וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "לא מעניין אותי שכרגע אנחנו במקום הראשון"

31.8.2009 / 21:58

מאמן בני יהודה רוצה את הפסגה בסוף העונה ולא עכשיו. מחפוד: "רואים את ההבדלים בין הליגה הלאומית לליגת העל"

ברני ארדוב

צילום וידאו: אבי כהן, עריכת וידאו: רן צימט

בבני יהודה היו מרוצים מאוד הערב (שני) אחרי הניצחון השני ברציפות של הקבוצה, 0:2 על אחי נצרת בבלומפילד. שתי נגיחות של פדרו גלבאן בדקות 67 ו-68 העניקו לזהובים את שלוש הנקודות ואת המקום הראשון בליגה, רגע לפני הפגרה וקצת לפני המשחק המסקרן נגד מכבי תל אביב במחזור הבא.

באגף החדשות הפחות טובות נרשמה הפציעה של אלירן עטר, שהוחלף על ידי משה ביטון בדקה ה-44. עטר סובל מכאבים עזים בשריר הירך האחורי וייבדק מחר בבוקר על ידי הצוות הרפואי של נבחרת ישראל, כשלאחר מכן תיקבע חומרת הפציעה ממנה הוא סובל. החשש הוא כי מדובר בקרע קטן בשריר או במקרה הטוב במתיחה חזקה, שעלולה להשבית את החלוץ מפעילות לכמה ימים. יחד עם זאת, רק מחר בבוקר כאמור יתברר אופי הפציעה.

אצל אחי נצרת יקיר שינה נפצע והוחלף בדקה ה-37 וקיים חשש מפגיעה ברצועות הברך. שינה יעבור מחר בדיקת MRI ובקבוצה מקווים שהוא לא ייעדר תקופה ארוכה.

מחפוד: רואים את ההבדלים בין הליגות

"זה שאנחנו נמצאים עכשיו במקום הראשון לא כל כך מעניין אותי. זו רק תחילת הליגה. מה שמעניין אותנו זה להיות במקומות האלו בסוף העונה ולא עכשיו. כרגע יותר מעניין אותנו להשיג תוצאות טובות", התייחס גיא לוזון לעלייתה של קבוצתו למקום הראשון בסיום המשחק, "אני שמח שניצחנו יריבה שבאה והקשתה עלינו את החיים. הם צופפו והקשו, אבל יחד עם זאת הגענו להרבה מאוד מצבים. אנחנו צריכים לדעת להיות סבלניים לאורך כל המשחק כי אני מאמין שיהיו לנו הרבה משחקים נגד יריבות שמצופפות השנה".

עוז ראלי, שבישל את השער הראשון לגלבאן, התייחס להבדלים בין המשחקים באירופה למשחקים בליגת העל: "ביום חמישי באיינדהובן הייתה אווירה שונה לגמרי. שיחקנו באירופה, מול קבוצה גדולה ואלפי צופים. היה כיף, אבל ידענו שאנחנו מגיעים לבלומפילד למשחק באווירה שונה לגמרי והכי חשוב שהתעלינו על עצמנו וניצחנו".

המאמן המפסיד אלי מחפוד יודע שבפניו עומדת עוד הרבה עבודה והוא גם מצא את הזמן להחמיא ליריבה: "ידענו שלא יהיה קל בליגת העל. הקבוצה שלנו היא קבוצה די חדשה ואנחנו צריכים להחתבר. אני אתן כדוגמה דווקא את בני יהודה, שהתחילו את העונה שעברה בצורה קטסטרופלית ובסוף ראיתם לאן הם הגיעו".

מחפוד הוסיף: "זו קבוצה טובה ומאומנת. ניסינו להקשות עליהם את החיים ולעמוד טוב על המגרש, פתחנו טוב את המחצית השנייה והגענו לשתיים-שלוש הזדמנויות, אבל זה שספגנו שני שערים בתוך שתי דאגות זה מאוד מדאיג ומראה על נאיביות. כאן רואים את ההבדלים בין הליגה הלאומית לליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully