וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: בושינסקי המריא לפגישה נוספת בחו"ל

היו"ר יפגש עם גורם עסקי שעשוי להיכנס לשותפות עם הבעלים אלכס שניידר. חיימוביץ' עשוי להצטרף. לירן שטראובר קרוב לחזרה למועדון

יושב ראש מכבי תל אביב, אביב בושינסקי, המריא היום (שלישי) שוב לחו"ל, לפגישה נוספת עם גורם עיסקי שעשוי להיכנס לשותפות עם הבעלים אלכס שניידר. בושינסקי מנהל לאחרונה מגעים עם כמה גורמים עסקיים בתקווה שאחד מהם יצטרף לשניידר ויגדיל את תקציב המועדון לקראת העונה הבאה. במכבי מעריכים שגם השבוע לא יודיע שניידר על גובהו המדוייק של התקציב למרות שהדבר גוארם לקפאון מסויים בכל הקשור להכנות לקראת העונה הבאה.

בתוך כן נראה כי שני המועמדים הבכירים שנותרו במירוץ למשרת המאמן הנוסף שיצורף הם פרדי דוד, שמוערך מאוד על ידי מספר גורמים במועדון, וכן גיא לוי שהעלה את הפועל באר שבע לליגת העל ולא ימשיך בה בעונה הבאה. נושא המאמן תלוי גם הוא בסכומי הכסף שיהיו מוקצים לכך על ידי הבוס מקנדה כאשר כבר עתה ברור שגיא לוי הוא היקר מבין השניים. גם שמם של ניצן שירזי ואורי מלמיליאן עדין מוזכר אולם בעדיפות נמוכה יותר.

בגזרת השחקנים, לא נכנסו במכבי למשא ומתן רשמי עם אף שחקן למעט השוער לירן שטראובר, שכבר בשבוע שעבר פורסם כי הוא קרוב מאוד לחתימה במועדון. במכבי הדגישו את נחיצות החתמת השוער כבר בשלב זה מכיוון שבצוות המקצועי כבר התקבלה החלטה שהשוער דרגוסלב יבריץ' לא ימשיך עונה נוספת במועדון.

שחקנים נוספים שעשויים להגיע לקרית שלום הם בלם בית"ר ירושלים, אריק בנאדו, שמוערך מאוד על ידי המנג'ר אבי נמני אולם יש פערים כספיים בין הצדדים ובלם מכבי נתניה זאב חיימוביץ', שכבר סיכם במכבי בקיץ שעבר, אולם בעיות של בעלות על כרטיסו ודרישות מופרזות של ג'קי בן זקן לו שייכת מחצית מכרטיסו של חיימוביץ' טירפדו אז את הגעתו. כעת כאשר מנסים בנתניה להיפטר מהחוזים היקרים של שחקניהם, עשוי חיימוביץ' להצטרף לצהובים מקרית שלום לקראת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully