וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "אני מרוצה, אבל מאוכזב"

מנג'ר מכבי תל אביב לא הצליח לפענח מה הוא חש אחרי ה-0:0 מול בית"ר. "זה המשחק הכי טוב שלנו העונה". בוזגלו: "אנחנו קבוצת תחתית". ייתכן וקמנאן יועמד לדין משמעתי. עטר: "אמשיך לעשות שינויים". בנאדו: "התפקיד שלי זה לא לעשות חושבים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים סיימו הערב (שבת) את משחקן ב-0:0 מאכזב בפעם השנייה העונה, במסגרת המחזור ה-13 בליגה. הקבוצה של אבי נמני עמדה ושיחקה טוב, אבל היא חסרה מאוד רגל מסיימת ולא הצליחה לכבוש, למרות שהגיעה למצבים רבים. היכולת אולי מעודדת, בטח לאור משחקיה הקודמים של מכבי, אבל הקבוצה מדורגת כעת תשיעית, רק שתי נקודות מהמקום ה-11 המוביל למבחנים.

בית"ר, מנגד, נראתה הרבה פחות טוב. הדאבליסטית הייתה כבויה כמעט כל המשחק, ורק לקראת הסיום התעוררה, הרבה בזכות כניסתו של מיכאל זנדברג. אבל זה היה מעט מדי, מאוחר מדי. בית"ר, גם היא, יותר קרובה לתחתית (חמש נקודות מסכנין) מאשר לפסגה (10 נקודות ממכבי חיפה).

למרות האכזבה מתוצאת התיקו מול בית"ר הביעו הערב ראשי המועדון את שביעות רצונם מהאווירה הנפלאה באצטדיון וכן מהעובדה שבלומפילד היה כמעט מלא ונכחו בו כ-14,500 צופים. לפני המשחק נותרו כ-600 אוהדי בית"ר מחוץ למגרש לאחר שהכרטיסים לשערים 4-5 אזלו. במכבי הסכימו לבקשת המשטרה לאפשר ל-100 מאוהדי בית"ר לרכוש כרטיס לשער 6 והם נכנסו למגרש דקות אחדות לקראת פתיחת המשחק.

נמני: "אני לא מפחד לשלב שחקנים צעירים"

"אני מאוד מאוכזב", הצהיר בתחילה מנג'ר מכבי תל אביב אבי נמני בסיום המשחק, אבל לאחר מכן תיקן עצמו ואמר: "אני מרוצה, אבל מאוכזב. זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה, בטח מול יריב שעל הנייר יותר טוב מאיתנו. נתנו משחק טוב עד הדקה ה-65 בערך אז נגמר לחלק מהשחקנים האוויר.

"עובדתית אנחנו במקום נמוך, אבל יש לנו דרך ונגיע לאיפה שאנחנו רוצים בחודש מאי", הוסיף נמני. "נשחק יותר טוב מדי שבת ואנחנו עם הפנים קדימה, אנחנו די אופטימיים. אנחנו עושים את המקסימום להביא את השחקנים מה שיותר מוכנים למשחקים.

"אמשיך לשלב שחקנים צעירים ואני לא מפחד לשתף שחקנים צעירים שהם כישרוניים, צריך לתת להם לרוץ ולהאמין בהם גם אם נשלם על זה מחיר של חוסר ניסיון, אני מוכן לספוג את זה, הם עוד יחזירו לנו. יש שחקנים שהיו מאוד טובים היום ונתנו לי חומר למחשבה - הם ימשיכו לקבל קרדיט", חתם נמני.

במכבי לא אהבו את התנהגותו של החלוץ יאניק קמנאן, שהוחלף בדקה ה-63 וירד בזעם לספסל. נמני הורה לקמנאן לרדת לחדר ההלבשה ואחרי המשחק אמרו במכבי כי החלוץ יועמד כנראה לוועדת משמעת פנימית עוד השבוע.

נמני התייחס לחלוץ הצרפתי שירד עצבני כשהוחלף ואמר: "הוא התעצבן כמו שכל שחקן מתעצבן, לא נגיב על זה עכשיו אבל נתייחס לזה באמצע השבוע. חשבתי שעדיף היה לשלוח אותו לחדר ההלבשה שיירגע. אף אחד לא אוהב להיות מוחלף, אבל צריך לדעת לשלוט בעצבים. אני לא יודע להגיד כרגע איך זה יתבטא בהמשך, לגבי שינויים נראה בינואר".

בוזגלו: "יש שקט תעשייתי סביבי"

השחקן הכי טוב על המגרש, מאור בוזגלו, אמר בסיום: "שלטנו לכל אורך המשחק. היינו יותר טובים מבית"ר. זה היה המשחק הכי טוב שלנו מתחילת העונה. אני בטוח ומאמין שבזכות כולם - הנהלה, שחקנים ואוהדים - נגיע להישגים. אנחנו כרגע קבוצת תחתית לכל דבר, אבל הפנים שלנו קדימה. כל מי שלובש את החולצה של מכבי תל אביב מחויב ואנחנו צריכים להביא את התוצאות.

"התחושה היא טובה ולא טובה", הוסיף בוזגלו. "לא טובה, כי לא ניצחנו במשחק הזה שהיה צריך להיגמר בשלוש או ארבע אפס לנו. אנחנו אופטימיים וצריך להמשיך את הדרך. השחקנים יודעים את המעמד שלהם בקבוצה". באשר למצבה הקשה של הקבוצה בטבלה אמר הקשר: "אני יכול להגיד שאם היינו משחקים ככה מתחילת העונה אז היינו בצמרת אבל עכשיו אנחנו קבוצת תחתית לכל דבר וצריך לבוא מלמטה עם הפנים קדימה".

בוזגלו אף התייחס לציפיות הגבוהות ממנו ולחיצי הביקורות שנשלחו לעברו מאז הגיע למכבי: "אני חושב שבזמן האחרון יש מסביבי שקט תעשייתי. יש הרבה ציפיות, אבל אני אצליח להתמודד איתן. יש שינוי לטובה במשחק שלי תחת נמני, אבל אני רוצה פחות להתמקד בשינוי שלי, כל הקבוצה שיחקה טוב היום".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

עטר: "הרעיון הוא להביא שינוי לקבוצה"

ראובן עטר, מאמן בית"ר ירושלים, אמר בסיום המשחק: "אני לא חושב שהדברים שאני ויושב הראש איציק קורנפיין אמרנו במהלך השבוע פגעו בשחקנים, כי גם לפני זה הפסדנו ולא נראנו טוב. אנחנו סובלים מחוסר ביטחון כתוצאה מהיכולת שלנו בזמן האחרון ואנחנו צריכים לעבוד על זה. אין יותר מדי מה לעשות חוץ מזה. מי שמבין בכדורגל יודע שדברים כאלה קורים גם לקבוצות הגדולות ביותר".

עטר התייחס לכך שהוא עדיין מנסה למצוא את הנוסחה הנכונה לקבוצה: "אני אמשיך לעשות שינויים עד שאמצא את ההרכב הנכון ביותר. יש לי כבר בראש מספר אפשרויות לינואר, אבל שום דבר עדיין לא סגור. על כל שחקן שיעזוב נרצה להביא שחקן אחר, כך שזה מעט מסובך. הרעיון הוא להביא שינוי לקבוצה".

הבלם אריק בנאדו: "אני חושב שהייתה לנו מחצית ראשונה נוראית, בחצי השני נראנו קצת יותר טוב והראנו ניצוצות של כדורגל. זו עדיין לא בית"ר שאנחנו רוצים לראות. רצינו לעשות תוצאה טובה ולנצח כך שאנחנו מאוכזבים, אבל כשאתה מראה יכולת טובה כל כך מעט זמן במשחק שלם, אתה לא יכול לנצח. מי שצריך לעשות את החושבים בבית"ר יעשה. זה לא התפקיד שלי, אבל גם שחקנים מנוסים יכולים לסבול מחוסר ביטחון וראינו שזה קורה בכל העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully