וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - מכבי ת"א: אורי כהן יפתח בהרכב הצהובים

איוניר מתכוון להציב בהרכב את המגן הצעיר, כשיואב זיו יוסט לקישור (ש', 19:30, ספ' 2). רן בן שמעון שוקל לשנות מערך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

*את המפגש הראשון בין השתיים העונה בקרית שמונה לא יכולים לשכוח, כמו גם במכבי תל אביב שהפסידה בו 1:0 משער של ברק בדש לאחר טעות איומה של לירן שטראובר.

*עד כה בהיסטוריה נפגשו מכבי תל אביב וקרית שמונה 11 פעמים. המאזן עומד על חמישה ניצחונות למכבי, 4 לקרית שמונה ושני מפגשים נוספים שהסתיימו בתיקו 2:2.

*מתוך חמישה מפגשים שהתקיימו באצטדיון העירוני בקרית שמונה (בכל המסגרות) הקבוצה המקומית השיגה שני ניצחונות, האורחת שניים נוספים ונרשם עוד תיקו.

*שני מפגשים מתוך ה-11 התקיימו במסגרת גביע המדינה ובקרית שמונה יעדיפו לשכוח אותם כי הם הסתיימו בתבוסה כוללת של 10:0 לטובת מכבי. (6:0, 4:0). לירן שטראובר עמד גם אז בין הקורות מדובר בעונות 2001/02, ו-2003/04.

*הניצחון האחרון של קרית שמונה על מכבי תל אביב בעיר הצפונית היה באפריל 2008, משחק אליו הוזמן משרד החקירות ויצמן יער לאור העובדה כי היה ידוע שרן בן שמעון כבר סגור במכבי תל אביב כשעוד עמד על הקווים בקרית שמונה.

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה:

אחרי התיקו בשיניים בדקה ה-92 מול מכבי נתניה בקופסא במחזור האחרון, בקרית שמונה יודעים כי כל מעידה עד לסיום הסיבוב עשויה להרחיק אותם מהפליאוף העליון שכן שתי קבוצות דולקות אחריהם עם שלוש נקודות פחות והשלישית במרחק של ארבע נקודות בלבד. הבלם איתן טיבי שספג כרטיס אדום במחזור האחרון ייעדר ואת מקומו ימלא סאלח חסארמה. שמעון אבוחצירא שסובל ממתיחה נמצא בספק למשחק. אבוחצירא אמנם מרגיש טוב יותר אך זקוק למנוחה ובמקרה הטוב הוא יכלל בסגל הקבוצה. ללא ספק מדובר בחיסרון משמעותי מאוד עבור בן שמעון שכן אבוחצירא הפך למוציא לפועל העיקרי של קרית שמונה, כאשר מאז הגיע לפני כחודש כבש חמישה שערים ובישל עוד ארבעה.

דני עמוס עשוי לאבד את מקומו בין הקורות לטובת גיא חיימוב לאחר הטעות שלו בשבוע שעבר. ווילאם נג'ובו שנכנס כמחליף במחצית הראשונה מול נתניה במקומו של בדש צפוי לשוב להרכב הפותח כשגם עדי אלישע תורגל בהרכב. אם זה אכן יהיה ההרכב, וויאם עמאשה יהיה החלוץ היחידי במערך בפעם הראשונה העונה.

מכבי תל אביב:

במכבי תל אביב מודעים לעובדה שאסור לקבוצה לאבד נקודות עד לסיום הליגה הסדירה וזאת בכדי להישאר קרוב ככל האפשר לשתי מובילות הטבלה. בקרית שלום זוכרים את טראומת ההפסד בסיבוב הקודם לקרית שמונה בבלומפילד, הפסד שככל הנראה סלל את דרכו של המנג'ר אבי נמני אל מחוץ לקבוצה. הצהובים סיימו הבוקר את ההכנות כשעל פי האימון המסכם נראה כי מוטי איוניר מתכוון לתת את חולצת ההרכב למגן קבוצת הנוער אורי כהן, שיפתח בעמדת המגן השמאלי, כאשר יואב זיו צפוי לפתוח הפעם בקישור, כפי שכבר עשה מספר פעמים העונה.

איוניר יחסר את דימיטאר רנגלוב המוצהב ואת גיז'רמו ישראלביץ' שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, את רוני גפני הפצוע במפשעה וכן את ריף פרץ הצעיר, שמתאושש משלושה שברים בארובת העין. האריס מדוניאנין ואלירן עטר, שהחסירו השבוע מספר אימונים בשל פציעה ומחלה, ערכו הבוקר אימון מלא ויפתחו בהרכב. אלירן ג'ורג' הצעיר ימשיך לקבל קרדיט בעמדת המגן הימני, כאשר גל אלברמן וג'יבריל סידיבה ימשיכו לשתף פעולה בקישור האחורי. יובל אבידור ודור מלול חוזרים לסגל אחרי מספר שבועות שבהם לא נכללו ב-18. בתום האימון יצאה הקבוצה למלון בקיבוץ הגושרים שבצפון ותשהה בו עד סמוך לשעת המשחק, זאת בכדי להקל על השחקנים ולהימנע מהנסיעה הארוכה והמעייפת מחר.

יעמדו למבחן

ויאם עמאשה - עירוני קרית שמונה

בהיעדרו של שמעון אבוחצירא ובמידה ובן שמעון אכן יפתח איתו לבד בחוד יאלץ מחר ויאם עמאשה למשוך את כל הקבוצה עליו בחלק הקדמי וגם להביא את זה לידי ביטוי בשערים. שער של עמאשה מחר ללא ספק יכול להחזיר אותו לתקופה המצויינת שחווה עד הפציעה הקשה ברגלו.

גל אלברמן - מכבי תל אביב

בשבוע שעבר נגד הפועל עכו, הציג גל אלברמן משחק טוב וגילה ניצוצות מהכישרון הטמון בו. כעת מצפים ממנו להמשכיות ולרצף של משחקים טובים. איוניר יודע שאלברמן עשוי להיות בורג חשוב מאוד בהמשך המאבקים בצמרת. במכבי לא ויתרו על מאבק האליפות והדרך לשם עוברת במגרש הקשה בקרית שמונה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: גיא חימוב, אלעד גבאי, יניב לביא, סאלח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, ווילאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, אופיר חמו, וויאם עמאשה.

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, אלירן ג'ורג', סאבו פאביצ'ביץ', אבי סטרול, אורי כהן, גל אלברמן, ג'יבריל סידיבה, האריס מדוניאנין, יואב זיו, מאור בוזגלו, אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully