וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בולגריה יכולה לעשות לנו נזקים"

17.11.2009 / 18:24

מאמן הנבחרת הצעירה, מוטי איוניר, מקווה לא למעוד מחר (ד', 19:00, ערוץ 1). חמישה שינויים בהרכב, כיאל ימתין על הספסל

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

אחרי האכזבה העצומה מההפסד למונטנגרו, בנבחרת הצעירה של ישראל יודעים כולם שרק ניצחון בא בחשבון מבחינתם נגד בולגריה (רביעי, 19:00, ערוץ 1). הנבחרת, שמדורגת שלישית בבית ו' עם 7 נקודות, גברה כבר על הבולגרים במשחק הראשון 3:4 אך לנבחרת הבולגרית יש סיכויים לא רבים התברג באחד מהמקומות הראשונים בבית. בשורות הנבחרת הישראלית יודעים כי כל תוצאה מלבד ניצחון תגמור את חלומות ההעפלה לשלב ההצלבה בדרך ליורו.

איוניר: "אנחנו טובים יותר מהבולגרים"

מאמן הנבחרת, מוטי איוניר, היה עסוק בעיקר בניסיון להדוף את הביקורות שהופנו לעברו מאז ההפסד למונטנגרו ביום שבת. "השחקנים במצב רוח טוב, מלאי ביטחון ומרגישים בנוח. מעבר לזה, מי שספג את הביקורת זה אני ולא השחקנים. הם ממוקדים ומרוכזים במה שצריך לעשות נגד בולגריה".

איוניר, שהחמיא לא מעט לשחקנים שלו בשבועות האחרונים ודיבר על הכישרון שלהם, אמר: "לא אמרתי שהתאכזבתי מהשחקנים לרגע, אלא מהתוצאה. בארץ לא ראו את המשחק ולכן כל הביקורות בימים האחרונים תמוהות עוד יותר. זה נכון שבדרך כלל אנחנו נבחנים במבחן התוצאה ובמבחן הזה נכשלנו, אבל השחקנים השקיעו, רצו ורצו על המגרש. אם ביברס נאתכו היה על המגרש, היינו מגיעים ליותר מצבים והכישלון שלנו היה בהגעה למצבים. גם אם ניכשל נגד בולגריה, אני אגיד את אותם הדברים שאמרתי. יש לנו הרבה מאוד שחקנים מוכשרים והחוכמה שלהם צריכה להיות ללמוד להביא את היכולת שלהם ברגע האמת, וברביעי זה רגע האמת".

מאמן הנבחרת התייחס גם לסגל השחקנים שעומד לרשותו, ואמר: "כל מי שישחק אצלנו אלה שחקנים ששיחקו בעבר או במשחק הקודם, אלה לא שחקנים חדשים, להוציא את חן עזרא שעדיין לא משחק בהרכב". על היריבה, שעל הנייר נראית חלשה, הוא הוסיף: "הבולגרים מגיעים במצב שהם מחוץ לקמפיין, הם לא בתחרות להגיע להצלבה. זה מסוכן מהבחינה הזו שנבחרת שמגיעה בלי לחץ, אין לה מה להפסיד. היא יכולה לעשות לנו נזקים ומי כמו הכדורגל הישראלי יודע מה קורה נגד נבחרת שעולה בלי לחץ. מצד שני לא צריך לחשוב יותר מדי מה הבולגרים יעשו. אנחנו טובים יותר מהם, ניצחנו אותם בבולגריה ואנחנו משחקים בבית".

איוניר התייחס גם לתמונת הסיכויים, ואמר: "השחקנים לא נמצאים בלחץ. אנחנו יודעים שזה משחק גורלי עבורינו, כי אם לא ננצח, אנחנו בתיאוריה מסיימים את הסיכויים שלנו. זה בוודאי יכול לגמור אותנו מבחינת הסיכויים לא לנצח, וזה הדבר היחיד שמסתובב מעלינו כלחץ. כדורגל זה ספורט, לא יוציאו אף אחד להורג אם לא נצליח, אבל צריך לחשוב רק על ניצחון. צריך לשים את כל הדברים האחרים בצד".

נאתכו: "חלמתי להיות קפטן"

ביברס נאתכו, שמונה לפני יומיים לקפטן הנבחרת וחזר אליה אחרי שחסר לה נגד מונטנגרו, אמר: "זה לא כיף וקל להיות בבית בזמן שהנבחרת משחקת. חזרתי ואני מקווה לתרום את שלי לנבחרת, והכי חשוב שננצח". על המינוי אמר: "חלמתי להיות קפטן הנבחרת הצעירה. אני מקווה לעשות את זה על הצד הכי טוב שאפשר".

לאחר מסיבת העיתונאים ערכה הנבחרת את האימון המסכם, כאשר איוניר לא תירגל הרכב. בתום האימון חזרה הנבחרת אל בית המלון, עד למחר, לקראת המשחק. איוניר יערוך חמישה שינויים לעומת ההרכב שפתח במונטנגרו. טוטו תמוז החולה שוחרר מהסגל ועומר דמארי יחליפו, כמו גם המורחקים אושרי רואש ורן אבוקרט, שאת מקומם ימלאו רמי גרשון וביברס נאתכו. עידן ורד יועדף על פני בירם כיאל בקישור ולירוי צעירי יתפוס את עמדת המגן הימני במקום עודד אלקיים.

הרכב הנבחרת הצעירה: אריאל הרוש, לירוי צעירי, רמי גרשון, דין מורי, אבי ריקן, ביברס נאתכו, אלמוג כהן, עידן ורד, גיא אסולין, בן סהר, עומר דמארי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

בולגריה: משחק אחרון למאמן קולב

בולגריה מגיעה למשחק נטולת כל סיכוי ובסגל חסר מאוד. כיאה למשחק חסר חשיבות, הושארו מרבית השחקנים הבכירים, ביניהם השוער מריו קירב, בבית ואת מקומם תפסו שחקנים צעירים מאוד שמשתייכים לסגל נבחרות הנוער. אחד מהם הוא שחקן ההגנה גיאורגי טרזייב בן 17 בלבד. ספאס דלב ובלגוי פסקוב, חלוצי הנבחרת, ביקשו להשתחרר עקב פציעות ולא הגיעו לישראל.

המאמן איבן קולב ינהל מחר את משחקו האחרון בנבחרת. חוזהו של קולב מסתיים ובהתאחדות החליטו שלא להמשיך את ההתקשרות. קולב יצא השבוע במתקפה: "מאמנים הם בני ערובה של תוצאות. אם איבן קולב הוא הבעיה, היא נפתרה כי אני עוזב", אמר השבוע קולב ולא חסך ביקורת גם משחקניו על שחקניו: "השחקנים שלנו לוקים במספר אלמנטים של המשחק: טקטיקה, טכניקה ופיזיות. אדווח הכל להתאחדות.

ההרכב המשוער: מיכאיל איבנוב, פאבל וידאנוב, ויקטור גנב, ואסיל בוז'יקוב, פיליפ פיליפוב, מומצ'יל צבטאנוב, טודור קולב, ויקטור פטאקוב, מרטין טושב, מריאן אוגניאנוב, גיאורגי מילנוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully