וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים-מכבי ת"א: "זו הכנה טובה לגביע"

מגן בית"ר ירושלים לא ממעיט בחשיבות המשחק בשבת, אך יודע כי חצי גמר הגביע חשוב יותר. אוהדי מכבי ת"א הגיעו לפרגן למאור בוזגלו

כשהראש עסוק בגביע ובעונה הבאה, ואל מול יציעים ריקים בעקבות התנהגות הקהל נגד מכבי פ"ת לפני כשלושה שבועות, תתייצב בית"ר ירושלים למשחק נגד מכבי ת"א בשבת (19:30, ספורט 1). "המשחק מול מכבי הוא משחק הכנה לגביע", הודה קפטן הקבוצה דוד אמסלם, שצפוי להמשיך בהרכב. "נרצה להיראות טוב במשחק הזה כי זה ישליך לגביע ואם אנחנו ניראה טוב וזה יביא אותנו ביום רביעי במצב מצוין. אם לא, זו תהיה בעיה. השחקנים יודעים מה חשיבות המשחק הזה". ראובן עטר והצוות המקצועי ניסו להביא את השחקנים במוטיבציית שיא על אף היעדר המטרות בליגה.

"קודם כל חשוב שנעשה את הטוב ביותר כי לעולם אי אפשר לדעת מה יהיה", הסבירו להם באימון המסכם. "ושנית ולא פחות חשוב, אי אפשר לעשות הפרדה בין הגביע לליגה, חייבים לשמור על רצף משחקים טוב במטרה להגיע ביכולת שיא לחצי הגמר ואחריו גם לגמר". לאחר ששני המשחקים הקודמים הסתיימו ב-0:0, תנסה בית"ר להכריע את המפגש, אך לשחקנים לא ניתנו הוראות מיוחדות לקראת המפגש. בשבוע האחרון התעסקו בבית"ר בעיקר בהחלטת בית הדין להפחית להם נקודה ולקיים את המשחק מחר ללא קהל, ובעירעור שנדחה ברובו. גם עניין העונה הבאה העסיק את ראשי בית"ר, כשהמיליארדר גומא אגייר ביקש מהמועדון לערוך בדיקת נאותות. על אף האופטימיות הזהירה, במועדון יודעים כי הנושא רחוק מסיום וממשיכים בינתיים בהכנות לפירוק.

"קשה ומבאס לשחק מול יציעים ריקים, זה כמו משחק ידידות", אמר אמסלם בהתייחסו לעונש הרדיוס שהוטל על הקבוצה. "קשה יהיה לשחק בלי הקהל שלנו. ההחלטות האלה צריכות להשתנות, זה הורס את כל החוויה של הכדורגל וחבל מאוד שזה כך. מבחינתנו ננסה להתעלם מהעובדה שנשחק מול יציעים ריקים. לא סיימנו את העונה ולא ניתן לחוסר האווירה במגרש להשפיע עלינו. נמשיך וניאבק עד הסוף".

ראובן עטר צפוי לבאותו הרכב שסיים בתיקו מאופס נגד הפועל פ"ת בשבת, פרט לאבירם ברוכיאן שצפוי לנוח, על אף שהוא כשיר, על מנת לא להחמיר את פציעתו לקראת חצי גמר גביע המדינה. מיכאל זנדברג עבר היום ניתוח וסיים את העונה באופן מעשי.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, דוד אמסלם, אריק בנאדו, שמעון גרשון, שמוליק קוזוקין, דריו פרננדס, עידן טל, עידן ורד, עמית בן שושן, טוטו תמוז, ברק יצחקי

בוזגלו קיבל פרחים ומכתב תמיכה מאוהדי מכבי

שחקני מכבי תל אביב סיימו הבוקר את ההכנות לקראת משחק החוץ מול בית"ר ירושלים, שייערך ללא קהל בטדי. מאזנם של המכבים בשמונת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות הוא עגום מאוד ועומד על שלושה הפסדים וחמש תוצאות תיקו, כאשר בקרית שלום כבר כמעט לא זוכרים מתי גברו בפעם האחרונה על בית"ר במפגש ליגה בשנים האחרונות.

המנג'ר אבי נמני, שעדין מרצה עונש הרחקה ויצפה במשחק מהיציע, יאלץ להסתדר ללא הבלם אבי יחיאל והחלוץ איליה יבוריאן המוצהבים וכמובן ללא המגן אורי שטרית, שעבר השבוע ניתוח בקע ולמעשה סיים את העונה. משה מישאלוב, שחוזר לסגל אחרי שסיים עונש הרחקה, יתפוס את מקומו של יחיאל במרכז ההגנה לצידו של איגור טומאסיץ' שמפגין יכולת מצויינת בשבועות האחרונים וככל הנראה ימשיך במדים הצהובים גם בעונה הבאה. ליאור ז'אן וג'ונתן אסוס יפתחו יחד בקישור האחורי והחלוץ סקוט סילי יפתח כחלוץ בודד בחוד במקומו של יבוריאן, כאשר חיים מגרלשווילי ויוסי שבחון מתמודדים על חולצת ההרכב בקישור.

"תפסיקו לזלזל כאשר אתם מגיעים למצבי כיבוש ליד השער, מה שלא קורה באימון, לא יילך לכם גם במשחק, שחקו פשוט כשאתם נמצאים מול השער", גער המנג'ר נמני בשחקניו, באחד מאימוני סוף השבוע לאחר שאחד השחקנים ניסה להתחכם מול השוער במהלך תרגול התקפי שנערך באימון. נמני, שמודע לבעיית ניצול המצבים בקבוצה, מתרגל המון את משחק ההתקפה של קבוצתו ומבקש פעם אחרי פעם, לשחק פשוט בחלק הקדמי, לחפש את השער כל הזמן ובעיקר, לשחק מהר ובלי התחכמויות.

בסיום האימון היום, הגיעו כמה מאוהדי הקבוצה והעניקו זר פרחים ומכתב תמיכה לקשר מאור בוזגלו שעמד השבוע במרכז העניינים ואף ספג קנס חסר תקדים כפי שנפסק לו בועדת המשמעת הפנימית במועדון, בגין התבטאויות אביו. "זו זכות גדולה בשבילנו שאתה משחק במכבי תל אביב, הקהל של מכבי תומך בך, אנחנו מבקשים ממך להתעלם מכל מה שקורה מסביב ולהתרכז רק בכדורגל", כתבו האוהדים לבוזגלו שספג שריקות בוז במשחקה האחרון של הקבוצה נגד מכבי נתניה בשבת שעברה.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', משה מישאלוב, שרן ייני, ליאור ז'אן, ג'ונתן אסוס, גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון (חיים מגרלשווילי), מאור בוזגלו, סקוט סילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully