וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-בית"ר ירושלים: משנים הרכב, לאן ילך המזל?

ראובן עטר יודיע לשחקני בית"ר על ההרכב הפותח לקראת המשחק, שמעון גרשון צפוי לחזור להגנה. נמני צפוי לספסל את ז'אן

שחקני בית"ר, כמו יתר מדינת ישראל, שמעו לאחר התיקו המאופס מול סכנין בשני על כוונותיו של ראובן עטר לערוך שינויים בהרכב. הם חשבו שלאחר האימון המסכם ידעו כבר מה השינויים, אלא שעטר החליט שלא לתרגל הרכב ורק בשבת, באסיפה שלפני המשחק החשוב מול מכבי תל אביב (19:30, ספורט 1), יפרסם את ההרכב שיפתח.

פרט לתומר בן יוסף ודוד אמסלם, לרשותו של ראובן עטר עומד סגל מלא לבחור ממנו. את אמסלם יחליף שמעון גרשון, כשככל הנראה גם עידן טל יחזור להרכב על חשבונו שלב דרק בואטנג. יואב זיו יהיה כשיר, ועשוי לפתוח בקישור במקומו של מיכאל זנדברג, כשאלירן דנין ימשיך בעמדת המגן השמאלי.

ההחלטה של עטר הביאה את השחקנים לדריכות גבוהה במיוחד, גבוהה אפילו יותר מלפני משחק רגיל מול מכבי תל אביב. השחקנים הצעירים בקבוצה מרגישים כי ככל הנראה יקבלו הזדמנות, בין אם בהרכב או כמחליפים. שמואל קוזוקין עשוי לפתוח בעמדת המגן הימני, כשעידן ורד יהיה ב-18.

"אני לא חושב שמישהו כאן מסתכל על מכבי נתניה או מכבי חיפה", הודה משה אוחיון באתר הרשמי של בית"ר. "אנחנו קודם מסתכלים על עצמנו ועל איך לעשות את העובדה שלנו, אחרי זה נסתכל על החלק העליון. המטרה שלנו היא לקחת את הנקודות ואחרי שהם יגיעו נדבר על אליפות, כרגע זה מוקדם. אותנו לא מעניין איזה מכבי תל אביב נראה, אנחנו מסתכלים על עצמנו ותלויים אך ורק בנו. המטרה שלנו היא לנצח".

קאמאנן ומאיוקה בהרכב מכבי, ז'אן עשוי לרדת לספסל

שחקני מכבי תל אביב סיימו הבוקר את ההכנות לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים. כ-12,500 צופים כבר הבטיחו את מקומם במשחק ובהנהלת המועדון אומרים כי למרות התחזיות הקודרות האצטדיון צפוי להיות כמעט מלא.


שבוע לא קל עבר על מכבי תל אביב אחרי ההפסד לבני יהודה במחזור שעבר, אסיפת הנזיפה של היושב ראש אביב בושינסקי וכן הדברים שאמר הבוס אלכס שניידר בראיונות שונים בכלי התקשורת, לא הוסיפו שקט למערכת הלחוצה בקרית שלום. בצוות המקצועי ניסו השבוע לייצב את השורות ולהתמקד רבות במשחק ההגנה של כל שחקני הקבוצה. בשני האימונים האחרונים של השבוע התעכבו המנג'ר אבי נמני והמאמן מרקו בלבול במיוחד על סגירות נכונות בחוליה האחורית וכן צמצום שטחים בין שחקנים במרכז המגרש.


מכבי לא ניצחה משחק ליגה בבלומפילד מאז המחזור הראשון בו גברה 1:2 על בני יהודה. גם המנג'ר אבי נמני מודע לחשיבות ההצלחה במשחקי הבית ואמר לקראת המשחק: "נצטרך להחזיר את בלומפילד להיות המבצר שלנו, עושים את זה רק בתוצאות על המגרש. בלומפילד יחזור להיות המבצר שלנו, זה אולי ייקח טיפה זמן אבל זה יקרה וגם השחקנים מבינים את זה."


נמני ניסה לתרגל מספר הרכבים לקראת ההתמודדות הקריטית מול הדאבליסטית ועל פי התרגול האחרון נראה שליאור ז'אן צפוי לשלם את מחיר הכשלונות האחרונים ולרדת לספסל. נמני ובלבול תירגלו את דור מלול ושרן ייני בעמדות המגנים כאשר משה מישאלוב תופקד בעמדת הבלם לצידו של אבי יחיאל. ייתכן ובסופו של דבר יחליט נמני לתת אשראי נוסף לז'אן וזה יהיה על חשבונו של ג'ונתן אסוס בקישור. אם ז'אן אכן יסופסל אז בקישור האחורי צפויים לפתוח דולי ג'ונסון וג'ונתן אסוס, כאשר גיז'רמו ישראלביץ' שלא נמצא בכושר טוב לאחרונה, ימשיך לקבל קרדיט בחולית הקישור לצידם של מאור בוזגלו ויאניק קאמאנן שחוזר להרכב הפותח. החלוץ הזמבי הצעיר עמנואל מאיוקה שהציג משחק טוב ואף כבש שער בהפסד מול הזהובים יפתח שוב בחוד ההתקפה. הקשר יוסי שבחון יחזור לסגל ויפתח על הספסל. מי שימשיך להעדר הם החלוץ המורחק איליה יבוריאן וכן דן רומן הפצוע.


הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', דור מלול, אבי יחיאל, משה מישאלוב, שרן ייני, ג'ונתן אסוס, דולי ג'ונסון, גיז'רמו ישראלביץ', מאור בוזגלו, יאניק קאמאנן, עמנואל מאיוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully