וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "השלמנו סוויפ מכובד על בית"ר ירושלים"

18.4.2010 / 21:00

מכבי ת"א רוותה נחת מה-0:3. בוזגלו, מאיוקה ואבידור זכו לשבחים. המועדון ערך את טקס יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל

במכבי תל אביב מרוצים מאוד מפער שש הנקודות שפתחה הקבוצה בקרב על המקום השלישי והכרטיס לאירופה לקראת העונה הבאה. הניצחון החלק 0:3 אמש (שבת) על בית"ר ירושלים במסגרת המחזור ה-31 בפלייאוף העליון היה השני ברציפות תוך שבוע על הירושלמים וביסס את מעמדם של הצהובים במקום השלישי.

"הניצחון היה חשוב מאוד לקראת המשך משחקי הפלייאוף", אמר גורם בקבוצה לוואלה! ספורט. "כעת הכל תלוי בנו ואם נשחק באותה צורה כפי ששיחקנו אתמול אין סיבה שלא נשמור על המקום השלישי. השלמנו סוויפ מכובד על בית"ר, לא בכל עונה אנחנו מנצחים אותם שלוש פעמים. מגיע כל הכבוד לשחקנים", הוסיף אותו גורם.

במכבי נרשמו מחמאות לשחקני החלק הקדמי ; מאור בוזגלו, שכבש כבר אחרי 17 שניות, עמנואל מאיוקה הפעלתן מאוד וגם יובל אבידור, כובש השער השני ששיחק טוב לאחר שנכנס להרכב ברגע האחרון בעקבות העובדה שיוסי שבחון לא עבר מבחן כשירות בשל נקע בקרסולו.

במשחק הקרוב נגד בני יהודה תחסר הקבוצה את הבלם המורחק איגור טומאסיץ', שספג כרטיס אדום (שני צהובים) והשלים בכך הישג מפוקפק לכל חמשת הזרים של מכבי שראו כרטיסים אדומים בליגה. לעומתו של טומאסיץ', מי שיחזור לסגל הוא הבלם ליאור ז'אן לאחר שלא שיחק וריצה בעצמו עונש הרחקה. ז'אן ייפתח ככל הנראה בהרכב נגד הזהובים במקומו של טומאסיץ'.

עסקת אלברמן: השבוע צפויות התפתחויות

השבוע צפויות להיות התפתחויות בכל הנוגע להחתמתו של קשר בורוסיה מנשנגלדבאך גל אלברמן, שנמצא מזה מספר שבועות במשא ומתן עם המועדון. ראשי מכבי ממתינים לאישורו הסופי של הבעלים מיטש גולדהאר כדי להשלים את החתמתו של אלברמן בקבוצה, אולם גם במידה והקנדי יאשר את העסקה, קיימות עדיין מספר בעיות שמונעות את השלמת הרכישה: בין היתר אי הסכמות עם הקבוצה הגרמנית וכן מצבו הבריאותי של אלברמן, שלא שיחק בצורה סדירה בשנה האחרונה בשל פציעה ברגלו. במכבי כבר הדגישו לא אחת כי רק במידה ואלברמן יסכים לעבור סדרת בדיקות מקיפה בישראל ויימצא כשיר לחלוטין הוא יוחתם בקבוצה.

הערב ערך המועדון טקס יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה, בו נכחו קבוצות מחלקת הנוער, שחקני הקבוצה הבוגרת, ציון צמח, שרן ייני, דור מלול וניסו קפילוטו, מנהל מחלקת הנוער ניר לוין, מנכ"ל המועדון עוזי שעיה ויושב ראש המועדון, אביב בושינסקי.

אורחי הכבוד היו משפחתו של החייל אילן סביאטקובסקי ז"ל, שנהרג בהיתקלות עם חמושים ברצועת עזה לפני כשלושה שבועות. יחידתו של אילן הגיעה גם היא לטקס שנערך הערב ואף חייל היחידה, רועי, שקרא 'יזכור'.

עדכון אחרון: 21:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully