וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברט באנינג סוחט מחמאות

במכבי ת"א מאוד מרוצים מהרכש הקמרוני, שמרשים במחנה האימונים. הצהובים עדיין בודקים את אופציית הגעתו של אלברמן

הבעלים הקנדי של מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר, נחת הבוקר (ראשון) במחנה האימון של הקבוצה במירלו שבהולנד והגיע לצפות מקרוב בשחקנים שמתאמנים שם, ומתכוננים למשחק שייערך בעוד עשרה ימים במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופאית.

עד כה רכש גולדהאר במהלך הפגרה לא פחות מתשעה שחקנים חדשים וכעת עמלים בצוות המקצועי על החתמת קשר אחורי נוסף לצידו של הקמרוני אלברט באנינג, שכבר חתם. בשלב זה נבחנים בשורות הצהובים שני קשרים זרים, ג'יבריל סידיבה מנבחרת מאלי ובנג'מין ניקז, שחקנה הצרפתי של סטנדרד ליאז'.

בימים האחרונים עלתה שוב אופציית החתמתו של גל אלברמן, שחקנה של בורוסיה מנשנגלדבאך הגרמנית. בשלב זה קיימים עדין פערים כספיים בין הצדדים מאחר שהקשר מסרב להוריד את דרישותיו הכספיות וכן עומד על כך שהחוזה יהיה לשלוש עונות, בעוד ראשי מכבי עומדים על כך שהחוזה יהיה לעונה אחת עם אופציה להארכה וזאת בשל חוסר הוודאות סביב מצבו הגופני. בכל מקרה, גם אם תהיינה הסכמות לגבי העניין הכספי, אלברמן לא יוחתם לפני שיעבור סדרת בדיקות מקיפות בישראל ויתברר כי הוא החלים לגמרי מהפציעה ברגלו.

יחד עם הבעלים גולדהאר הגיעו למירלו גם נציג הבעלים, ג'ק אנג'לידיס, ויושב הראש אביב בושינסקי, שיצפו במהלך השבוע בשני משחקי אימון, מחר נגד גנט הבלגית וביום חמישי נגד מידטיילנד הדנית, שתגיע במקומה של פ.ס.וו.איינדהובן שביטלה את המשחק שתוכנן מולה.

אמש הרשימו השחקנים של המנג'ר אבי נמני בניצחון 1:4 על ברונדבי הדנית. במכבי התרשמו מאוד מהקמרוני אלברט באנינג, שהצטיין במרכז השדה וכן מהקשרים האריס מנודיאנין ומאור בוזגלו, ששיתפו פעולה היטב בחלק הקדמי. החלוץ ברק יצחקי, שלא שותף במשחק האימון בשל פציעה ברגלו, החמיץ גם את אימון הבוקר של הקבוצה ובצוות הרפואי מנסים להכשירו לקראת המשך האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully