וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - מ.ס. אשדוד: משחק על עונה שלמה

שתי הקבוצות יודעות שגורלה של העונה מונח על משחק חצי גמר גביע המדינה (ג', 18:00, ס' 5, HD). לוזון: "מאמין שנעשה את זה"

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

ההכנות בבני יהודה לקראת משחק חצי גמר גביע המדינה היום (שלישי, 18:00, שידור ישיר בספורט 5 וספורט 5 HD) נגד מ.ס. אשדוד נכנסות להילוך גבוה, ונראה שההתרגשות מגיעה לשיא. עם זאת, עמרי אפק ייאלץ להחמיץ את המשחק, בגלל המתיחה בשריר הירך, למרות שבצוות הרפואי ניסו בימים האחרונים להכשירו.

ביום שני קיימה הקבוצה במגרש בשכונת התקווה את האימון המסכם לקראת מה שמכונה במועדון "משחק העונה שלנו". הזהובים רוצים לחלוף על פני האשדודים במטרה להגיע לגמר ולזכות בתואר ראשון זה 20 שנה, ואין פלא שגם בקרב אוהדי הקבוצה ניכרת תכונה רבה לקראת מעמד חצי הגמר. פדרו גלבאן, שכבר סיים את העונה, עבר היום בדיקה ברגלו הפגועה שהראתה שהשבר בקרסולו מתאחה היטב. הקשר גובס, ובתוך שלושה שבועות הוא יחל בתהליך השיקום.

"לא הייתי מגדיר את זה כמשחק העונה", ניסה מאמן בני יהודה, גיא לוזון, להוריד את המתח משחקניו. "הצבנו לעצמנו מטרה בתחילת העונה והיא לזכות בגביע. אמרנו שאנחנו לא רוצים להסתפק בלהגיע לחצי גמר או לגמר ונעשה הכל בשביל לקחת את הגביע". על האווירה שמסביב, אמר המאמן: "האווירה ברורה לכולם, האיצטדיון יהיה מלא כמעט, תהיה הרבה התרגשות, הרבה כיף, הרבה קהל, משטח טוב, כל מה שספורטאי ומאמן צריכים".

על זהות המנצחת אמר המאמן: "בגביע תמיד מי שרוצה יותר לוקחת את המשחק. אין שום קשר מאיזה ליגה היא באה או איפה היא ממוקמת. מה עוד ששתי הקבוצות סמוכות זו לזו בטבלה, ואין הרבה הבדלים או פערים בין השתיים ככה שהכל פתוח. אנחנו קודם כל חושבים איך לנצח את המשחק ואחר כך נפנטז על הזכייה בגביע עצמו". על עצמו אמר לוזון: "יש התרגשות, אבל עדיין לא הגעתי אליה. גם לזה אני אגיע, אבל כרגע אני צריך להיות קר ומחושב, מרוכז ומאוד ממוקד במשימה, וזה מה שחשוב. לא דיבורים מיותרים ולא התרגשויות מיותרות. אני מאמין שנעשה את זה".

כל הכרטיסים לשער 2 שהוקצה לזהובים אזלו, כאשר בקיוסק "כתום" בשכונת התקווה ממשיכה המכירה ליציעים 11-12 במחיר של 60 שקל למבוגר ו-30 שקל לילדים, נוער, נשים וחיילים. נכון להבוקר נותרו עוד כמה מאות כרטיסים ליציעים אלו, ובבני יהודה מקווים כי גם הם יימכרו עד פתיחת המשחק.

מהנהלת הקבוצה נמסר כי עו"ד אלון פלס תרם עשרה אוטובוסים ו-600 כרטיסים שמיועדים לכל ילדי מחלקת הנוער של המועדון, שיגיעו ליציעים ויהיו חלק מהקרנבל הכתום שמתכננים האוהדים. ראשי ארגון האוהדים "אריות יהודה" הצליחו לגייס כמה עשרות אלפי שקלים מתרומות של אנשי עסקים ומקורבים לקבוצה, והכסף כולו הושקע בהכנת תפאורה ורכישת אביזרי עידוד. 10,000 דגלונים כתומים, חצי טון קונפטי ו-7,000 בלוני הליום כתומים הם רק חלק מהתפאורה המתוכננת, שתכלול גם מספר דגלי פריסה ענקים ובהם דגל עם דיוקנו של גלעד שליט שייפרס ביציע.

בניגוד להרגלו, לוזון לא תירגל הרכב בשני האימונים האחרונים, בניסיון לשמור את שחקניו במתח עד אחר הצהריים. מי שצפוי לחזור להרכב הוא הבלם איבן גארידו שקיבל מנוחה בניצחון על בית"ר ירושלים בשבת.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי, מהראן ראדי (סיניסה ליניץ'), חסן אבו זייד (לירוי צעירי), מיכאל זנדברג, אסי בלדוט, משה ביטון (עוז ראלי), אלירן עטר.

קינגאווה ונחום יפתחו בקישור

מ.ס. אשדוד סיימה ביום שני את הכנותיה לקראת משחק חצי גמר גביע המדינה נגד בני יהודה באיצטדיון רמת גן. ההתרגשות והציפייה ניכרים בכל פינה בעיר וכולם מדברים שם שוב על הזדמנות נדירה להעפיל לגמר ואולי גם להביא תואר היסטורי ראשון למועדון. הבעלים ג'קי בן זקן רכש כ-6,000 אלפים כרטיסים למשחק ודאג שהם יחולקו לילדים ובני נוער באשדוד. בנוסף דאג בן זקן גם ל-20 אוטובוסים שיסיעו חינם אין כסף את אוהדי הקבוצה לרמת גן.

משה אוחיון יודע שזו ההזדמנות של קבוצתו, כשהיא פוגשת ביריבה בהחלט אפשרית, בדמותה של בני יהודה. "אחרי הפועל תל אביב בליגה התחלנו לחשוב אך ורק על הגביע ונקווה שהשחקנים יבואו, ייתנו הכל המגרש ונצא מחוייכים. בשבועות האחרונים עובדים כאן חזק מאוד על עניין הקהל ומרגישים את זה. לא זכור לי דבר כזה באשדוד ואנחנו רוצים להחזיר להם ולא לאכזב".

גם שוער הקבוצה, דראגן סטוייקיץ' נשמע נרגש, אבל גם בטוח ביכולתה של קבוצתו: "אולי הגיע הזמן להוכיח שאנחנו יכולים לנצח. אני מרגיש את האנרגיות אבל אי אפשר לדעת מה יהיה. הכי חשוב שנוכל להסתכל לעצמנו בעיניים ולדעת שנתנו 100 אחוז".

בפן המקצועי נראה שהמאמן יוסי מזרחי יהנה לראשונה מזה זמן רב מסגל מלא ועל פי התרגול נראה כי הוא מתכנן שני שינויים לעומת ההרכב שהובס בשבת על ידי הפועל תל אביב בליגה. סטפן קינגאווה שהתאושש מפציעה וניר נחום יתפסו את מקומם של מאור פרץ ועידן שדה בקישור כאשר שאר ההרכב ללא שינוי.

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', מרקו פופוביץ', כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, רחמים צ'וקול, סטפן קינגאווה, ניר ביטון, משה אוחיון, ניר נחום, עידן שריקי, דמיטאר מקרייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully