וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "הפער גדול, אבל זה לא אומר כלום"

מאמן הפועל ת"א עדיין חושב על האליפות לאחר הניצחון באשדוד. ורוצ'ינה: "בר מזל להיות כאן". האוהדים נטשו במחאה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל תל אביב ראתה את מכבי תל אביב חולפת על פניה בשבת ועולה זמנית למקום השני. האדומים לא נלחצו מהסיטואציה החדשה, הגיעו למגרש באשדוד בו לא ניצחו בליגה מאז 2001 והביסו את המארחים בתוצאה 0:4. ערן זהבי פתח את מסכת ההבקעות בדקה ה-11, איתי שכטר המשיך עם צמד בדקות 15 ו-55 ודדי בן דיין חתם את התוצאה בדקה ה-64, כשרק יכולת טובה של דרגאן סטויקיץ' מנעה תבוסה קשה עוד יותר.

בסביבות הדקה ה-70, כשאוהדי אשדוד החלו לצאת מהאיצטדיון בעקבות ההשפלה, גם אוהדי הפועל תל אביב הצטרפו אליהם בגלל סיבה אחרת לגמרי. אחד השוטרים היכה אוהד אדום וכאות הזדהות נטשו את היציע מרבית אוהדי הפועל.

גבריאל דדון, מפקד משטרת אשדוד, התייחס לאירועים: "נערכנו לכמות של כ-700 אוהדים אורחים וזו הכמות שהגיעה. המשחק התנהל כשורה על פי הערכות המצב עד לדקה ה-70, כשאחד האוהדים החליט לטפס על הגדר. כשהוא סירב לרדת נאלצנו לפנותו על פי חוק ושאר האוהדים בחרו ללוות אותו החוצה. לא היה שום מעצר. אני הגעתי לאירוע ולא היה שום מקרה אלימות. הייתה התגרות של אוהדי הפועל, אך הבלגנו כי מדובר באירוע ספורטיבי. איפשרנו להם לפרוק את הזעם, והמשחק הסתיים בצורה מכובדת".

ורוצ'ינה: "לא ידעתי עד כמה הקבוצה חזקה"

אלי גוטמן, מאמן הפועל תל אביב, אמר בסיום המשחק: "שיחקנו כדורגל טוב. עצרנו את אשדוד עוד במחצית המגרש, יצאנו מהר קדימה, הבקענו ארבעה שערים והגענו לעוד כמה מצבים. הצגנו כדורגל די שוטף ואפילו מהנה, לכן אני מרוצה. אין ספק שהפער גדול, אבל זה לא אומר כלום. זה רק מחייב אותנו יותר לבוא למשחקים כמו פה באשדוד, ולשחק כמו ששיחקנו".

בויאן ורוצ'ינה, החלוץ הקרואטי של הפועל תל אביב, סיפר על הבכורה שלו בישראל: "זה הרגיש טוב מאוד. לא ידעתי עד כמה הפועל תל אביב חזקה והיום ראיתי את זה. זה מועדון מאוד מסודר ואחרי שראיתי שניצחנו כך ויכולנו להבקיע יותר, התרשמתי מאוד מהקבוצה. מדובר במועדון גדול עם אוהדים נפלאים ואני בר מזל להיות כאן".

לגבי אופן השתלבותו בקבוצה שרצה טוב מאוד יחד, אמר ורוצ'ינה: "אני יודע שלא יהיה קל, במיוחד כשאני חלוץ והקבוצה מבקיעה הרבה. אני מקווה שלא יהיה קשה להתאקלם במערך הקבוצתי. אין לי שום דבר שלילי להגיד על המועדון כרגע ואני בטוח שאהנה עד סוף החוזה שלי בקבוצה. זו הייתה שאיפה שלי להגיע לכאן".

מזרחי: "התוצאה יכלה להיות גבוהה יותר"

יוסי מזרחי, מאמן מ.ס. אשדוד, אמר בסיום: "לא לזה ייחלנו, אבל שיחקנו מול קבוצה שעדיפה עלינו בכל הפרמטרים. חילקנו להם מתנות וכשאתה מחלק מתנות לקבוצה כזו היא מפרקת אותך. זה מה שקרה לנו. ספגנו שני שערים דווקא כששלטנו בפתיחת המשחק והגענו למצבים, אבל בשתי ההתקפות הראשונות שלהם הם כבשו פעמיים מטעויות שלנו. כשמול קבוצה כזו אתה צריך לחזור מפיגור שני שערים, זה כמעט בלתי אפשרי. איבדנו את הסדר וכך זה נראה מאותו שלב והלאה. התוצאה יכלה להיות גבוהה יותר".

כשנשאל על ההכנה למשחק, השיב מזרחי: "בכדורגל כל העניין הוא אם מובקעים שערים או לא. נגד קבוצות כמו הפועל או מכבי חיפה אם אתה מחלק מתנוות אתה צריך לצאת אחר כך עם הרבה שחקנים קדימה וקשה להתגונן. הפועל היא קבוצה ברמה גבוהה מאוד, קבוצה שפירקה את ראפיד בוינה. בחצי השני היה גארבג' טיים, ספגנו שער שלישי מנבדל שגמר את המשחק. אלו דברים שקורקים בכדורגל. יש לנו הרבה שחקנים צעירים שצריכים ללמוד עוד הרבה על מנת להתקדם ונעבוד איתם על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully