וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "אם היינו מתחברים ככה קודם, היינו במקום אחר"

בהפועל ת"א חשים טעם של החמצה בעקבות ההצלחה בפלייאוף. ורמוט עשוי להיכנס למו"מ עם מכבי חיפה ובאר שבע

one

"זה צובט מאוד, כי אם הקבוצה הזו יכולנו להיות הרבה יותר", כך סיכם ישראל זגורי אמש (שבת) עוד ערב משכנע באדום עם הניצחון של הפועל תל אביב על בני סכנין. בדומה לשבועיים האחרונים, שוב הפועל תל אביב יצאה מחויכת מעוד משחק, אך גם עם טעם של החמצה: "אם הדברים היו מתחברים לנו ככה יותר מוקדם בעונה, היינו היום במקום אחר לגמרי", אמר אחד השחקנים. "הביטחון חזר כמעט לכולם ואפילו המזל גם לצדנו. לפני כמה שבועות גדיר בחיים לא מחמיץ ככה מולנו וזה הבדל כשיש לך קצת מזל או כשהכול הולך נגדך. אנחנו מקווים שלא נזכרנו מאוחר מדי והכרטיס לאירופה לא יברח לנו מהיד".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים, במרכז ברנקו איליץ'. מגד גוזני
"זה הבדל שיש לך קצת מזל או שהכול הולך נגדך"/מגד גוזני

מלבד תחושת ההחמצה בהפועל תל אביב פיזרו לא מעט מחמאות. במועדון פרגנו לעומר דמארי, ששבר על פי המועדון את שיא הכיבושים בהפועל תל אביב לשחקן בעונה בליגה. השיא הקודם היה של איתי שכטר ועמד על 22 שערים ואתמול דמארי עם כיבוש הפנדל רשם את שערו ה-23. "מגיע לעומר כל כך הוא סחב אותנו כמעט כל העונה לבד", החמיא את מחבריו לקבוצה. "אם הוא יישאר מרוכז הוא יכול לשבור עוד שיאים ולא רק את של הפועל". מלבדו, שני חבריו להתקפה גילי ורמוט וישראל זגורי קצרו לא מעט שבחים. "זה ורמוט של עונת הדאבל", טען אחד מחבריו. "כל מהלך טוב שלנו התחיל ממנו, וישראל כל משחק עושה התקדמות. אפשר לבנות עליו לעונה הבאה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני הפועל תל אביב מברכים את עומר דמארי (מרכז). מגד גוזני
עבר גם את שכטר. דמארי/מגד גוזני

למרות הדברים עדיין לא ברור עתידו של ורמוט בקבוצה והוא עשוי בחודש הבא להיכנס למשא ומתן עם מכבי חיפה והפועל באר שבע אם לאדומים לא יהיה פתרון כלכלי והקבוצה לא תירכש. העדיפות של ורמוט כמובן היא להישאר בקבוצה, אך אם לא יישאר יעדיף למצות קודם כל את המשא ומתן מול הירוקים. עוד לקראת העונה הבאה עדיין לא ברור איפה עומד רן בן שמעון והאם הוא יהיה מוכן לקצץ בשכרו על מנת להמשיך להיות מאמן הקבוצה גם בעונה הבאה. "יש לי חוזה בהפועל לעונה הבאה", אמר בן שמעון אחרי המשחק. "אין מבחנתי כרגע על מה לדבר כי אני רוצה להביא את הקבוצה לאירופה. מה שנעבור הלאה, נעבור".

בנושא אחר, הנהלת הקבוצה מעוניינת מאוד כי משחק הדרבי מול מכבי בעוד שבועיים יעבור לאצטדיון רמת גן וזאת כי הפועל עשויה לשלשל לקופת המועדון עוד מאות אלפי שקלים שיעזרו לה כלכלית. אולם כרגע לא התאחדות תסכים למעבר שכזה ולא אוהדי הקבוצה, שרוצים לראות את המשחק בבלומפילד. נכון לעכשיו בהפועל טוענים כי למרות הפרסומים, לא הייתה התדיינות עם המשטרה בעניין. בנוסף, גורמים במשטרה הכחישו שהיא לא מאשרת את בלומפילד לאירוח הדרבי מכיוון ששער חמש יהיה סגור בגין עונש. "נראה כי ההנהלה ניסתה לבחון את השטח אתמול", אמר גורם במועדון. "זה יעזור מאוד כלכלית להפועל להעביר את המשחק לשם. כרגע זה תלוי בהתאחדות שלא נראה שתאשר זאת, אך אם היא כן, אנחנו מקווים שאוהדים יבינו ויקבלו את זה".

גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב (מימין) עם ליאור לוי. מגד גוזני
מעדיף להישאר, אך הכול תלוי במצב הכלכלי. ורמוט/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully