וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה הורחק ל-4 משחקים

עונש כבד לשוער הפועל ת"א אחרי המהלומה ששלח לפרצופו של הודזיץ'. האדומים בהלם: "ההחלטה חסרת כל היגיון". משחק בית ללא קהל לנתניה

שוער הפועל תל אביב, וינסנט אניימה, ספג היום (רביעי) עונש כבד מוועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל. שוערה המצטיין של הקבוצה הורחק לארבעה משחקים בפועל בעקבות המהלומה שהטיח בפני שחקנה של בני יהודה, סלבר הודזיץ', במהלך המשחק בין הקבוצות בשבת האחרונה. מהנהלת הקבוצה נמסר: "אנחנו בהלם, ההחלטה חסרת כל היגיון, נלמד אותה לעומק ונחליט על דרכי התגובה של המועדון להחלטה".

מאמן הקבוצה גיא לוזון התייחס בכעס רב לעונש שספג השוער הראשון שלו ואמר בתום הדיון: "ההחלטה קשה, אין ספק שאניימה עשה מעשה שראוי לגינוי, אבל לא יכול להיות שאלבארז מבית"ר ירושלים נתן שני בוקסים לדגו ולאסולין ולא הורחק ממשחק אחד, זה נראה מוזר. הכעס שלי הוא על העונש".

ההתאחדות הודיעה בתגובה לדבריו של לוזון: "מוטב שהפועל תל אביב תביט על המעשה שעשה שחקנה וכן על דברי ההתנצלות והחרטה שאמר השחקן בבית הדין. דבריו של השחקן מעידים בעצמם על חומרת העבירה שעשה. גם בעונה שעברה ספג ניר דוידוביץ' עונש הרחקה לארבעה משחקים בפועל ושישה על תנאי, פטי נימבה הורחק מעשרה משחקים, כך שיחסית למקרי עבר העונש לא תלוש מהמציאות".

משחק בית ללא קהל למכבי נתניה

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל גזר הערב על מכבי נתניה עונש של משחק בית ללא קהל וקנס של 10,000 שקלים. זאת בעקבות אירועי המשחק מול בני סכנין במחזור האחרון, במהלכו זרקו אוהדי נתניה חפצים למגרש וביניהם חלק מגדר ברזל לכיוונו של מאמן בני סכנין אלישע לוי. למזלה של נתניה, היא תרצה את העונש במשחק גביע הטוטו מול מ.ס אשדוד, שיתקיים בתחילת השבוע הבא.

דדי בן דיין ממכבי נתניה ויא יא פטי מבני סכנין ספגו עונש הרחקה משני משחקים כל אחד, בעקבות הקטטה ביניהם באותו המשחק. בית הדין דחה את טענותיהם של השניים, שהיה מדובר בסך הכל במאבק על תפיסת מקום.

יו"ר בני סכנין מאזן גנאים אמר בתגובה לעונש ההרחקה של פטי ובן דיין: "חבל מאוד, זה עונש כבד לשני השחקנים. לדעתי שניהם דחפו אחד את השני לפי המותר בחוק. דחיפות מן הסוג הזה קורות עשר פעמים בכל משחק, אבל כנראה שרצו לתת עונש למען יראו ויראו וללמד את כל הליגה לקח על חשבון נתניה וסכנין. מבחינת סכנין, במשחק הכי קשה והכוונה היא למשחק הבית מול בית"ר ירושלים בעוד שבוע וחצי, הורחק השחקן הכי משמעותי, אבל כקבוצה עם סגל של 20 שחקנים נצטרך להסתדר גם בלעדיו".

אריק רחמיאן מוסיף כי במכבי נתניה קיבלו את העונש ברגשות מעורבים. גורם בקבוצה אמר: "חסרונו של דדי בן דיין בשני המשחקים הקרובים מלו אשדוד הוא קריטי". את מקומו של דדי בן דיין צפוי לתפוס לראשונה טל מעבי, שהצטרף בקיץ לקבוצה. ראשי הקבוצה ניסו לשכנע את הדיין מני סלע שיקל בעונש בשל העובדה שאוהדי מכבי נתניה, לאורך שנים, לא היו מעורבים במקרי אלימות. הדיין השיב שהעונש אינו תלוי בו והוא רק פועל לפי תקנות אופ"א.

* יושב הראש של הפועל ירושלים, ויקטור יונה, ספג את העונש הכבד ביותר של היום בבית הדין. קבוצתו הועמדה לדין בעוון צ'קים שחזרו ועבירות על תקנות הבקרה התקציבית, וספגה עונש הפחתת ארבע נקודות על תנאי למשך שנתיים וקנס של אלף שקלים. ואילו יונה עצמו, שלא התייצב לדיון, הוענש בקנס של חמשת אלפים שקלים, והרחקה לתשעה חודשים ממילוי כל תפקיד במסגרת ההתאחדות לכדורגל ובכל קבוצה המשתתפת במפעלי ההתאחדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully