וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זו המספרת שתשנה את חייו?

אלירן עטר ישתתף ביום שני בטקס הגאלה היוקרתי של פיפ"א, כמועמד לשער שנה, וגם הוא יודע: זכייה עשויה לתת תפנית לחייו

מחר (שני) בערב, ה-21 בדצמבר, בטקס הגאלה המסורתי שעורכת פיפ"א לסיכום השנה בכדורגל, עשוי לעלות על הבמה המפוארת בחור צעיר משכונת התקווה, כשהוא לבוש בחליפה מהודרת, ומתועד על ידי מצלמות מכל העולם, ולזכות בפרס פרנץ פושקש היוקרתי - שער השנה בעולם. האם המספרת של אלירן עטר תביא לחלוץ את הפרס המתוק?

כזכור, אלירן עטר, חלוץ בני יהודה, הוא אחד המועמדים מבין עשרה לשער השנה בעולם. הקריטריונים לבחירה במועמדויות הן אסתטיקה (כמו בעיטה מרחוק, מהלך קבוצתי, שער אקרובטי וכדומה), חשיבות המשחק (חשיבות הליגה, חשיבות המפעל וכדומה), אלמנט המזל (האם מדובר במהלך מקרי או מתוכנן היטב), וכמובן האם הוא חלק מהפייר-פליי שלפיפ"א כל כך חשוב לקדם.

המספרת של עטר עמדה בכל הקריטריונים הללו, וגם הוא יודע: זכייה בפרס תעניק לו תהילה גדולה, והסקאוטים באירופה יתקשו להתעלם מהחלוץ שכבש את השער הכי יפה שנכבש השנה בכל רחבי הגלובוס.

עטר לא לבד

את השער הזוכה בוחרים אוהדים מכל רחבי העולם, אבל גם אם האוהדים בישראל השקיעו מזמנם ובחרו שוב ושוב בשער של עטר - יש לזכור כי עומדת מולו תחרות כלל לא פשוטה. חלוץ וולפסבורג גראפית, למשל, ליהטט בכל הגנת באייירן מינכן בטרם כבש בעקב וירטואוזי שער אדיר. רונאלדו, לדוגמה, שלח טיל אדיר לחיבורים מ-30 מטר תוך כדי תנועה, במהלך משחק ליגת האלופות של היונייטד מול פורטו. השער של אינייסטה, לדוגמה, הוא לא סתם בעיטה מדויקת לחיבורים מ-18 מטר, זה גם שער דרמטי בזמן פציעות ששלח את ברצלונה לגמר ליגת האלופות. לעטר, כך נדמה, מצפה תחרות לא קלה, אך כולנו נחזיק לו אצבעות.

  • עוד באותו נושא:
  • אלירן עטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully