וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש דברים שגם נמני לא יכול לעשות

3.12.2008 / 21:18

מכבי ת"א מחכה לבית"ר, 10,000 איש כבר הבטיחו את מקומם, ושחקן בקבוצה תוהה: "למה לא מעלים את רמת המחויבות כשנמני על הקווים?"

"במשחק מול בית"ר השחקנים צריכים לעלות למגרש ולהתאבד עליו 90 דקות עד שהשופט ישרוק לסיום", כך אמר הערב (רביעי) שחקן בכיר במכבי תל אביב לקראת המשחק מל בית"ר ירושלים בשבת בבלומפילד. "אנחנו עובדים קשה והאימונים מתנהלים בקצב גבוה מאוד, אבל הגיע הזמן שנביא את זה גם למגרש בשבת. אנחנו השחקנים אשמים לא פחות מכל אחד אחר במצב של הקבוצה, יש הרבה בעיות מקצועיות אבל הבעיה הכי גדולה היא הלב והנשמה.

"אנחנו חייבים להתלכד עכשיו כולם יחד ולהבין את המצב, אחרת יהיה מאוחר מדי. קשה לנו להסתכל לאוהדים בעיניים אחרי כל המשחקים האחרונים. היה ברור שאחרי החלפת המאמן כל החצים יופנו אל השחקנים ובצדק. לא ברור איך יש שחקנים שרואים את אבי נמני על הקווים ולא מעלים את רמת המחויבות שלהם כלפיו וכלפי הקבוצה וכמובן כלפי האוהדים", הוסיף השחקן, "יש בעיה מנטלית מאוד קשה בקבוצה, סף השבירה מאוד נמוך ושחקנים מורידים את הראש אחרי ספיגת שער ומאבדים לגמרי את הביטחון, זה פשוט לא נורמלי. את המשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים צריך לנצח בכל מחיר ולא חשובה הדרך. 0:1 קטן יחזיר לנו את הביטחון ויוכל להוציא אותנו לדרך חדשה".

ההנהלה בעד האוהדים

הערב המשיכו שחקניו של נמני בהכנות לקראת ההתמודדות מול הדאבליסטית בשבת. הקשר גיז'רמו ישראלביץ' סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי והוא בספק למשחק. מי שצפויים לחזור להרכב הפותח הם הצעיר דור מלול, שיפתח בעמדת המגן הימני, וכן החלוץ יאניק קאמאנן, שיפתח ככל הנראה לצדו של עמנואל מאיוקה בחוד. ג'ונתן אסוס, שאכזב מאוד במשחק מול בני יהודה, יירד לספסל. הקשר יוסי שבחון החלים לחלוטין מהפציעה בראשו ולראשונה זה שבעה שבועות הוא ייכלל בסגל של הצהובים למשחק. בשלב זה נראה כי שבחון יפתח את המשחק על הספסל, למרות שגורמים בקבוצה אמרו השבוע כי הוא כשיר לחלוטין ויכול בלי בעיה לשחק 90 דקות כבר בשבת.

כעשרת אלפים איש כבר הבטיחו את מקומם בבלומפילד בשבת. למרות שמכירת הכרטיסים מתנהלת בעצלתיים נראה כי בסופו של דבר יהיו בבלומפילד כ-13 אלף צופים. בכיר בהנהלת המועדון אמר הערב לוואלה! ספורט: "צריך לזכור שקיבלנו החלטה מודעת מראש שלאור העובדה שהתחייבנו לשמור על שער 7 לטובת אוהדי מכבי בלבד, ידענו שנספוג הפסד כלכלי של כרבע מיליון שקל. זו החלטה מודעת שהתקבלה בהנהלת המועדון, אבל המחוייבות שלנו לקהל שלנו חשובה הרבה יותר. האוהדים ביקשו שנקצה לאוהדי בית"ר כמות זהה למה שהם קיבלו בטדי ובקשתם התקבלה. בסופו של דבר מה שחשוב כרגע הוא הצלחת הקבוצה ושננצח בשבת. אנחנו משוכנעים שבבלומפילד יהיה בסופו של דבר מספר האוהדים הגבוה ביותר במחזור הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully