וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נמני: "זה ניצחון הרואי"

מאמן מכבי ת”א החמיא לשחקניו, טען כי "רמת השיפוט לא מתאימה”, ועלול להיות מורחק ל-3 משחקים. גורם בסכנין: ”אוקוצ’ה מחבל בנו”

אחד המשחקים המוזרים והדרמטיים התרחשו היום (שבת) במסגרת המחזור ה-26 בליגת העל. מכבי תל אביב גברה על בני סכנין 0:3, כאשר מן הדקה ה-53 היא הייתה בתשעה שחקנים. הצהובים עלו ליתרון משער של משה מישאלוב בדקה ה-33. דקה לסיום המחצית הורחק סקוט סילי ממכבי, כאשר תשע דקות בתוך המחצית השנייה ליאור ז'אן ראה אדום. גם המאמן אבי נמני נשלח ליציע בהפסקת המשחק, לאחר שמחה על ההחלטה של חכמון בעניינו של סילי.

סכנין תקפה כל המחצית השנייה במטרה למצוא את שער השוויון, אבל כל הניסיונות שלה עלו בתוהו. מכבי התגוננה בצורה טובה מאוד, וארבע דקות לסיום היא הוציאה לסכנין את כל הרוח מהמפרשים, אחרי שדולי ג'ונסון כבש את השני. מישאלוב כבש את שערו השני במשחק בבעיטה חופשית בתוך הרחבה של סכנין, והצהובים מסיימים עם 0:3 ענק.

נמני: "השחקנים הראו שיש להם אופי"

אבי נמני היה גאה מאוד בשחקניו בסיום המשחק: "זה דבר שיכול לקרות פעם בהרבה זמן, לנצח בתוצאה כזאת עם תשעה שחקנים. מגיע קרדיט גדול לשחקנים, שנתנו מאמץ גדול והראו שיש להם אופי. נקווה שזה ייתן לנו תנופה לקראת המשך הליגה".

נמני נשאל למה רק עכשיו הקבוצה שלו נזכרת להציג יכולת חיובית, ואמר: "לוקח זמן לשחקנים להתחבר, וגם עכשיו אני לא בשיאנו, אבל היום קרה פה ניצחון הרואי, ומגיע כל הכבוד לשחקנים".

בהמשך התלונן המאמן על השיפוט: "אי אפשר להתעלם מהשיפוט היום, וזה קורה לנו כל השנה. אני ממש לא יודע למה הורחקתי. השופט מנסה לעשות את המקסימום, אבל זה ממש לא מספיק. הרמה של השיפוט וכל הבלגן מסביב - זה לא מתאים למכבי תל אביב, זה לא מתאים לליגה הזאת, זה לא מתאים להתאחדות לכדורגל שמנסה לעשות דברים חיוביים".

נמני הורחק במחצית המשחק בעקבות דברים שאמר לצוות השופטים, זאת לאחר שנראה צועק: "אפס, אין לך מושג", לעברו של השופט הרביעי. חכמון כנראה יציין שנמני אמר לו "אתה אפס", בדרך לחדר ההלבשה. עדיין לא ברור מתי יועמד נמני לדין, שכן בדרך כלל הדיונים ביום רביעי, והשבוע חל החג השני של פסח.

נגד המאמן עומד עונש הרחקה על תנאי לשלושה משחקים והוא עשוי להיות מופעל. כזכור, רק לפני זמן לא רב, נמני היה אמור לעמוד לדין, בעקבות דברים שאמר במהלך ההפסד בדרבי 3:1 להפועל, אבל המאמן שלח מכתב התנצלות לתובע ההתאחדות, שלום אבן עזרא, שהחליט למחול לו ולא להעמידו לדין.

בסכנין זועמים על הזרים, אוקוצ'ה ופטי

"בדקות שמכבי שיחקו עם תשעה שחקנים הגענו להרבה מאוד הזדמנויות, אבל לא ניצלנו אותן", אמר מאוכזב בסיום מאמן בני סכנין ערן קוליק. "פתאום ההגנה החליטה שהיא רוצה להציל את המולדת, ועם שתי שגיאות קשות אפשרנו להם להבקיע".

"הגענו בקלות לרחבה, אבל לא עשינו עם זה כלום", הוסיף קוליק, "במחצית הראשונה הנעת הכדור שלנו הייתה לא מספיק טובה מול הבלמים הגבוהים שלהם, במחצית השנייה כבר הנענו טוב יותר את הכדור, אבל בסופו של דבר חוסר האחריות שלנו וההחלטות הפזיזות גרמו לכך שלא יכולנו לחזור למשחק. המשחק הזה קלקל לנו את המאזן ואת המומנטום, ונהיה חייבים להשתפר כדי לנצח את המשחק החשוב הבא מול קרית שמונה".

בצוות המקצועי זעמו על השחקנים. בכוונתו של קוליק, שלא דיבר עם שחקניו בסיום המשחק, לערוך שינויים רבים בהרכב הקבוצה במחזור שייערך בשבוע הבא במשחק הקבוצה נגד קרית שמונה. קוליק ביטל לשחקניו את יום החופש שהיה מתוכנן להם ביום ראשון.

קוליק כרגע מתלבט מה לעשות עם צמד הזרים של הקבוצה, החלוץ אובודו אוקוצ'ה והבלם יא יא פטי. ככל הנראה המאמן יקנוס או ישעה או אוקוצ'ה, שלטענת גורמים בסכנין "מחבל בקבוצה". לעומתו, פטי, שעשה טעות קריטיות בשני השערים האחרונים שספגה סכנין, יפגע כנראה רק מקצועית וירד לספסל. מי שאמור להחליפו במרכז ההגנה הוא חיים בנון.

"יש ימים כאלה בכדורגל ששום דבר לא הולך", אמר קשר הקבוצה עבאס סואן. "אין לי הסבר למה שקרה לנו היום, אבל זה לא הזמן להאשמות. מחכים לנו עוד מאבקים קשים בתחתית, ואני מקווה שנדע להתאושש ולשכוח את המשחק הזה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully