וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "שמחים, לא משנה התוצאה והיכולת"

24.1.2009 / 19:15

מנג’ר מכבי ת”א נשם לרווחה בעקבות ניצחון ראשון אחרי שבעה מחזורים. שניידר: "זה סימן חיובי, אך מוקדם לחגוג". סמסון גודווין צפוי לחתום

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

גם יכולת לא טובה הספיקה למכבי תל אביב לנצח הערב (שבת) 0:1 את הכח עמידר רמת גן ולרשום ניצחון ראשון אחרי שבעה מחזורים רצופים.

השחקנים של אבי נמני ניצלו את חומר השחקנים הבינוני ומטה של הכח ולמרות שהציגו יכולת חלשה ובשום פנים לא היו טובים יותר מיריביהם, בעיטה חופשית של מאור בוזגלו בדקה ה-60 סידרה לאורחים את שלוש הנקודות.

הקשר האחורי הניגרי סמסון גודווין, 25, שחקנה של קרפטי לבוב האוקראינית, נחת היום בישראל וצפוי להצטרף למכבי ביממה הקרובה. גודווין לא הגיע בשביל להיבחן והוא צפוי לחתום על חוזהו בקבוצה כנראה ביממה הקרובה. החלוץ הבוליביאני אדוארדו פיירו נחת בישראל במהלך סוף השבוע ויחל מחר בשבוע מבחנים בקבוצה.

נמני: "יגיע חלוץ זר, בוודאות"

"אחרי ניצחון אנחנו תמיד שמחים, לא משנה באיזו תוצאה ובאיזו יכולת. באופן טבעי אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון השתחרר לחץ", אמר מנג'ר מכבי תל אביב, אבי נמני, בתום המשחק, "היו לנו מעט מאוד שחקנים והלבשנו שחקני נוער. אני מקווה שנביא לפחות עוד שני שחקנים ושהפצועים יחזרו וביחד עם מגרלשווילי שחוזר לכושר, ניראה טוב".

על השחקנים שיגיעו אמר נמני: "חלוץ יגיע, בוודאות. אחד אם לא שנייים. יגיע חלוץ זר וגם קשר אחורי. אם הזרים שאנחנו מביאים יתאקלמו מהר יהיה לנו יותר קל לשדרג את היכולת ואני מקווה שזה מה שיקרה".

הבעלים אלכס שניידר שלח אחרי המשחק הודעה לשחקנים בזו הלשון: "הניצחון הוא סימן חיובי, אולם מוקדם מדי לשמוח. על הקבוצה לשחק אגרסיבי ועם מוטיבציה במשך כל 90 הדקות. אני בטוח שאם כך יהיה במשחקים הבאים, התוצאות יהיו בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully