וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "הפיתרון היחיד של הנבחרת זה השחקנים"

קשר הנבחרת התראיין בגל"צ, לא התרגש מההצהרות של לוזון כי גוטמן יהיה המאמן הבא, ואמר: "אין טירוף ואהבה מצד הקהל"

נבחרת ישראל פוגשת את סרביה הערב (רביעי, 20:00, 5, 5HD) למשחק ידידות, אבל ברקע נמצא העניין העיקרי והוא היחסים בין מאמן הנבחרת לואיס פרננדז להתאחדות לכדורגל. אתמול כזכור ביקר פרננדז את ההחלטה לערוך ארבע שעות לפני משחקה של הנבחרת הבוגרת את משחק הידידות של הנבחרת הצעירה מול סרביה. מי שיוצא להגנתו היום בראיון לגלי צה"ל הוא קפטן הנבחרת יוסי בניון, שמשדר ביטחון במאמן ודבק בכך שפרננדז צריך להשלים את העבודה בנבחרת.

"הפיתרון היחיד זה השחקנים", קבע הקפטן כשנשאל האם אלי גוטמן יושיע את הנבחרת. "אם נגיע ברגעים הנכונים, נצליח. יש הרבה מאוד שחקנים מוכשרים שיכולים להציג יכולת טובה. אנחנו צריכים להגיע ברגעי האמת. צריך לתת הכל ולנצח את המשחקים האלה. לואיס פרננדז הוא אחד המאמנים הכי טובים שהיו פה. בנבחרת היו המאמנים הכי טובים בישראל, ולא הצלחנו".

בניון נשאל גם על מדיניות הזימונים של פרננדז לנבחרת, ואמר: "מה שקורה זה שהמדיניות הזו פתחה את הדלת לכל אחד ופתחה את האמונה לשחקנים שאם הם יצליחו בליגה, הם יקבלו זימון. בנושא הזה אני באותו ראש של המאמן, שרוצה לבדוק כמה שיותר. בכל מקרה, במשחקים החשובים שיחקו פחות או יותר אותם שחקנים".

קפטן הנבחרת הפצוע התייחס גם לעובדה שקהל אוהדי הנבחרת פחות מתעניין בה, ואמר: "מה שקרה זה לא מהיום. יש הרגשה כזו בשנים האחרונות שאין את הטירוף והאהבה של הקהל שבא למשחקים ורוצה שהנבחרת תצליח. כמובן שזה כואב ומאכזב. כולם מחכים שסוף סוף נצליח ואיכזבנו בשנים האחרונות. בסופו של דבר האוהדים לא יכולים להחליף את הנבחרת וצריכים להיות נאמנים אליה בטוב וברע. אנחנו בתקווה לעבוד יותר קשה ולהשיג תוצאות יותר טובות. כשזה יקרה, זה יוסיף עניין והתלהבות לקהל.

"התוצאות של הקמפיינים האחרונים הכניסו את האכזבה של הקהל", המשיך בניון. "בגלל שהיו לנו הגרלות קלות על הנייר, כולם ציפו שהפעם נעלה. אני בטוח שאם היינו עם נבחרות חזקות, לא היו כל כך הרבה ציפיות ואנשים היו מתאכזבים". בניון נשאל גם על מצבו ואמר: "אני מרגיש הרבה יותר טוב. עם הזמן אני משתפר ולאט לאט נכנס לעניינים. אני מגיע בתשע בבוקר למגרש האימונים ומתחיל בסדרה של אימונים. אני עורך טיפולים ובימים האחרונים אני כבר רץ על הדשא. אני מקווה שאם הכל יהיה בסדר, תוך שלושה או ארבעה שבועות אני אחזור לאימונים כמעט רגילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully