וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "אלה ימים נוראיים". האוהדים יגיעו לסכנין

בית”ר בסכנת ירידה לאחר ההפסד לנתניה, המאמן שבור: ”השחקנים צחקו כשביקשתי נקודה”. עטר: ”נקודה לא תספיק”

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

איזו דרמה תהיה לנו במחזור הסיום של הפלייאוף התחתון בליגת העל. מכבי נתניה ניצחה הערב (שבת) 1:3 בטדי את בית"ר ירושלים, נמנעה מירידה מיידית, אך נותרה מתחת לקו האדום. לשמחתה, היא לפחות תהיה תלויה בעצמה במחזור האחרון, כשתארח את הפועל באר שבע ובכל מקרה תחלוף על פניה במקרה של ניצחון. בית"ר עמוסת הצרות עדיין לא ניצלה, והיא עם 38 נקודות (שלוש יותר מנתניה). בשבוע הבא היא תשחק אצל סכנין, ותרד אם באר שבע תפסיד בנתניה, עכו תנצח את הפועל חיפה והיא עצמה תפסיד בהפרש גבוה יותר משתיהן בדוחא.

אוהדי בית"ר, אגב, כבר הודיעו כי יגיעו לסכנין למשחק, אבל רק מחר הם יחליטו אם לעודד.

אחמד סבע, יוסי שבחון שחקני מכבי נתניה. קובי אליהו
יצרו מותחן למחזור הסיום. אחמד סבע ויוסי שבחון/קובי אליהו

"אשר יגורנו בא", סיכם אלי כהן המתוסכל ממצבה של בית"ר ירושלים. "כנראה שאנחנו לא מספיק חזקים להתמודד עם המצב. יגידו שזה תירוץ, כל מה שהיה עם הצ'צ'נים, אבל זו המציאות. ניסינו פסיכולוגים, ניסינו להחליף הרכבים, לשנות אווירה, אבל בית"ר במשבר ובלי האוהדים שלה. גם אלה שבאים מגיעים רק כדי 'ליפול' על השחקנים".

מאמן בית"ר הוסיף: "אמרתי לשחקנים שצריך נקודה כדי להישאר והם צחקו בתחילת השבוע. תראה לאן הגענו, הפסדנו לקבוצה שנלחמת על חייה ונגיע למחזור האחרון בצרות. אלה ימים נוראיים, אני לא יודע אם היו לקבוצה כאלה ימים נוראיים בעבר. בכל זאת נגיע לשבוע הבא עם אמונה להישאר בזכות עצמנו. אנחנו לא עושים חישובים, נבוא להשיג תוצאה שחשובה לנו ולא לאחרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בית"ר לא מצליחה לצאת מהמשבר. אלי כהן/קובי אליהו

ראובן עטר חגג ניצחון שני רצוף כמאמן מכבי נתניה, אבל יודע שהוא חייב אחד נוסף במחזור הנעילה: "שאר התוצאות משחקות לרעתנו, אבל אם ננצח במחזור הסיום נישאר בוודאות ואף אחד לא יודע מי תרד. זה יהיה משחק על כל הקופה. בשני המשחקים האחרונים שיחקנו שוטף, היו מהלכים יפים. עבדתי עם השחקנים שיהיו רגועים, למרות כל הלחץ מסביב. מה שקורה במחזור האחרון מתאים יותר לליגה הלאומית. אני לא זוכר מצב של שש קבוצות במחזור האחרון, מתוכן אחת תרד. תיקו לא יספיק לנו כדי להישאר".

אחמד סבע, כובש השער השלישי, סיכם: "המשחק הכי חשוב בקריירה שלי. אני מקווה שנבוא מוכנים כמו בשבועיים האחרונים. זה יהיה תלוי בנו. ידענו שבית"ר תילחם עד הסוף בטדי, אבל יש לנו חבר'ה ווינרים ואני שמח שעשינו את זה. כל הכבוד לקהל שדחף אותנו. היינו עם הגב אל הקיר, ידענו שתיקו יוריד אותנו. כל אחד שיחק גם בשביל הקריירה שלו. אני מקווה שנעשה את העבודה בשביל האוהדים ונשמח אותם בשבוע הבא".

עמרי בן הרוש ועידו לוי, שחקני מכבי נתניה המשתייכים לנבחרת הצעירה, התבשרו כי מחנה האימונים שתוכנן להיערך ביום שלישי ורביעי התבטל, וזאת מתוך התחשבות של המאמן גיא לוזון בהכנות הקבוצות המתמודדות במאבקי הליגה הן כנגד הירידה והן על המיקום.

ראובן עטר מאמן מכבי נתניה. קובי אליהו
לא זוכר סיום כזה. ראובן עטר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully