וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - מכבי ת"א: הסמל יוצא לדרך

אבי נמני יעלה בהרכב התקפי מול הפועל פ"ת בבכורה שלו כמאמן הצהובים. כ-4,000 אוהדים ילוו את הקבוצה לאורווה. בנאיני יחליף את אבוחצירה

שחקני מכבי תל אביב סיימו הבוקר את ההכנות לקראת משחק החוץ מול הפועל פתח תקוה בשבת. אחרי פסטיבל מינויו של אבי נמני למאמן ולאחר שבתחילת השבוע פוטר המאמן רן בן שמעון, הגיע תורם של השחקנים להוכיח את יכולתם על הדשא ואם הצהובים עוד חושבים להציל משהו מהעונה הזו הם יצטרכו לקחת את שלוש הנקודות במשחק בשבת. כ-4,000 אוהדים צהובים צפויים ללוות את הקבוצה למשחק.

על פי המערך שתרגלו נמני ובלבול במשך השבוע, נראה שהצמד מהמר על הרכב התקפי. ליאור ז'אן ואבי יחיאל ימשיכו לשתף פעולה במרכז ההגנה, כאשר דור מלול הצעיר ימלא את מקומו של שפונגין הפצוע ושרן ייני יתופקד כמגן שמאלי. הקפטן משה מישאלוב, חוזר להרכב, הפעם כקשר אחורי בודד כאשר לפי התרגול הטקטי יוסט דולי ג'ונסון לעמדה קדמית יותר במרכז הקישור. ג'ונתן אסוס ימשיך לחכות להזדמנות מהספסל וגם רודי חדד לא יפתח בהרכב. נמני ובלבול תרגלו במהלך השבוע את איליה יבוריאן בחוד ההתקפה כאשר יאניק קאמאנן ומאור בוזגלו יגיעו מהאגפים לכיוון הרחבה ויסייעו לו בהתקפה.

"אנחנו עם הפנים קדימה והשחקנים מתאמנים מצוין ונותנים את כל מה שיש להם. אנחנו מאמינים בהם ויודעים שבסוף הם יתנו את התפוקה. עם קצת יותר ביטחון וגם טיפת מזל, הבעיות שלנו יפתרו", אמר בלבול לקראת המשחק.

גם מאור בוזגלו מודע לאחריות שיש כעת על כתפי השחקנים: "אנחנו יוצאים לדרך חדשה וזה מה שחשוב כרגע. אבי נמני הוא המאמן לכל דבר ואנחנו יודעים שממכבי יש הרבה מאוד ציפיות. מה שחשוב מבחינתנו זה לשים מאחור את התקופה הקשה ולממש את הציפיות האלה. אני מקווה שנתחיל לקחת נקודות כבר במשחק הקרוב, שהוא מאוד משמעותי עבורנו".

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', דור מלול, אבי יחיאל, ליאור ז'אן, שרן ייני, משה מישאלוב, דולי ג'ונסון, גיז'רמו ישראלביץ', מאור בוזגלו, יאניק קאמאנן, איליה יבוריאן

פ"ת: הקהל יתבקש לעודד את רון

הפועל פתח תקוה ערכה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב, כשהנושא המרכזי עליו דיברו בקבוצה הוא שיתופו של החלוץ עומרי רון. החלוץ, שזכה למטר של קללות מהאוהדים משום שהגיע ממכבי תל אביב וספג משחק בית, ייכלל בסגל אך לא נראה שיפתח. בפתח תקוה שלחו בימים האחרונים מסר לקהל לעודד את השחקן. "דווקא מול האקסית זה חשוב לו", הסבירו בקבוצה. ההרחקה של שמעון אבוחצירא, גיוסם לצה"ל של ארמון בן נעים ושחר בלילטי, יצרה חוסר בשחקנים בחלק ההתקפי. למזלם של אלי מחפוד וזאב זלצר, רון ועמנואל בנאיני התאוששו מפציעה. האחרון צפוי לפתוח בהרכב.

אצטדיון האורווה צפוי להיות מלא במשחק מחר. אתמול החליטה הנהלת פתח תקוה להקצות 1500 כרטיסים נוספים לאוהדי מכבי תל אביב, לאחר שהתברר שאוהדי הפועל פתח תקוה לא ימלאו את האצטדיון לבדם. אוהדי מכבי יישבו ביציע המזרחי ובכך תיווצר חציצה בין המחנות. המאמן, אלי מחפוד: "אני חושב שהמשחק מחר הוא מול קבוצה קשה מאוד. מכבי תל אביב זאת קבוצה טובה עם חומר שחקנים מצוין. יהיה משחק ער, מעניין. לשתי הקבוצות שחקנים טובים ברמה האישית. נקווה לנצח". על עומרי רון אמר המאמן: "הקהל צריך לעודד כל שחקן שעולה למגרש ולובש את החולצה שלו, וכך גם את עומרי רון. התפקיד של הקהל הוא לדחוף את כל הקבוצה. אני מקווה שזה מה שיקרה".

הרכב משוער: שביט אלימלך; אורי אוזן, סטיבן אופיי, גל כהן, אבי ריקן; אייל שן, יוסי רוזן, קוני דג'קארידג'ה, ג'וניור ויסה; פטי נימבה, עמנואל בנאיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully