וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבוריאן בסגל מכבי ת"א למשחק נגד חיפה

החלוץ לא סובל מקרע ועבר מבחן כשירות. במכבי חיפה מתעלמים מהטענה שמכבי תל אביב תפסיד כדי לפגוע בהפועל תל אביב

במכבי חיפה כועסים על הפרסומים לפיהם מכבי תל אביב לא תתאמץ או תעדיף להפסיד את המשחק בין הקבוצות הערב (ראשון, בלומפילד, 20:50, ערוץ 10), רק בכדי לא לאפשר להפועל תל אביב לעלות לפסגה עם יתרון נקודות. גורם בקבוצה אמר: "אנשים שוכחים כנראה שמכבי חיפה זאת קבוצה גדולה בפני עצמה. כנראה שמנסים לגרום למכבי מוטיבציית יתר".

אלישע לוי יעלה הערב, כפי שהיה ברור כבר באימון ביום שישי, עם שלושה קשרים אחוריים כולל בירם כיאל. ההחלטה התקבלה לאחר התייעצות של אנשי הצוות המקצועי שחוששים מהפקרות בהגנה, מה גם שהשיטה הזאת הוכיחה את עצמה מספר רב של פעמים העונה.

לאחר התלבטות במהלך השבוע הוחלט אתמול שאלון חרזי יפתח על הספסל. הבלם ליאוניד קרופניק יקבל עוד הזדמנות בהרכב הראשון, אם כי ברור שבחיפה לא יבנו עליו בעונה הבאה כבלם בהרכב. המטרה היא להביא בלם ישראלי ברמה גבוהה שישדרג את הקבוצה.

השוער ניר דוידוביץ' יחגוג הערב את ההופעה ה-300 שלו בליגת העל ויזכה לברכות מהשחקנים, הצוות המקצועי וכמובן אנשי ההנהלה.

שחקן קבוצת הנוער, סנטיהו סולליק, הרשים אתמול כשכבש שלושער מול בני יהודה (4:1), לעיני הנשיא יעקב שחר והמנכ"ל איתמר צ'יזיק. השחקן יתחיל להתאמן כנראה עם הקבוצה הבוגרת בעונה הבאה. היום (ראשון) הוא יטוס לרומניה עם נבחרת הנוער, שבסגל שלה ייכלל גם החלוץ מוחמד גדיר, כהכנה לקראת מוקדמות אליפות אירופה שייערכו בארץ בחודש אוקטובר. הנבחרת תשחק בבית אחד עם נבחרות פולין, דנמרק ואזרבייג'אן.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה; ג'ון קולמה, בירם כיאל, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, יניב קטן; שלומי ארבייטמן.

בוזגלו התאמן, יבוריאן בסגל

חלוץ מכבי תל אביב איליה יבוריאן סובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי, אבל יכלל בסגל למשחק אחרי שעבר מבחן כשירות לפני משחקה של הקבוצה נגד מכבי חיפה. יבוריאן, שנפגע ביום שישי באימון הקבוצה, עבר היום צילום אולטראסאונד בו התברר שהוא סובל ממתיחה חזקה ולא מקרע.

הבשורה המעודדת לנמני הגיעה מכיוונו של הקשר מאור בוזגלו שהתאמן למרות הפגיעה בברכו, לאחר שחש טוב יותר, והוא, בניגוד ליבוריאן, יהיה כשיר. נמני מתלבט בהרכב הראשון בין יוסי שבחון ועמנואל מאיוקה. אם מאיוקה יתופקד כחלוץ בודד, הרי שמאור בוזגלו יתופקד בקישור. ייתכן אף כי בוזגלו יוסט לעמדת החוד, ואז שבחון יהיה בהרכב על חשבונו של מאיוקה. על פי התרגול הטקטי נראה כי ג'ונתן אסוס יהיה זה שייפתח בקישור האחורי במקומו של ליאור ז'אן, שגם הורחק נגד סכנין. המגן אורי שטרית, שפצוע במפשעה ולא התאמן במהלך השבוע, לא נכלל בסגל.

בסיום האימון אסף נמני את כל השחקנים לשיחה ובין השאר אמר: "הוכחתם במשחקים האחרונים שאתם משחקים טוב, תביאו את אותה מחויבות ויכולת גם למשחק נגד חיפה. תזכרו שאנחנו לא בלחץ. שחקו כדורגל יפה ונסו לנצל את העובדה שמי שבלחץ זאת חיפה".

באמצע השבוע קיוו בהנהלת מכבי תל אביב, כי לאחר שני הניצחונות הרצופים של הקבוצה האוהדים יזנקו על הכרטיסים, אבל נראה שהקהל נותר די אדיש. עד כה רק כ-1,200 כרטיסים נמכרו לאוהדים הצהובים, לעומת אוהדי מכבי חיפה שרכשו כ-1,500 כרטיסים. בסופו של דבר שער 7, שבתחילה היה אמור להיות מאוכלס על ידי אוהדי מכבי, יופשר עבור הקהל החיפאי.

קבוצת לוקרן הבלגית פנתה באופן רשמי למכבי וביקשה לשריין עבור סקאוט הקבוצה כרטיס למשחק הערב. בבקשה נכתב כי הסקאוט מגיע על מנת לעקוב אחרי דולי ג'ונסון ויובל שפונגין. הליברי צפוי לפתוח על הספסל, בעוד שפונגין צפוי לפתוח בהרכב.

הרכב משוער מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', אבי יחיאל, שרן ייני, ג'ונתן אסוס, משה מישאלוב, חיים מגרלשווילי, גיז'רמו ישראלביץ', מאור בוזגלו, עמנואל מאיוקה (יוסי שבחון).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully