וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי, הושיעה נא

בהפועל ת”א מאוכזבים מפתיחת העונה ורוצים שאבוקסיס יהיה מעורב יותר באימונים. אניימה יועמד לדין, שירזי על אנסומבו: ”הוא פרא אדם"

שרון בוקוב

צילום ועריכה: דרור פיקליני

יו"ר הוועדה המקצועית של איגוד השופטים, משה אשכנזי, החליט לפנות לתובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד שלום אבן עזרא, כדי שזה יעמיד לדין את שוער הפועל תל אביב וינסנט אניימה, שהיכה את סלבר הודז'יץ' ללא כדור במשחק בין הקבוצות הערב (שבת). שופט המשחק, מאיר לוי, לא התייחס לאירוע וההעמדה לדין, אם תהיה כזו, תבוצע על סמך צילומי הטלוויזיה בלבד.

לוזון: "איבדנו את הרסן של המשחק"

והיה גם משחק הערב, בו נפרדו שתי התל אביביות בתיקו 1:1, מה שאומר ששתיהן עדיין ללא ניצחון אחרי שלושה מחזורים. הרבה עצבים ליוו את המשחק והתחילו עוד לפניו. עשרות אוהדים של הפועל תל אביב עמדו זמן ארוך בתור לקופת הכרטיסים בגלל תקלה טכנית בהדפסת הכרטיסים וחלקם אף נאלצו לרכוש כרטיסי כניסה לשער 13, בו ישבו אוהדי בני יהודה.

גיא לוזון, שעדיין לא השיג ניצחון עם קבוצתו במסגרות המקומיות, ראה את שחקניו שולטים במגרש בתחילת המשחק, אבל אחר כך פשוט דועכים. "זה מאוד מאכזב", אמר המאמן אחרי המשחק, "במחצית הראשונה שלטנו במשחק. הגענו למספיק הזדמנויות כדי להכריע אותו. אנחנו צריכים לדעת להכריע משחקים כשאנחנו שולטים במשחק. הגול שספגנו השפיע עלינו בצורה שלילית וגרם לנו לאבד את הסבלנות ואת השקט שהיה במחצית הראשונה. זה קרה לנו גם בבית"ר ירושלים וזה קרה לנו גם היום. אבל כשמשחקים טוב ולא כובשים, משלמים. לצערי שילמנו. במחצית השנייה איבדנו את הרסן של המשחק ואת השקט שלנו ולכן נראינו כמו שנראינו".

לוזון התייחס לעובדה שזוהי הפתיחה הגרועה ביותר של הפועל ת"א, ב-20 השנים האחרונות, כאשר היא נמצאת עם 2 נקודות מתוך 9 אפשריות: "פתיחת עונה לא טובה. אנחנו צריכים להרים את הראש, לעבוד קשה ולהמשיך הלאה"

שופט המשחק, מאיר לוי, התייחס לתקרית אניימה: "הייתי עם הגב למקרה כאשר הפועל תל אביב יצאה להתקפה מתפרצת ולא ראיתי מה קרה. קשה לי להתייחס לאירוע בגלל שלא ראיתי. בחדר ההלבשה שאלתי את הקוון אייל שרון אם הוא ראה משהו אבל גם הוא אמר שלא ראה כלום".

בהפועל רוצים שאבוקסיס יהיה מעורב יותר באימונים (יניב קובוביץ', "הארץ")

בהפועל תל אביב לא מסתירים את האכזבה מהפתיחה הגרועה, אבל מדגישים כי מעמדו של גיא לוזון לא נפגע. רעיון שכן עולה בימים אלה הוא הכללתו של יוסי אבוקסיס בצוות המקצועי באופן קבוע. על פי הרעיון המתגבש, אבוקסיס אמור להשתתף באימונים לצד לוזון ועוזר המאמן רפי כהן. לוזון דחה הצעה דומה בתחילת העונה, אולם כיום יש במועדון מי שחושב שנוכחותו של אבוקסיס יחד עם השחקנים יכולה להביא שינוי מנטאלי אצל השחקנים. עם זאת, בהנהלת הקבוצה הבהירו כי ללוזון שמורה הזכות להטיל וטו על הרעיון.

מי שהרבה פחות סלחניים כלפי לוזון הם אוהדי הפועל, שצעקו לו אתמול ללכת הביתה. גם לשחקנים בקבוצה היתה ביקורת על המאמן. "אנחנו קבוצה עם ההתקפה הכי טובה בליגה", אמר אתמול שחקן בקבוצה, "אבל כדי להבקיע אנחנו צריכים לשחק בשיטת משחק שתביא את היכולת הזו לידי ביטוי".

ליאור אסולין לא אהב את החילוף שלו במחצית השנייה ובירידה לספסל לא לחץ את ידו של המאמן.

שירזי: "אנסומבו פושע"

ניצן שירזי אמר אחרי המשחק: "החלק הראשון של המשחק לא היה טוב מבחינתנו, אבל החלק השני היה טוב ולמעלה מזה. בפתיחת המשחק, השחקנים שלי נתנו להפועל יותר מדי כבוד וזה גבל בכך שהם נראו כמי שחוששים מהיריב ומתבטלים בפניו. בחלק השני הם ראו שהשד לא נורא, הראו כדורגל טוב וחבל שלא תרגמנו את השליטה שלנו בכל המחצית השנייה לניצחון".

קשר בני יהודה, הרוויה קובצ'ביץ', ספג כניסה חזקה לשוק רגלו ממזואה אנסומבו, דבר שגרם לו לסובב את רגלו וכרגע יש חשש לנקע בקרסול. הקשר שנטש את המגרש, סובל מנפיחות באיזור הקרסול צפוי להיבדק מחר ע"י הצוות הרפואי של הקבוצה במטרה לאבחן את חומרת הפגיעה.

לשירזי היו טענות קשות כלפי משחקו הקשוח של אנסומבו: "הוא פושע. זה פרא אדם. בושה ששחקן כזה דורך על המגרשים במדינת ישראל. בכל משחק הוא מסמן מטרה ולא בוחל באמצעים. זה מגעיל. מישהו צריך לתת על זה את הדעת ואנחנו מכירים את זה עוד מהתקופה שהוא שיחק בבית"ר ירושלים".

על תקרית אניימה אמר מאמן בני יהודה: "לא ראיתי את מה שקרה, סיפרו לי מיד בתום המשחק, אני מכיר את אניימה לעומק וכנראה שברגע של קלות דעת הוא עשה את הדבר הזה. זה לא מאפיין אותו. הלוואי שהיינו מתברכים בעוד ספורטאים כמוהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully