקפריסאית מעוניינת בטלקיסקי שבכל מקרה לא ימשיך ברמת גן בעונה הבאה. שחקן נוסף שיחסר מחר הוא הקשר תמיר פור שהושעה עד לסיום העונה. הקשר קרלוס צ'קאנה נפצע היום באימון הקבוצה והוא בספק גדול למשחק.

צמד הבלמים אלין טופוזאקוב וטל חן יפתחו במרכז ההגנה נגד האקסית. על פי תרגול ההרכב נראה כי בהעידרם של אסוס וצ'קאנה, יפתחו יקיר שינה ודן רומן בקישור האחורי כאשר תמיר בן עמי יתופקד ככל הנראה בכנף שמאל בקישור יחד עם ציון צמח ועומר בוקסנבוים. החלוץ לירון דיאמנט יפתח בהתקפה, כאשר אובודו אוקוצ'ה שלא התלבש בשבוע שעבר, ישוב לסגל ויפתח על הספסל.

יעמדו למבחן

הפועל רמת גן: ציון צמח

הקשר המושאל ממכבי תל אביב מוזכר בקרית שלום כמועמד לשוב לסגל הצהובים לקראת העונה הבאה. צמח יודע שכל משחק עד לסיום העונה הוא מבחן עבורו, גם בלי קשר לתוצאות שתשיג רמת גן שנמצאת בדרך לליגה השנייה. צמח המוכשר יפתח מחר בקישור וינסה לעקוץ את ההגנה הכבדה של האדומים ואולי לעזור לקבוצתו להשיג נצחון ואפילו תיקו סנסציוני.

הפועל תל אביב: שי אבוטבול

אחרי שבמשך כל השבוע הדגיש גוטמן את החשיבות של חזרה למשחק מסודר, ומחר יצטרכו שחקניו לעמוד במשימה, למרות היריבה החלשה שמולם. כדי שהתכנית תצא לפועל אבוטבול, שהתחיל את העונה מציון ונחלש יחד עם כל הקבוצה, יצטרך לחזור לכושר שאפיין אותו בתחילת העונה.

הרכב משוער

הפועל רמת גן: איתי ארקין, עודד אלקיים, אלין טופוזאקוב, טל חן, דודי פדלון, דן רומן, יקיר שינה, תמיר בן עמי, ציון צמח, עומר בוקסנבוים, לירון דיאמנט.

הפועל תל אביב: איתמר ניצן, עמרי קנדה, וואליד באדיר, גל שיש, אביחי ידין, שי אבוטבול, גיל ורמוט, ערן זהבי, בן שהר, טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully